Miten tää voi olla mahdollista

Illalla kun pääsin sängyyn ja olin saamasta unenpäästä kiinni.Kuulin lastenhuoneesta kolahduksen. Menin sit katsomaan et mikä oli.
Tytön pinnasängystä oli mennyt poikki yksi pinna ja pudonnut maahan.Siis se oli haljennut ja oli maassa kahdessa osassa :eek:
Siis mä en ymmärrä miten se on voinut tuollalailla haljeta.
Tytön sänky on vähän yli vuoden vanha .
Vähän ärsyttää kun ei sitä oikein voi millään korjatakaan eli ei kai tässä auta muu kun mennä ostamaan uusi pinnasänky :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Yykerö:
Miten ihmeessä se voi noin uudesta mennä vain poikki :eek: Ymmärrän kyllä, että mummolan sängystä puuttuu pinna, kun on jo 20 vuotta vanha :eek: Onneksi lapselle ei sattunut mitään :)
Sehän minuakin ihmetyttää :/ Ajattelin kyllä soittaa tässä päivällä sinne liikkeeseen mistä tuo sänky ostettiin ja toivottavasti antaisivat edes alennusta uudesta sängystä. Eihän tuo neiti tuolla sängyssä pysy, kun juuri ja juuri mahtuu siitä reiästä pääsemään pois sängystä.
 
Jos on puu sänky, niin ainahan puu voi elää lämpötilojen ja kosteuden mukaan, vaikka harvinaista tuommoinen kyllä on.
Jos sänky on yli vuoden, niin siinä nukkuva lapsi sitten lienee myös? Ei varmaan enää kannata pinnasänkyä ostaa, meillä on ainakin tuossa iässä jouduttu luopumaan pinnasängystä, koska tyttö alkoi kieräyttää itsensä yli laidan ja pinnasängystä tippuu aika paljon korkeammalta kun normaalista lasten sängystä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Jos on puu sänky, niin ainahan puu voi elää lämpötilojen ja kosteuden mukaan, vaikka harvinaista tuommoinen kyllä on.
Jos sänky on yli vuoden, niin siinä nukkuva lapsi sitten lienee myös? Ei varmaan enää kannata pinnasänkyä ostaa, meillä on ainakin tuossa iässä jouduttu luopumaan pinnasängystä, koska tyttö alkoi kieräyttää itsensä yli laidan ja pinnasängystä tippuu aika paljon korkeammalta kun normaalista lasten sängystä...
Joo puusänky on kyseessä. Itse tuossa mietin samaa et kannattaako ostaa enää pinnistä vai ostaako jatkettavan sängyn
 

Yhteistyössä