Hakutulokset

  1. M

    Mikä puhelin käytössä?

    Nokian N72 pinkkinä ja on suoraan satonnuna toosi huono....Muutama viikko ostamisen jälkeen alkoi ryppyillä ja meni kiinni...ei mitään vikaa kuulemma...softa vaihdettu tai mikä lie. Niin vaikee käyttää, et ei oo tosikaan. Ennen oli nokian 6??? joku pinkki läppäjuttu ja tykkäsin...
  2. M

    teinien äiti

    Joskus aikoja sitten leikkipuistossa vanhempi naisihminen kysyi, onko lapsillani sama isä... Ovat kovasti erinäköiset ja eri luonteisetkin! Isä on kyllä tasan sama!
  3. M

    munaton kakkupohja

    Kiitos ohjeesta! Minkä kokoiseen vuokaan riittää? Tuleeko kuohkeaa (vai voiko sellasta edes toivoa ilman munaa..)?
  4. M

    munaton kakkupohja

    Kertokaas millainen munattomasta kakkupohjasta tulee? Itse tein yhden version enkä pitänyt... Oli tosi tiivistä tavaraa.. Oisko hyviä ohjeita????
  5. M

    Huoom!! Pikasta apua!!!!??

    heips tuosta netti lukiosta en osaa sanoa, mutta suosittelen lämpimästi iltalukiota jota itsekkin käyn keskiuudenmaalla. etäkurssit mahdollistavat opiskelun jos ei pääse koululle ja opettajat ovat ymmärtäväisiä äitejä ja kaikki opiskelijoita kohtaan. neuvoja ja opastusta saa aina kun tarvii ja...
  6. M

    tuorejuusto

    sorge, ei ollut tarkoitus kysymyksellä kiristää kenenkään piukeeta pinnaa...mutta kiitos vastauksesta joka tapauksessa :) ei tuo aamupalan valmistusprosessi ollut ennestään tuttu, enkä siis tiennyt että se valmistetaan kovista juustoista sulattamalla. Ja jos palstan kysymyksiin vastaaminen...
  7. M

    tuorejuusto

    Tähän liittyen vielä lisäkysymys...nimittäin luetaanko Aamupalan yksittäispakatut juustot tuorejuustoihin, eli ovatko ne kiellettyjen listalla? Tuoteselosteesta ei nimittäin oikein ota selvää onko siinä käytetty pästöroitua maitoa, siellä lukee että valmistuaineena on käytetty juustoa... :o
  8. M

    Voiko lapsen kavereita valita, mielipiteitä!

    Jos lapsi ei selkeästi välitä tiettyjen kavereiden seurasta, silloinhan valinta on hänen, mutta sinä vain autat tilanteessa. Esikoisen kaverilla oli äiti, joka kielsi poikien tapaamiset vapaa-ajalla, kun me asumme kaupungin asunnossa! Sellaista valikointia en ymmärrä enkä hyväksy.
  9. M

    Esikoinen 47-vuotiaana, juttua uusimmassa 2+-lehdessä

    Lähes nelikymppisenä sain kuopukseni, niistä valvomisista kun selvisi, niin sitten oli jokunen aika seesteistä, mutta nyt kun olen viiskymppinen ja esikoinen murkku, niin valvomiset taas jatkuu. En odota häntä huonoilta teiltä kotiin, vaan me keskustelemme myöhään iltaisin. Muut ovat nukkumassa...
  10. M

    9kk kissa

    Kuulostaa todella ekalta kiimalta! Kannattaa todellakin katsoa, että raksut ovat laadukkaita. Meillä nykyinen kissa täyttää kohta 10 ja on ollut ikänsä terve ja normaalipainoinen, syö miltei ainoastaan raksuja. Lauantaisin saa pehmoruokapussin ja joskus raakaa lihaa. Edelliset kissat ovat...
  11. M

    tä?

    vaan ne maksoi kaupunki vai? entäs jäikö ne isille velaksi?? että kun pääsee töihin joutui maksamaan ne?
  12. M

    tä?

    Ollaan eroamassa avopuolison kanssa ja nyt pähkäilen tukien kanssa. Mies ei ole töissä ja sanoo että olen ahne jos haen elatustukea kun hänellä ei ole rahaa maksaa ja aikoo maksaa sitten kun pääsee töihin niin sen mitä maksaa. Itse en tiedä miten se vaikuttaa minun ja pojan elämään jos en hae...
  13. M

    Te joille ei masennuslääkkeet sovi?

    hei nuori nainen. tuntuu että haluaisi auttaa ,mutta miten sen tietää kuinka. neuvoja on kaikenlaisa.. täällä aurinko paistaa ja ihmiset hymyilee ja nauttii..en näe aurinkoa enkä jaksa hymyileviä ihmisiä.. oletko kokeilut vyöhyketerapiaa ja homeopaattisa lääkkeitä..
  14. M

    muita absolutistiseja??

    Sori kirjoitusvirhe otsikossa!!! :ashamed:
  15. M

    muita absolutistiseja??

    Olen ollut täysin ilman alkoholia kohta 7 vuotta. Lopetin, koska alkoi niin tympiä silloin koko touhu, lauantaina baariin miehen kanssa ja sunnuntaina varsinkin miehellä kauhea krapula, ite otin maltillisemmin. Lauantait menikin lähinnä ensin toppuutellessa, ettei mentäs tänään ja sit ku miehen...
  16. M

    ja tänne pinoon äipät jolle lapset syntyneet - 02 ja -04

    meil poika 02 ja tyttö 04
  17. M

    halut kateissa

    joulukuussa viimeksi! Ei ole himoja eikä haluja. Synnytyksistäkin jo monta vuotta. Jos mies tekee aloitteen, haluais päästä heti itse asiaan, jähmetyn aivan ja sit hän luovuttaa. Vaikka olen puhunutkin, että edetään rauhassa, jospa sit vaikka munkin alkais tehdä mieli. Hän on luovuttanut eikä...
  18. M

    Mielenkiinnosta kysyn!

    Olen viiskymppinen ja lapset murkkuja, eivät ole tietääkseni koskaan hävenneet minua. Isovanhempansa ovat lähes kahdeksankymppisiä, mutta täysissä sielun ja hyvissä ruumiin voimissa. Olin 38v, kun kuopus syntyi. En tuntenut olevani vanha. Enkä vieläkään.Jaksan oikein hyvin murkkujeni kanssa...
  19. M

    Kissoista luopuminen

    Pitää tosiaan harkita kunnolla ennenkuin ottaa lemmikin! Kissakin voi elää 15 vuotta ja yli ja se on ihmiselämässäkin pitkä harppaus. Niihin vuosiin mahtuu monenlaista elämäntilannetta, mutta kissakaveria ei saisi jättää pulaan! Jos se on sairas, lääkäriin heti. Jos tulee vauva perheeseen, kissa...
  20. M

    ekaluokkalaiselle kännykkä??

    Esikoiselle, 16v. hankin halvan rimpulan kuukausi sitten. Soittaa joskus minulle ja känny pysyy kotona... Pikkuveli käyttää ns. kotikännyä joskus.

Yhteistyössä