Hakutulokset

  1. M

    Yksin- ja yhteishuoltajuus

    Miten nuo käytännössä eroaa toisistaan?
  2. M

    Narsisti puolisona

    Onko muita joilla narsisti on puolisona tai ex on ollu narsisti?
  3. M

    Masentuneiden läheiset kerho

    Herättelen henkiin masentuneiden läheiset kerhoa, joten jos halukkaita liittyjiä on niin laittakaa mulle yv.tä pienen esittelyn kera.
  4. M

    Lasten ripulijuoma

    Minkä niminen se olikaan, Osmosalia vastaava.
  5. M

    Enterorokko

    Kauanko se on teillä kestänyt? Kuopuksemme sairastui lauantaina ja suu on todella kipeä lähinnä kurkku. Eilen nousi rakkulat sormiin ja peppuun. Koska voi odottaa et vois alkaa helpottamaan.
  6. M

    Herättelen henkiin masentuneiden läheiset kerhoa

    Elikkäs ne joilla on läheinen masentunut ja haluaa vertaistukea niin laittakaa mulle yv, jossa lyhyt kuvaus tilanteesta. Annan salasanan jolla pääsee hakemaan kerhoon.
  7. M

    Miltä teistä tuntuis?

    Jos ette oisi saaneet kutsua läheisen ihmisen hautajaisiin??
  8. M

    Lasten toppavaatteita kaipaaville

    Budgetsportin verkkokaupassa on vielä niitä jäljellä.
  9. M

    Tietäskö joku

    Jonkun nettikaupan josta vois ostaa lasten toppavaatteita kokoa 140cm. Kaupoista ovat loppu eikä uusia tuu ku vasta ens talveks.
  10. M

    MODET!!

    http://kaksplus.fi/keskustelu/t1631560 Tää ketju poistoon!
  11. M

    MODET!! Eipä oo tän palstan meno muuttunut mikskään:(

    Käyn tääl nykyään tosi harvoin ja aina tääl haukutaan tai poljetaan joku maan rakoon. Miettikää aikuiset ihmiset et miten tääl käyttäydytte, ihan hävettää teidän puolesta.
  12. M

    Oon täs miettiny et

    miksen enää viihdy täällä niin paljon kuin aikasemmin siis sillon kun olin kuopuksen kanssa kotona. Ehkä sitä vaan putoo kelkasta..
  13. M

    Musta olis reilua

    jos erotetaan jostain täällä olevasta kerhosta niin perustaja laittas yksäriä ja kertois syyn.
  14. M

    Mitä mietitte sikainfluenssarokotuksesta? Otatteko itselle tai lapsille ja perustelut?

    Itse otan työni puolesta ja kaks lasta on riskiryhmässä joten heille todellakin otan molemmat (sika ja kausi- influenssa rokotukset) muut saa viikolla 51.
  15. M

    Mua kyl nyt pelottaa

    En aiemmin oo ollu näin vauhkona mut meiän kuopuksen päiväkotiin on possutauti iskenyt, tänään oli lappu ovessa. Hällä tosi paha astma ja täällä rokotukset riskiryhmille alkaa vasta ens tiistaina ja siitä vielä n. 2viikkoa kun sen teho on huipussaan.
  16. M

    Mikähän mulla vois olla....?

    Oon ollu pitemmän aikaa tosi väsyny, päätä jomottaa ja on huono olo. Mieleeni tuli korkea verensokeri, kun vikassa raskaudessa arvot oli rajalla ja niitä ei sen jälkeen oo tsekattu.
  17. M

    Nyt nukkumaan

    et jaksaa taas aamulla nousta. Hyviä unia kaikille!!
  18. M

    Oisko jollain tietoa?

    Meiän kuopuksella paha astma joten molemmat influenssa rokotukset ois tärkeitä, mut minkälainen väli niissä täytys olla? Sit vielä 2v rokotus, vai tuleeko sillon rokotusta? Yritin tänään soittaa neuvolaan, mut meitin neuvolatäti on tän viikon lomalla joten en saanut vastauksia. Sit vielä...
  19. M

    Miten jaksatte jauhaa

    tosta possunuhasta jatkuvasti. Eiks teiän elämässä muuta nykyään oo?!

Yhteistyössä