halut kateissa

  • Viestiketjun aloittaja NURU
  • Ensimmäinen viesti
OlisEdesKerranKuussa
Tutulta kuulostaa. Itse kyllä imetän vielä, mutta olihan nuo halut aika laimeita ennen raskauttakin. Raskausaikana sentään peitto heilui siitäkin edestä! :D epparin arpikin tuntuu edelleen inhottavalle vaikkei olis seksistä tietoakaan. 9kk on synnytyksestä jo aikaa! Eka onnistunut yhdyntä oli reilu 6kk synn. jälkeen ja siitäkin on jo 2,5kk Oli sen verran inhottavaa, että enpä ole vapaaehtoisesti vonkaillut sen jälkeen. Eipä ole onneksi mieskään. Irvistelyni varmaan jäi hyvin verkkokalvoille kummittelemaan.
 
sammahär
Samoin halut kateissa. Nyt 6 viikkoa synnytyksessä. Halukkuutta ei mitenkään lisää raskauden pelko vaikka onkin täysimetyksen lisäksi vielä kumi. Lisäksi jälkivuotoa on vieläkin pikkasen. Raskausaikanakaan ei kiinnostanut yhtään, ennen raskautta kyllä kiinnosti niin että mieskin jo väsyi. Pitäisi nyt vaa puuhastella miehen kanssa kun vauva vielä nukkuu enimmäkseen, mutta äityliäkin väsyttäisi.. Mikä avuksi?
 
Satpal
Huhuh..onneksi en oo ainoa.Poika on jo 6 ja haluja ei oo minkään vertaa. Kerran kuussa on munkin vastaus. Mies ois kyl vailla useammin ja ne mennään sillä fiiliksellä et se on velvoite :( Ennen raskautta seksiä piti saada väh. kolme kertaa viikossa.En tiedä vaikuttaako asiaan se, että mieheni on ainoa rakastajani koko elämäni aikana.<br><br>
 
moi
Mulla käytöss' mielialalääkkeet ja haluista ei tietoakaan... mut tiesin sen jo aloittaessani lääkitystä että haluttomuus sivuvaikutuksena. Mut muuten sujuu paremmin =)
 
On niin kamala stressi ja paljon pakollisia töitä. Huusholli on sekaisin kolmen muksun ja hoitusun jäljiltä. ketuttaa pitkän viikon jälkeen rueta siivoamaan ja raivaamaan krääsävuoria. olen siisti ja järjestelmällinen ihminen ja nautin puhtaasta kodista. isäntä kantaa tavaraa ja leluja kertyy, mutta kukaan ei keksi minne vanhat tavarat pannaan ja kaapit on jo täynnä. täytyy tehdä luovaa työtä ja suunnitella paljon, joten kotona en jaksa enää rueta huonekalujen yms. sisustamisjuttuja laittaa. Kotimme ei todellakaan ole mikään museo. Kun päivän siivoaa ja touhuaa muksujen kanssa, illalla hyvä kun jaksaa raahautua punkkaan. Välimme on aika huonot, ei nyt tapella, mutta pettymyksen maku suussa molemmilla. Kumpikin on väsyneitä ja mies purkaa stressiään seksillä! kyllä minä haluaisin, mutta kertakaikkiaan ei huvita. Nyt on pari kertaa kroppakin tehnyt tenän, ei syty touhuun. Oleb ehdottanut lomaa koko perheelle tai edes yhtä yötä miehen kanssa kahdestaan, mutta ei kuulemma kiinnosta. Mua raivostuttaa, että jos ei henkissesti homma toimi, eikä tehdä mitään muutakaan yhdessä, niin eipä oikein seksikään kiinnosta. Tosiaankin vain kerran kuussa, mihinkähän se seksielämä katosi? :'(
 
Himot ne on hiirellä
Täälläkään ei ole tapahtunut mitään muutamaan kuukauteen (huokaus)...miestäkään ei näytä homma huvittavan :( Täytyy vissiin lähteä kahdestaan lemmenlomalle.
 
joulukuussa viimeksi! Ei ole himoja eikä haluja. Synnytyksistäkin jo monta vuotta. Jos mies tekee aloitteen, haluais päästä heti itse asiaan, jähmetyn aivan ja sit hän luovuttaa. Vaikka olen puhunutkin, että edetään rauhassa, jospa sit vaikka munkin alkais tehdä mieli. Hän on luovuttanut eikä edes tee enää aloitteita ja ite en tee aloitteita ku ehkä kerran kolmessa kuukaudessa. Muuten ollaan onnellisia, eikä kyllä kauheana rasitteena ja ongelmana ole pidetty tätä seksittömyyttä.
 
OlisEdesKerranKuussa
Onpa helpottavaa lukea, että edes JOLLAKIN muulla ei seksittömyys ole suuri ongelma. Kyllä mekin ollaan jo taidettu tottua tähän seksittömyyteen. Juuri lauantai-iltana saunan jälkeen vähän kyselin miehen tunnelmia, että eikö tee yhtään mieli ja kai sitä pitäis parisuhteessa edes joskus harrastaa... Totesimme sitten molemmat, että uni on tärkeämpää tässä elämänvaiheessa molemmille. Ja miksi sitä pitäisi "väkisin" harrastaa, jos kummankaan ei tee mieli. Muuten ollaan onnellisia ja tykätään samoista asioista. Kaipa se parinkymmenen vuoden yhdessäolo on jo saanut pahimmat seksihöyryt haihtumaan... :LOL:
 
raitakatti
Kuullostaa erittäin tutulta. Joskus tekis mieli mutta väsymys vie voiton. Toisinaan ei huvita ajatellakkaan koko asiaa. Kun on yleisesti ottaen hyvällä mielellä eli ollaan vaikka vietetty koko päivä perheen kanssa yhdessä on illalla ihan kiva jatkaa yhteistä iltaa lasten nukkumaanmenon jälkeen. Sitä en ymmärrä että miehet on halukkaita vaikka vaimo olisi pahalla tuulella tai olisi joku riitakin kesken.
 
Nuru
Minäkin oli aikanaa oikea peto =) siis niissä puuhissa!Kolme lasta ja kokopäivä duuni on kai tehnyt tehtävänsä?Pillerit kenties?Jos en niitä syö tekee mieli ihan erilailla...Miehellä kyllä halut tallella ja siitähän se soppa syntyy kun itsellä ei ole!!!Voi ei taas pitäs mennä samaan sänkyyn ja tietää mitä toinen tahtoo ja....vaatii :'(
 
Lohduttavaa lukea, etten ole ainut. Mullakin sama ongelma, voihan sen ongelmaksikin jo sanoa. Itse kärsin siitä. Kun ei vaan haluta eikä jaksa. Pienet lapset, kokopäivätyö, kotityöt kaatuu niskaan, sänkykin on niin pölyinen, kun ei ole ehtinyt puistelemaan petivaatteita...Koskaan ei olla kahdestaan, ei ole lapsenvahtia. Missä se romantiikka on? Jospa kesä toisi jotain piristystä :'(
 

Yhteistyössä