Nyt v*tuttaa postin toiminta

Mun postipakettini on viikon ollut jumissa lajittelukeskuksessa. Ei siis ole liikkunut viikkoon. Asiakaspalvelussa eivät kuulemma voi auttaa :headwall:. Kaikissa mainoksissa iloisesti luvataan että ajoissa lähetetyt paketit tulee perille ajoissa, saa nähdä sitten miten käy...
 
"vieras"
muakin harmittaa kun tilasin cdon.comista sunnuntaina kun siellä mainostettiin että ehtii perille vielä niin tänään tuli lähetysilmoitus, paitsi että siitä tietysti puuttui just se minkä halusin. Pistän ne sit palautukseen jos ei tule jouluksi.
 
Joo ei taida olla tarpeeksi porukkaa lajittelukeskuksessa töissä :(
tökkiny tän viikon oikeen urakalla se systeemi.
3:mea pakettia odotan ja yks niistä on jumissa turussa"asti"...saa nähä kerkeekö perjantaihin mennessä.
Pitää kytätä aina netissä kun postipoika tulee vasta 16maissa (ymmärrän ruuhkan)..mutta epäilempä että on yks hakulappu jääny tuomatta ku meinas jo linssipakettienkin kanssa juoksemaa kun en sekunnissa (kirjaimellisesti) ollu ovella eikä jättäny lappua ni tiiä miten noiden kanssa kävis.
 
valivali
Oletko ottanut huomioon, että jouluviikolla on ruhkaa... !? Meillä tällä viikolla on ollut silleen että yksi ihminen lajittelee ja jakaa kahden ihmisen puolesta. Joulukortteja, sairauksia, onnettomuksia.
Ei meillekään ole herkku tämä vuoden ajasta...
 
Oletko ottanut huomioon, että jouluviikolla on ruhkaa... !? Meillä tällä viikolla on ollut silleen että yksi ihminen lajittelee ja jakaa kahden ihmisen puolesta. Joulukortteja, sairauksia, onnettomuksia.
Ei meillekään ole herkku tämä vuoden ajasta...
no daa-a ehkä joo tiedän et on ruuhka ja oon ottanu sen huomioon.
Mutta sillon ei pitäis firmojenkaa mainostaa et kerkee jouluksi (kylhän nekin maksaa itellalle siitä paketin toimittamisesta)
Tosin ei oo rivityöntekijöiden vika..se vika on siellä ylemmissä kerroksissa jotka vähentää porukkaa eikä palkkaa sijaisia.


paitsi siitä on kyllä hernerokka nenässä et joko postipoika on jättäny lipetin tuomatta tai se on hävinny se paketti taivaantuuliin. mulle on yks maljakko toimitettu (voitin kilpailusta) valmistajalta suoraan jo 2,5vk sitten mut eipä näy maljakkoa missään eikä hakulappua.
 
Viimeksi muokattu:
"Meimi"
Mulla kävi niin että eilen vein paketin postiin; mulle sanottiin ettei se ennätä enää jouluksi ja sanoin sen olevan ok. No eiköhän mitään, paketti oli kuulemma tänään siellä perillä. Olen älyttömän positiivisessti yllättynyt :).
 
  • Tykkää
Reactions: MorbidMama ja Wolt
Rähinä-Reetta
Mua ottaa päähän kun laitoin tänään muutaman joulukortin postiin 1-luokan merkillä, mutta kun niistä unohtui se hemmetin PRIORITY! AAARGH! Luulisi että 1-luokan merkki olisi tarpeeksi mutta kun eih.
 

Yhteistyössä