Hakutulokset

  1. M

    Jouluaaton Testaajat ( ja Plussaajat:)

    ootkos jellona aivan varma et tos viivassa ei oo väriä? ku musta näyttäis siltä, et toi ei ihan pelkkä viivanpaikka ole, saisitkos jostain 10iu- testejä?
  2. M

    Jouluaaton Testaajat ( ja Plussaajat:)

    hyvää joulupäivää kaikille! hurjasti onnea plussanneille ja :hug: ensi vuoteen jatkaville! itse testasin 23.päivä ja tänään selkeät plussat :D enkä edes aamupissasta joten kai se on uskottava et tärppäs meille kolmonen :heart: :heart: :heart: joulun vietooa jatkamaan, lapsien kanssa...
  3. M

    Jouluaaton Testaajat ( ja Plussaajat:)

    ritsanampuja, kyllä näyttäisi ihan plussalta :heart: jos huomenna tekisit testin niin varmasti olis jo tummempi viiva. mulla se viivanpaikka oli sellanen harmaa ja näky TOSI huonosti ja sitä ku tietty toivoo kaikenlaista hormooneissaan :laugh: varovaiset onnittelut jo sulle siis!
  4. M

    Jouluaaton Testaajat ( ja Plussaajat:)

    täällä testiviiva vahvistuu :saint: :heart: nöttiäinen, mulle on sanottu että ruskea vuoto ei olis vaarallista, mutta jos muuttuu kirkkaan punaiseksi (tuoreeksi vereksi) niin sitten olis merkki alkavasta keskenmenosta. toivottavasti sulla kaikki hyvin ja vuoto loppuis pian!
  5. M

    Jouluaaton Testaajat ( ja Plussaajat:)

    onnea sinderellalle ja ritsanampujalle haamuista! ja uuteen vuoteen jatkaville :hug: täällä on testailtu siten, että se eka testi mitä pohdin viivan paikaksi, olikin sitä, koska seuraava testi jonka tein ei näyttänyt mitään. eilen testasin taas aavistushaamun ja tänään tuo haamu tuli jo...
  6. M

    Jouluaaton Testaajat ( ja Plussaajat:)

    huomenta täältäkin! uusille tervetuloa ja hensku00lle :hug: testissä edelleen saman haaleeta näkyy, onkohan sittenkin viivan paikka? välillä on etovaa oloa ollut, enää ei palella, mut menkkoi ei oo näkyny, että odotuslinjalla jatkuu tääl. maanantai testailen TAAS jos ei menkkoi kuulu...
  7. M

    Jouluaaton Testaajat ( ja Plussaajat:)

    täällä paleltaa ja iltasin kuvottaa, samoja oireita ilmassa ku aikasemmilla odotuksilla. ja eihän sitä malttunu oottaa sen testin kans et piti aamulla tehdä ja aavistushaamuhan siihen testiin tuli, perjantaina uudestaa sit testaan ku malttamaton oon. pitikö mun oikeesti jaksaa oottaa jouluun...
  8. M

    Jouluaaton Testaajat ( ja Plussaajat:)

    heips! niinhän siinä kävi et ukko-kultakin toivoo meidän perheeseen kolmosta :whistle: eli hyppään porukkaan minäkin: olis yk 1 ja kp 15/? ja kolmas haaveissa. ekat menkat imetyksen lopetuksen jälkeen, saa nähdä miten menkat toimii... mutta jos ei niitä kuulu niin jouluun yritän säästellä...
  9. M

    mitä eroa on sairanhoitajalla ja lähihoitajalla?

    ihan eri koulutukset on. sairaalassa sairaanhoitajan työnkuva eroo lähihoitajan työnkuvasta paljonkin, lähihoitaja vastaa käytännön hoitotyöstä ja sairaanhoitaja sen lisäksi myös sen suunnittelusta lääkärin määräämien hoitojen mukaan. sairaanhoitajan työ sairaalassa on monipuolisempaa, mutta...
  10. M

    Jouluaaton Testaajat ( ja Plussaajat:)

    ihana ajatus teijän ketjussa :heart: itse esikoisesta tein plussan just jouluaattoaamuna 2005 :heart: :heart: :heart: vielä keskenmenon jälkeen, niin ette arvaa mikä oli sen joulun paras lahja? :D nyt kuumeilen itse kolmatta, miehen kun saisi vielä innostumaan!!! parhaita...
  11. M

    Nukkuuko 4-5 -vuotiaasi vielä vanhempien makkarissa?

    hah, miks kuvittelen heti, että viittaat kommentillasi mahdollisuuteen harrastaa seksiä? no kuitenkin, meillä kyse ei ole siitä, että lapset omassa sängyssämme häiritsisivät seksielämäämme, vaan i h a n oikeasti mies valvoo puolen yötä, jos lapsi/lapset sen vieressä, kun pelkää kierivänsä...
  12. M

    Lasten nimet pinoon ja rehellisiä mutta asiallisia mielipiteitä nimistä

    :D okei, en ollukaan ajatellu sitä noin, mut jotain tollasta se mielikuva voisi ollakin :heart:
  13. M

    Lasten nimet pinoon ja rehellisiä mutta asiallisia mielipiteitä nimistä

    mitä mieltä ootte Ilona Taika-Kukka - nimestä? kunhan kyselen :whistle:
  14. M

    Nukkuuko 4-5 -vuotiaasi vielä vanhempien makkarissa?

    HETIKIAL ihan mielenkiinnosta kysyn, minkälainen sänky teil on? mä tykkäisin kans et ipanat nukkuu viekus, tällä hetkel 7kk vaavi jää syönnin jälkee viereen :heart: tyty nukkuu omassa sängyssä toisessa huoneessa. meillä mies ei osaa nukkua, jos sänky on "tupaten täys"
  15. M

    Millaiset on parhaat yhdistelmävaunut?

    tulipas hassusti kirjotettua, toivottavasti ymmärsitte, että isovanhemmat makso vaunut, ei vauvaa :D :laugh:
  16. M

    Millaiset on parhaat yhdistelmävaunut?

    joo mulla siis älykalliit vaunut vauvalle jotka isovanhemmat makso :laugh: :saint:
  17. M

    Millaiset on parhaat yhdistelmävaunut?

    jos vaunuja käytän joka päivä niin kyllä haluan, että ne ovat myös toimivat ja tästä olen valmis myös maksamaan
  18. M

    Millaiset on parhaat yhdistelmävaunut?

    mitäs kilpavarustelua se on, jos haluaa, että yhdet vaunut kestää useamman lapsen? :wave:
  19. M

    Minkä alan ihmisiä täällä pyörii?

    sairaanhoitaja äippälomalla :D

Yhteistyössä