Hakutulokset

  1. eeve

    toimiiko muilla sateelliitti kanavat?

    *Onko muilla toiminnassa häiriötä?, meillä ei ole iltapäivästä asti näkynyt muut kuin yle hd
  2. eeve

    Jos tilaan legon verkkokaupasta niin mistä maasta ne lähetään

    tai lähinnä kiinnostaa tarviiko ne tullata ja jos tarvii niin miten se toimii
  3. eeve

    miksei onnistu tilata amazon.uk:sta?

    Siinä vaiheessa kun oon täyttänyt osoite tiedot heittää tekstin: We're sorry. This item can't be shipped to your selected destination. You may either change the shipping address or delete the item from your order by changing its quantity to 0 and clicking the update button below...
  4. eeve

    Mistä löytäsin pantterijumpsuitin?

    Mistäs mahtaisi löytyä tälläinen puku, kaverin polttareita varten tarvitsisi saada
  5. eeve

    Nyt v*tuttaa postin toiminta

    Mun postipakettini on viikon ollut jumissa lajittelukeskuksessa. Ei siis ole liikkunut viikkoon. Asiakaspalvelussa eivät kuulemma voi auttaa :headwall:. Kaikissa mainoksissa iloisesti luvataan että ajoissa lähetetyt paketit tulee perille ajoissa, saa nähdä sitten miten käy...
  6. eeve

    Voiko titi nalle konserttiin ostaa lippuja paikan päältä?

    Tietääkö joku saako niitä sieltä konsertti paikaltakin vai olisiko pitänyt ostaa etukäteen?
  7. eeve

    Kynsitarrojen poisto

    Haksahdin ostamaan kynsitarroja kaupasta ja sen enempää ajattelematta lakkasin kynnet ja lykkäsin tarrat kiinni. Mitens nää saa sitten pois kun haluaa??:whistle:
  8. eeve

    Pinotaan kivoja loruja lorupussiin (Huom. Kiva lahja idea)

    Kerätäänkö kivoja lorupussi loruja tähän pinoon. Jouluksi olisi tarkoitus lahjaksi askarrella pussi ja nyt kaikki kivat lorut tervetulleita.. Jos joku tietää ranskaksi jotain lasten loruja niin niitäkin omaan pussiini tarvitsisin.
  9. eeve

    Eiks täällä ole enää kerhoja?

    Onks täällä uudistuneella palstalla enää kerhoja, voin kyllä olla niin sokeakin että en vaan näe :whistle:
  10. eeve

    Pitäisikö varata taas pojalle lääkäri?

    Antibioottikuuri keuhkoputken tulehdukseen loppui lauantaina, nyt aamulla yski ja kuume oli noussut 38 asteeseen. Pitäisikös mun koittaa saada heti tänään aika vai odotella suosiolla huomiseen?
  11. eeve

    Koira ihmiset!

    0
  12. eeve

    Onko törkeää olla viemättä häälahjaa?

    Siis kutsussa lukee että lahjaa ei tarvita, mutta sitten kuitenkin on tilinumero ja lahjalista. Meillä taas tässä kuussa valtavasti juttuja johon menee paljon rahaa niin onko sitten törkeää olla viemättä lahjaa vai pitäisikö jättää kokonaan menemättä?
  13. eeve

    Kukaan tilannut me&i webshopista?

    Onko teille tullut jo paketti perille?, itse tilasin samana päivänä kun aukesi eikä vielä kuulu pakettia
  14. eeve

    Huutonetistä taas

    Huusin huutonetistä kovalla hinnalla me&i siilihaalarit, nyt haalarit tuli perille ja niissä muutamia haaleita tahroja joita kuvauksessa ei mainittu. Onko mielestänne mulla oikeus vaatia hintaa alemmas tai kauppojen purkua?
  15. eeve

    Katkaraputäytteitä voileipä kakkuun

    Nyt mulle vinkkejä hyvään ja helppoon katkarapu täytteeseen, itse en niitä syö joten hieman hankalaa tämä miettiminen. Sellainen ajatus on tullut mieleen että sopisko siihen punasipuli?
  16. eeve

    Minkä kokoinen voileipäkakku?

    Eli pitäisi tehdä kala-ja lihakakku. Syöjiä 20 kpl. Ei varmaan riitä jos tekee yhden leivän kokoisen, eli pitää tehdä kahden leivän kokoinen, mut sit ei varmaan tarvii kauhean korkeata. Oisko jollain vielä hyvää katkaraputäytteen ohjetta?
  17. eeve

    Kysymyksiä kuukupista

    Mistä tiedän millainen kuppi mun pitäisi valita, ilmeisesti se isompi koko kun on alakautta synnyttänyt? Mitä muuta sen kanssa tarvitsee jonkin moinen pesuaine? Ja sitten vielä ehkä se tärkein kysymys että onko kannatava hankinta, oppiiko sitä nopeasti käyttämään?
  18. eeve

    Emmerdale juonipaljastus kysymys

    tietääkö joku kuka Tom Kingin oikeasti tappaa?
  19. eeve

    Missä kannattaa myydä akvaariota?

    tietysti huutiksessa mutta onko muita hyviä paikkoja missä vois saada menemään kaupaksi
  20. eeve

    Servettilakan käyttöohjeet?

    Miten kuuluu käyttää, levitetäänkö sitä kerros alle ja kerrospäälle? vai miten?

Yhteistyössä