Hakutulokset

  1. A

    Kakkukuva

    Pakko laittaa esille kun näyttää ainakin tän romantikon mielestä onnistuneelta tuo koristelu... vaikka itse sanonkin :D
  2. A

    Antakaahan vinkkejä synttäritarjottaviin (30v)

    Teen pari voileipäkakkua ja 2-3 täytekakkua ja lisäksi sitten vielä jotain muuta suolaista ja makeaa. Kertokaahan ohjeita hyvistä tarjottavista, mieluiten ehkä sellaisista, jotka voi tehdä etukäteen ja pakastaa. Koska loppuviikko menee kuitenkin siivotessa ja voileipäkakkujen rustaamisessa...
  3. A

    Vesirokosta

    Meillä oli esikoisella vesirokklo pari viikkoa sitten. Nyt tuli alkuviikosta kakkoselle ja kolmoselle, sekä miehelle joka ei ole sitä lapsena sairastanut. Kaikilla on ollut hyvin lievänä... ei kuumetta eikä oikeastaan muuta kuin miehellä vilun väristyksiä ja voimattomuutta paria päivää ennen...
  4. A

    Nyt antakaa joku todella hyvä, hieman erilaisempi RUOKAOHJE

    Ei siis mitään makaroonilaatikkoa tms. Jotain mihin, ei tule kananmunaa ja mihin normimaidon voi korvata soija-/kaurajuomalla tai soija"kermalla".
  5. A

    Ikean hei-kortti; käykö myös Haaparanta-Tornion myymälässä

    Mietin vaan kun en tuolta ruotsin kielisiltä sivuilta löytänyt ( lue:ymmärtänyt sanaakaan) tietoa hei-kortista, jota mainostetaan suomenkielisillä sivuilla. Onko se siis voimassa myös ruotsin puolella?
  6. A

    Te keillä IKEA- tilikortti

    Kertokaa mulle käytännössä, millaisia kuukausieriä maksetaan mistäkin ostosummasta.
  7. A

    Kananmuna-allergia ja MPR-rokote (sairaalassa)

    Onko kenenkään lapsi käynyt lastenosastolla otattamassa MPR-rokotteen kananmuna-allergian vuoksi? Miten on mennyt? Meidän pojalla paha allergia ja joutuu keskiviikkona osastolle rokotettavaksi, että on sitten apu lähellä jos jotain tapahtuu.
  8. A

    Mun on pakko laittaa tää ohjelinkki tänne ( munaton ja maidoton)

    Kun noita muna- ja maitoallergikkoja tuntuu olevan tälläkin palstalla tai ainakin palstalaisten tuttavilla on tuota allergiaa niin tässä aivan mahtavan herkullinen ohje :p http://sekasoppa.vuodatus.net/blog/615185
  9. A

    Viitsiikö joku kiltti

    käydä tuolla kirppispuolella, myydään osoiossa kokeilemassa toimiiko tuo mun "sisustussydän"-myynti-ilmo? Sain nostettua kohteen, mutta sen jälkeen näyttääkin ilmoitus pelkkää valkoista sivua kun yrittää avata. Näkyykö muilla?
  10. A

    Kävimpä eilen joululahjaostoksilla

    Kerralla ostin 8:lle lapselle lahjat ja se ostoskärry oli kyllä sen näköinen :D Yhtä lahjaa vaille jäi lahjaostokset.. pohdinnassa ostanko tuolle 3v:lle Muumilaivan vai Leikkikaupan (kumpikin toivelistalla). Ekaa kertaa muuten näin aikaisessa vaiheessa lahjojen hankinta.. Hyvä minä :D...
  11. A

    Kumpi bolero tämän mekon kanssa?

    Tämä mustana
  12. A

    Osaisko / ehtiskö joku virkata tai kutoa mulle boleron?

    Vai mistä löytäisin valmiina... Huutiksessa ei ollu sopivaa. Onks Lindexistä kukaan bongannu?
  13. A

    Kiva ku on kiva vaatepaketti

    http://salattu.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=91513426 Kivasti toistettu tuota kiva-sanaa. Vähempiki olis varmaan riittäny vaikka niin kivoja kuteita onkin :D
  14. A

    Luonnonkumiallergia

    Onko kenelläkään tai kenenkään lapsella tätä? Epäilen että pojalla olisi. Mitä tarkoittaa, että lateksiallergia voi reagoida ristiin joidenkin ruoka-aineiden kanssa?
  15. A

    Mitäs tykkäätte näistä popoista?

    Ihan summamutikassa ja hetken mielijohteessa ostin.. tiedä sitten millaiset on jalassa varsinkin kun olen tottunut viimeaikoina ihan matalilla kävelykengillä kävelemään.
  16. A

    Ei mulla oikeastikaan ole mikään

    kovin hyvä lauluääni, mutta kun meidän poika 1v9kk totesi eräänä päivänä laulellessani, että "lopeta se huuto", niin vedettiin kyllä matto jalkojen alta :laugh:
  17. A

    Me saatiin ilmainen loma palstan kautta

    :D Itsenäisyyspäiväviikonloppuna on huone varattu Äkäshotellista. Mies ja minä, ihan kaksin. Mitenhän sitä osataan olla... muistaakseni 4 vuotta sitten viimeksi käynyt miehen kanssa kahdestaan viihteellä. Ajateltiin käydä Dingoa katsomassa. Ja Eppu Normaali olis seukki iltana. Kaunis...
  18. A

    Haluaisin lahjoittaa jollekin pienen paketillisen lähimmäisen rakkautta / välittämistä

    Jolle kulle sitä todella tarvitsevalle. En pysty lahjoittamaan rahaa tai mitään kovin rahallisesti arvokasta, mutta jos pieni tuntemattoman ihmisen ele saa jonkun toisen edes hetkeksi iloiseksi niin mieluusti paketin tai kaksi lahjoittaisin. :heart: :heart: :heart: :heart: :heart...
  19. A

    Missä vaiheessa tuon eskarilaisen voilaittaa eskariin

    Vesirokkoa sairastaa.. ei muita oireitanyt kuin rupeutuneet rakkulat. En viitsinyt tänään vielä laittaa eskariin kun on kasvot ruvella... mutta kun netistä luin, että tartunta-aika voi olla vielä 2 viikkoa... pitääkö mun pitää poika kotona niin kauan, vai ?
  20. A

    Meän ipana on TAAS täynnä rakkuloita :(

    Pari viikkoa sitten oli myös... epäiltiin enterorokkoa kun oli kaikki oireet, jotka siihen viittasivat. Nyt taas ja OIKEASTAAN ENTISTÄ PAHEMPI :'( Muutenkin on atoopikko ja allerginen niin voitte kuvitella ihon kunnon. Soitin päivystykseen ja lääkäri oli sitä mieltä, ettei voi olla...

Yhteistyössä