Hakutulokset

  1. M

    etanaposti ystäviä

    Heipsutirallaa!! Täälläpä olisi 34-vuotias äitykkä, joka kaipailee etenaposti ystäväksi juuri sinua :) Tykkäisin niin kirjoitella kirjeitä ja saada niitä. Välillä kuulumiset eivät meinaa sopia paperille ja toisinaan ne ovat aikas lyhyesti kerrottu. Jos haluat saada pitkäaikaisen...
  2. M

    PINOON kaikki joita ärsyttää palstan tökkiminen

    Ei ihan hauskaa kun kirjoittaa ja kaikki häviää kesken! Odottaminen keljuttaa kun ei pääse sivuilla minnekkään vaan odota ja vielä kerran odota ja taas jumi! Sivun alalaidassa l lukee virhe sivulla! Se siitä toimivuudesta.
  3. M

    Verikoe

    Verikokeesta voi nähdä hcg-pitoisuuden ja /tai vain sen onko negatiivinen vai positiivinen.
  4. M

    Smartballs miten käytetään ?`??

    Moi! Mä ostin tollaiset Smartballsit jotta voin lihaksia harjoittaa mutta olen niin vatipää etten tajua kuinka niitä käytetään?? Voisiko joku mahdollisesti valaista????
  5. M

    Turnerin oireyhtymä

    Meillä on 4kk ikäinen turner-tyttö. Olisi mukavaa kuulla muista turner-tytöistä ja heidän vanhemmistaan. Miten arki sujuu,koska on aloitettu esim kasvuhormonin antaminen ym ym..!
  6. M

    pelit

    mikä se oli se kellongskaupunki pali..;? siis se osote?
  7. M

    Himin konsertti ilta

    kiitos orkusta :flower:
  8. M

    pääsiäismunista

    Samaa olen minäkin miettint. Monet suklaamunat olen tarkistanut eikä vielä ole vastaan tullut laktoositonta versiota. Eli minäkin haluaisin tietää jos sellaisia on.
  9. M

    Onko kukaan käynyt tutkituttamassa päänsä?

    Lääkäriin vaan ja lähete pään tutkimuksiin. Mulla saman tyyppisiä oireita ja odottelen tässä juuri aikaa magneettikuvauksiin ja aivosähkökäyrään. Neurologisissa tutkimussa kävin aluksi ja hän oli sitä mieltä, että ehdottomasti nuo tutkimukset on tehtävä.
  10. M

    Rovaniemeltä löytyykö ystäviä

    Kyllähän meitä löytyy ja aika paljonkin =) http://groups.msn.com/rovaniemenmammat
  11. M

    Mistä tietoa?

    sitten jos haluut virolaisia niin laitappa googlee hakusanax jokin näistä: pelastetaan koirat, rekku rescue ja koirapakolaiset, ja yksi on vielä apula..:) onnea etsintään! :flower:
  12. M

    tampere..kamuja

    täällä kamuja odottaapi äiti24v ja tytöt 1.5v ja 6kk. asumme lielahdessa. tititys@netti.fi :heart:
  13. M

    potalle öisin?

    \ Hei kyllä minä vessaan veisin. Mulla 3,5 vuotias poika, joka ollut kuiva jo alle 2-vuotiaana. Toisinaan herää öisin kovaan huutoon ja syynä silloin nimenomaan pissahätä. Olen muiltakin kuullut samanlaisista yöhuudoista. Ja kyllähän sitä itsekukin varmasti välillä öisin herää pissahätään...
  14. M

    Molluskoista-osaatteko auttaa?

    Älä anna lapselle!Molluskat lähtevät itse aikanaan pois,niiin kuin tiedät ovat virus peräisiä ja silloin kun vuotavat niin myös leviävät. Voit vielä kysäistä terveyskeskuksesta lääkäriltä /terv.hoitajalta. :D

Yhteistyössä