Hakutulokset

  1. P

    Antakaa hyvä kinkun paisto ohje

    Siis ihan alusta loppuun! Miun pitäs ens yönä töissä paistaa kinkku ja edellisestä kinkun paistosta on aikaa varmaan 7 vuotta!! Nasu painaapi semmosen 14kg. En todellakaan halua yöllä mitään palohälytystä (vaikka mein kylän palomiehet on osa ihan komeita :D ) kun hälyt menee suoraan...
  2. P

    Myö päätettiin viettää joulua jo huomenna..

    Meillä taas lapset ei suostu siihen että ollaan kotona, vaan haluavat että ensin käydään ukin luona ja sit mennään mummolle ja papalle ja ollaan sit ajateltu niin et kun lapset tahtoo ja jaksaa ajella (ei onneks oo kun vajaa 10km ajelua) niin ajellaan sit, vielä tulee aika et niitä ajeluja ei ole.
  3. P

    Onko kukaan saanut

    Minäkään en tähän todellakaan pysty jäämään!! sain asunnon todellanopeeta,perjantaina vein hakemuksen ja eilen tuli tieto asunnosta ja kuun lopussa pääsen muuttamaan,mut nyt ne takuurahat vaan puuttuu. Mietin täs et kannattasko miun koettaa kerätä ne jo jemmaan etukäteen varoilta ( pari TOSI...
  4. P

    Onko kukaan saanut

    Mut miten ihmeessä tämmöstä tilannetta varten voi säästää?? No joo..kaipa se ero pitäs pystyy ennakoiman tarpeeks ajoissa...
  5. P

    Onko kukaan saanut

    sosiaalitoimelta avustusta vuokratakuuseen erotilanteessa. Ens viikolla oonmenossa juttelemaan asiasta, asunto on jo, ja otan sen vastaan revin sit ne rahat jostain jos en saa avustusta. Oon töissä käyvä ja lapset muuttamassa minun kanssa.
  6. P

    Miten kertoa lapsille tulevasta erosta?

    Itsekkin juuri sen takia lähden, kun en halua että lapset joutuu kärsimään siitä että jos mies jatkaa käsiks käymistä (tehnyt sen jo kahdesti + pettänyt ym.) Ja itse jouduin kotona katsomaan sitä siitä asti kun uistan siihen kun muutin kotoa 16v. ja kun menin sir isompana väkiin sain minäkin...
  7. P

    Miten kertoa lapsille tulevasta erosta?

    Pelottaa vaan et miten lapset reagoi kun kerron kun iteeläkään ei mikään maailman paras fiilis oo ja kumminkin pitäs pystyy tukemaan lapsia. Ja et miten tää kaikki vaikutta lapsiin. Ja entä jos poika laittaakin jarrut päälle totaalisesti ja sanoo et ei muuta ja mie en todellakaan voi...
  8. P

    Miten kertoa lapsille tulevasta erosta?

    Miten ihmeessä minä kerron lapsille erosta? Olen kuukauden vaihteessa muuttamassa lasten kanssa, mutta lapset ei vielä sitä tiedä. Miten ihmeessä kerron sen heille. Ja sit toinen että miten kerron siskoilleni erosta. äitille ni kerroin äsken. en kumminkaan halua kertoa syytä eroomme joka on se...
  9. P

    Minne pitää otta yhteyttä

    Jos varaan ajan lastenvalvojalle noissa huoltajuusasioissa niin voiko häneltämyös samalla kysellä tuota avustusta vuokratakuuseen?
  10. P

    Minne pitää otta yhteyttä

    Niin siis minne pitää ekana ottaa yhteyttä erotilanteessa. Asuntotoimistoon nyt ainakin että asunnon sais mutta entä minne muualle? Ja onko mahollista saada esim. sos.toimistosta avustusta vuokratakuuseen?
  11. P

    Haluatko ennustuksen?

    Pääsenkö pian aloittamaan uudessa työssäni? Viihdynkö siinä? Onko muita suuria mullistuksia tulossa perheeseemme?
  12. P

    Hemoglobiini...

    Tytöllä 9v. hemoglobiini 111, terkkari kehoitti käyttämään rautatablettia, mutta ei mitään tutkimuksia että mistä johtuu. Kattelin neitin terkkarikorttia ja ollu aina aikasta alhanen Hb mut ei koskaan vielä noin alhanen. Syö hyvin ja meillä mielestäni ihan terveellistä kotiruokaa. Meinasin...
  13. P

    Ennustusta: Esitä yksi kysymys ja nostan yhden kortin.

    Viihdynkö uudessa työssäni? Onko muita suuria muutoksia elämässäni?
  14. P

    Olishan se ollu ihan liian ylellistä mulle (JATKOA SEURAA)

    Ja mie en ees uskalla ukon kyytiin lähtee... se kun niin kovasti haluis miulle kyytiä antaa pyörällänsä.... eikä miullakaan sen puoleen oo vaatteita jotta kyytiin vois mennä....
  15. P

    Nyt kaikki kaivelemaan kätköjään...

    Ikävä kyllä ei käy, pitää ehottomasti olla bäkkäreitä :D
  16. P

    Nyt kaikki kaivelemaan kätköjään...

    Täällä kun niitä kirppareita ei ole, mut pitää laitta sukulaiset liikkeelle :D kiertelee kaikki mahd. kirpparit :D
  17. P

    Nyt kaikki kaivelemaan kätköjään...

    Sepä se, ei multa iteltänikään :D mut sisko oli aikoinaan ( ja on vieläki ) aivan armoton Bäkkäri-fani ja haluisin "kullata muistoja" :D
  18. P

    Nyt kaikki kaivelemaan kätköjään...

    :attn: :attn: :attn: uppista ylöspäin Eikö kelläänlöydy nurkasta pyörimästä
  19. P

    Nyt kaikki kaivelemaan kätköjään...

    kaipailisin Backstreet boys kamaa... t-paitoja (joissa painatus vielä suht kuosissa), hihamerkkejä, rintanappeja. Siskolle polttareihin oisin vailla... otetaan vastaan tai ostetaan.... :D
  20. P

    Nyt kun on ollut polttareista puhetta, niin minäkin apua kaipaisin.

    Ollaan itä-suomessa. Mulla itelläni oli aikoinaan saunomista ja kaikenlaisia taikoja, en kumminkaan samanlaisia halua siskolle. Oiskohan tyhmää viiä sisko ensin esim. kasvo- tai käsihoitoon ja sitten syömään hyvin ja vielä päätteksi leffaan.... Tai sit uimaan ja syömään.... hitsi kun ei oikein...

Yhteistyössä