Hakutulokset

  1. N

    Kiitos Kaikille

    Poistun täältä kun joistakin on todella kiva kytätä ja levitellä muiden asioita jotka ei heille edes kuulu mitenkään...mukavaa kesän jatkoa :flower: Tunnistatte varmaan itsenne :wave:
  2. N

    Käytätkö luomutuotteita? Miksi/miksi et?

    . =)
  3. N

    Nyt ahistaa oman äidin toiminta.

    :kieh:
  4. N

    Kihloissa ja kosinta?

    Mun kaveri pariskunta on ollu kihloissa kolme vuotta ja nyt nainen sanoi jotta kosii miestään karkauspäivänä? Mut mie olen käsittäny sen niin jotta jos mies/nainen kihlaa kumppaninsa ni ei tarvia erikseen uudestaan kosia? jotta pääsee naimisiin... :ashamed: Vai laskinko mieheni liian...
  5. N

    Onko paikalla maatalon emäntiä?

    Meillä on sellainen tilanne että ostetaan miehen sukutila ja jäädään sitä jatkamaan. Meillä kaksoset syntyy näillä näkymin heinäkuun alussa ja kaupat tehdään tilasta elokuussa...joten voinko suunnitella olevani kuin kauan äippälomalla? Näillä näkymin tarkoitus olisi palkata anoppi meille...
  6. N

    Tälläinen kysymys...

    Kun raskauduit niin lopetitko saman tien kaiken ylimääräisten töiden tekemisen? Kaveri paasasi miulle että en saa tehdä mitään kun olen raskaana...ainahan mie olen tehny olen sitten raskaana tai en,ei kuulemma hänkään tee vaan loikoilee ja pitää huolen ravinnon saannista sen koko raskausajan...
  7. N

    Miksi en saa kuvaani profiiliin?

    Teen niin kuin ohjeissa sanotaan mutta se ei tallenna kuvaa sinne ollenkaan...voisko joku selittää selvällä suomen kielellä miten ehkä onnistuisin siinä.En ole mikään hyvä näiden koneiden kanssa. :ashamed:
  8. N

    Oliko tää miun vika?

    Miulla oli kaveri lapsensa kanssa käymässä ja oltiin tossa kahvipöydässä...itse menin pelastaa ton kuopuksen potalta pois ja kohta kuului keittiöstä kauhea huuto ja kaverin 3v tyttö oli työntäny sormensa kahvipöydässä olleenseen kynttilään...ja se siis oli miun vika kun en sammuttanut kynttilää...
  9. N

    Sain tietää odottavani kaksosia.

    Kävin perjantaina alkuraskauden ultrassa ja sieltä löytyi kahdet sydänäänet :heart: :heart: olo on tällä hetkellä onnellinen mutta epäuskoinen joka on varmaan ihan normaalia. nyt elellään päivä kerrallaan ja toivotaan parasta mulla oli keskenmeno kesällä ja se pikkasen viellä kummittelee...
  10. N

    Kertokaa,mistä löydän avaimeni?

    Olen ettiny koko talon läpi,siivosinkin lattiasta kattoon mutta ei löytyny mistään,toi poika 2v6kk on taas ne kantanu johonkin...keksis vaan et mihin?olisko jollain oma kohtasta kokemusta tai neuvoa muuten vaan et mistä ettiä?
  11. N

    Mielipiteitä...kiitos.

    Mies täyttää 30v ja juhliin on tulossa reilu 40 vierasta :o siinä on siis perheet ja kummit ja kaverit...veljeni tulee tekee päättötyönä ruuat ja tarjottavat mut ongelma on se et mitä ruokaa? Laatikkoa vai keittoa?? Voitteko neuvoa?
  12. N

    Mahtuipas monta kohellusta päivään

    Löin pääni 6kertaa samaan tikapuun reunaan Tiputin kiven varpaille. Otin juuri sen väärän puun polttopuu pinosta ja puoli pinoa kaatui päälleni. Kaaduin nokkospuskaan kaksi kertaa. Lämmitin leivinuunia ja poltin luukussa käteni. Onneksi työ haastattelu on vasta tiistaina on meinaan naama...
  13. N

    Kertokaas kokemuksia nokkosrokosta?

    Meillä poika 2v5kk ja keskiviikkona alkoi nokkosrokko oireilu ja olisinkin halunnu tietää et onko teidän muiden lapsilla ollu kovaa turvotusta? Meillä poika oli perjantain osastolla seurannassa kun oli aivan tulipunainen ja jalat oli niin turvoksissa ettei pystynyt kävelle ollenkaan ja kädet...
  14. N

    Menipä maitoon mukavasti rahaa.

    Johan meni taas maitoon rahaa: Kevytmaito:6l 7.56e Laktoositon maitojuoma:5l 8e Riisimaito: 3l 8.10e yht.23.66e Kauppaan meni yhteensä 50e.
  15. N

    Matonpesu galluppi

    Kuka,Missä ja Miten pesee teidän talouden matot? Meillä menee näin:Minä,omassa pihassa traktorin peräkärrissä ja juuriharja,mäntysuopa ja vesiletku ovat aseeni.Puhdasta tuli.
  16. N

    Mukavia kysymyksiä pojalla,5v.

    Tänään kuului seuraavanlaisia kysymyksiä: Äiti,mistä vauvat tulee? Äiti,miten ne pääsee mahaan? Äiti,miks ihmisellä on karvoja? Äiti,mikä on väärä henki? Äiti,mistä sähkö tulee? tuossa nyt muutama,mutta paras kysymys oli se minkä poika esitti isille puhelimessa: Isi,miksi...
  17. N

    Nyt en ymmärrä kelan toimintaa.

    Hain siis takautuvasti hoitolisiä kun teen 4pv kk töitä ja olen toiminut juuri kelan ohjeiden mukaan mutta tänään tuli lappu jossa perivät miulta liikaa maksettuja tukia takas 200e ja maksavet miulle takautuvasti yht.550e kotihoidontukea ja hoitolisiä.Meni taas sekavaksi mutta pitää marssia...
  18. N

    Oudoin/hassuin kuulemasi sana?

    Vankilasänky Vesikalsarit Elikkä pinnasänky ja uimahousut.
  19. N

    Pääsettekö te muut muokkaamaan tietoja tai lukemaan yv?

    Ite kun yritän mennä niin joka kerta pitäisi kirjautua sisään kun väittää että en ole rekisteröitynyt/kirjautunut,onko muilla ongelmia?Siis tän asian suhteen :laugh:
  20. N

    Kertokaa mitä ostaisitte maatilalta?

    Täällä meijän kyläl on pienet maatalous näyttelyt ja osallistutaan siihen koska meillä on eläimiä muut keskittyvät nykyisten ja vanhojen viljelytekniikoiden esittelyyn ym. Mutta siis ongelma on että mitä kaupungista tulevat vieraat ja samassa kylässä asuvat haluaisivat ostaa? Meillä on...

Yhteistyössä