MODET!! Eipä oo tän palstan meno muuttunut mikskään:(

puppana
mutta mistä se johtuu että ihmisiä pitää mollata jo jopa netin välityksellä :ashamed: . miksi ei kysytä ja jutella mukavastista ja asiaan kuuluvista jutuista. Tietääkseni kaksplus keskustelu, on liitoksissa kaksplus lehteen, ja siellä ei ole mitään tälläisiä juttuja, jos olisi en tilais koko lehteä enää. Syy miksi eksynyt tänne on vain se että mulla kyseinen lehti tulee kotiin ja luulin että tää olisi sellainen paikka jossa voi kysellä ja saada vastauksia, mutta p***** marjat. Täällähän haukutaan ihmisiä virtuaalisesti ja pönkitetään omaa egoa.....onnea vaan
 
puppana
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Ketä on nyt haukuttu? Olen missannut ihan kokonaan :whistle:
Voi kuule, olen katsonut monta ketjua on just sellasia....
Se nikki ei oo se jonka sanoo olevansa, myö ollaan salapoliiseja ja selvitään kukahan se oikeesti on...
ton vedän raastutupaan sen takia että se sanoi tollasta ja toi on tollanen vaikka sen ei oo tollanen.
Miksi näin???
 
Tällästä se on ollu aina.
Uusia tulee mukaan kuvioihin sekä haukkujiin et haukuttaviin. Jotkut ovat pysyneet jo vuosia samoina.

Onko haukkujien elämä niin kurjaa et pitää purkaa se täällä kun kotona ei uskalla tai voi??!

Toivoisin modeilta enemmän aktiivisuutta tähän asiaan. Aina tääl joku heistä on linjoilla et pystyy lopettaa mollaamisen heti alkuunsa.
 
Jaska---
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:
HUhuu modet!
Siis mitä riehut? Se ei ole modejen vika, että ihmiset keksivät kaikennäköistä ja suoltavat sen tänne kaikenkansan luettavaksi :/
Moderaattorin tehtävä on estää sellainen toiminta.
Jakaa siitä rangaistuksia jne, siivota palstaa.

Toki "mitäs nyt" forum on avoin kaikille joten normaaleja sääntöjä ei voi edes pakoittaa vaikka mitenkä haluaisi.

Ihmisten jotka tänne postaileevat pitää ottaa tämä huomioon eikä odottaa että täällä pätisi samat säännöt kuin omassa kotona.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska---:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:
HUhuu modet!
Siis mitä riehut? Se ei ole modejen vika, että ihmiset keksivät kaikennäköistä ja suoltavat sen tänne kaikenkansan luettavaksi :/
Moderaattorin tehtävä on estää sellainen toiminta.
Jakaa siitä rangaistuksia jne, siivota palstaa.

Toki "mitäs nyt" forum on avoin kaikille joten normaaleja sääntöjä ei voi edes pakoittaa vaikka mitenkä haluaisi.

Ihmisten jotka tänne postaileevat pitää ottaa tämä huomioon eikä odottaa että täällä pätisi samat säännöt kuin omassa kotona.
Joo-o, niinpä se. Mutta tässä on kaksi pointtia;

a) Mulla on omakin elämä, en kerkiä istumaan tässä 24/7
b) Jotta kerkiäisin istumaan tässä edes 12/7 siltä ajalta vaadin palkkaa.

 
tytönjapoikienmamma
Niin, vertaistukea ei täällä saa nimeksikään, katkeruus kuultaa niin läpi useasta viestistä, tarkoituksena loukata selvästikin. Tämä on suureltaosin aivan kuin joku roskakori, mitä vaan voi suoltaa suustaan(näppäimistöltään) tänne, purkaa omaa pahaa oloaan Niin "rakentavalla" tavalla. Mutta eihän sille moderaattorit oikeastaan voi mitään, muuta kuin sitten poistaa ihan räikeimmät loukkaukset.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tytönjapoikienmamma:
Niin, vertaistukea ei täällä saa nimeksikään, katkeruus kuultaa niin läpi useasta viestistä, tarkoituksena loukata selvästikin. Tämä on suureltaosin aivan kuin joku roskakori, mitä vaan voi suoltaa suustaan(näppäimistöltään) tänne, purkaa omaa pahaa oloaan Niin "rakentavalla" tavalla. Mutta eihän sille moderaattorit oikeastaan voi mitään, muuta kuin sitten poistaa ihan räikeimmät loukkaukset.
Kiitos :flower: :)

Kaikkemme tehdään näiden mauttomuuksien yms. kitkemiseksi, mutta ei yksinkertaisesti riitä aika välillä :/

Ja täytyy myöntää, että täällä lentää näppiksiltä paska niin lahjakkaasti, että välillä ei edes huvita tulla tänne :|
 
Jaska---
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Joo-o, niinpä se. Mutta tässä on kaksi pointtia;

a) Mulla on omakin elämä, en kerkiä istumaan tässä 24/7
b) Jotta kerkiäisin istumaan tässä edes 12/7 siltä ajalta vaadin palkkaa.
Näinpä se on, mutta moderaattorit voivat ottaa aktiivisemmin osaa keskusteluun ja jakaa varoituksia keskustelun lomassa.
Editoida posteja rankalla kädellä jne jne.

Näin minä olen tottunut hoitamaan moderointia.

Mitäs nyt palsta muistuttaa enemmän chattia kiireisimpänä aikana, joten siihen pitää suhtautua chattina eikä forumina.
 

Yhteistyössä