Jouluaaton Testaajat ( ja Plussaajat:)

J84
[/url]

TORSTAI 18.12




gutupallo...........kp 21/25-32...........yk 2.........kolmas haaveissa
Maikkis123.........kp 21/25-26...........yk 3.........esikoinen haaveissa
Valtsukka...........kp 22/32................yk 3..........kuudes haaveissa
Drakonia............kp 22/30................yk 3..........esikoinen haaveissa
Äiti 07................kp 23/28-30...........yk.............kolmas haaveissa
FantasticFour ....kp 23/28................yk 17........neljäs haaveissa
paapelo.............kp 24/30.................yk 3...........toinen toiveissa
Kendra...............kp 24/28................yk ?............
Iloinen...............kp 24/27................yk 1...........esikoinen haaveissa
esmeralda-........kp 25/28................yk 1..........toinen toiveissa
Jellona84...........kp 25/28-29...........yk 2..........kolmas haaveissa
Hemuli1981.......kp 25/28-36...........yk 7..........esikoinen haaveissa
Kassu................kp 26/32................yk 3......... viides haaveissa
Aavalan tyttö.....kp 26/28...............yk 2..........neljäs haaveissa
Carmen..............kp 27/30(?)..........yk 1...........toinen haaveissa
nöttiäinen..........kp 28/?.................yk 1..........toinen haaveissa
Ritsanampuja.....kp 30/30 (45)...... yk 2..........neljäs haaveissa
Niimar87.............kp 31/33-35.........yk.............toinen haaveissa
Sinderella...........kp 31/32..............yk 6...........viides haaveissa
Maya Mehiläinen.kp 31/?................yk 1...........kolmas haaveissa
anu84................kp 33-34/29-30....yk..............






HAAMUILIJAT



Maya mehiläinen:heart:
Ritsanampuja:heart:
Sinderella:heart:


PLUSSANNEET


Nibbler :heart:










UUTEEN VUOTEEN JATKAVAT


Hensku00
näin kulutan aikaa
Jennyli
Minky

[/quote]
 
hoaaah, nyt on kädet sitten karampissa ja sain sen pahuksen talon tehtyä loppuun asti |O
Sairasta mihin sitä ittensä oikeen pistää, mutta olen täydellisyyden tavoittelija leivonnaisten kanssa :LOL:
Mutta tässä tämä nyt sitten on, kuvat on vähän kehnoja, en ole haka tuon uuden kameran kanssa, mutta kyllä niistä paremmin selvän sentään saa jos klikkaa isommaksi :D

 
kaunis kiitos...arvaatte varmaan minkä sätkyn sain kun kuulin pojan olevan keittiössä ja sitten tuli se pahaa enteilevä HILJAISUUS....meinasi sydän pysähtyä ja pingoin kuin pillastunut muuli katsomaan mitä teki, ei onneksi mitään tuhmaa vaan tutki mitä vaipan sisällä oikein oli ja omat vehkeet oli tallella :LOL:
 
J84
paapelo, samaa tekee tuo meitin ykswee...vähänkin jos on ilman vaippaa niin käsi räplää kulkusia, kerran se murjas niistä kiinni oikein voimalla, et pahaa teki. Vaipan sisään se ei oo viä hoksannu mennä, onneks! On ne vaan niin ihmeelliset kiinnostuksen kohteet :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja paapelo:
kaunis kiitos...arvaatte varmaan minkä sätkyn sain kun kuulin pojan olevan keittiössä ja sitten tuli se pahaa enteilevä HILJAISUUS....meinasi sydän pysähtyä ja pingoin kuin pillastunut muuli katsomaan mitä teki, ei onneksi mitään tuhmaa vaan tutki mitä vaipan sisällä oikein oli ja omat vehkeet oli tallella :LOL:
Ihana :LOL:

Ja tosi hieno on tuo tekemäsi talo!
 
No niin.. Ongelmia. :/

Tein aamulla testin ja selvä haamuhan se oli. No joo, ihan kiva mutta ku mulla alko tuleen sellasta ruskeaa (vanhaa verta) vuotoa. Tulee lähinnä vessa käyntien yhteydessä, ehkä ihan vähän pikkuhuosunsuojaankin, kipuja ei oo lainkaan.... mmhh.. Tiiän et jos tää alkaa tästä runsastumaan ja kipuja tulee ni se on sit siinä, mutta mietityttää silti.

Onko muilla kokemuksia vastaavasta?? :|

*muoks* Ja niin, raskausoireet tallella. Niitä ollu vkonlopusta saakka...
Ja näyttääkö testi plussaa/haamua jos raskaus on menossa kesken?? Onks tietoa?
 
täällä testiviiva vahvistuu :saint: :heart:

nöttiäinen, mulle on sanottu että ruskea vuoto ei olis vaarallista, mutta jos muuttuu kirkkaan punaiseksi (tuoreeksi vereksi) niin sitten olis merkki alkavasta keskenmenosta.
toivottavasti sulla kaikki hyvin ja vuoto loppuis pian!
 
No niin kattotaas nyt onnistuuko tämä. Kyllä siinä mielestäni viiva on ja näkyy ihan selvästi "livenä", ei tartte tihrustella. Omituisen kapoinen se on, mutta katselin noita muitten kuvia tuolta plussatesteistä ja siellä näytti olevan samanlaisia. Olen sitä väännelly ja käännelly ja ihmetelly että onko siinä väriä vai ei, mutta kyllä siinä selkeesti väriä näyttäis olevan. ei ole kokemuksia noista viivanpaikoista, jos jollakin on niin onko se sitten tälläinen?

http://www.aijaa.com/v.php?i=3250824.jpg

*muoks* tämä on se tiistainen testi
 
J84
Heipparallaa!!

nöttiäinen, onnea haamusta :heart: laitanko haamuilijoihin siut? Oon kans kuullu, et ruskea tuhruvuoto ei ole vaarallista, varsinkin jos se ajoittuu ajankohtaan, jolloin menkkojen pitäisi alkaa, mutta on siltikin raskaana.

Maya Mehiläinen, Ihanata ja onnea kunnon plussasta!!! :heart:

(.) Täällä edelleen palellaa ja lämmöt ollu 37.5 :eek: Onko muilla ollu lämmöt korkeella, varsinkin ne jotka ovat plussanneet? Pakko kyl myöntää, et nega testattu tänä aamuna 10mIU:lla ja dpo on vissii se 10. Ei oo mulle mitää hyötyä noista herkistä..ei tainnu tärpätä :( En sit mennykkää mihkää tänää, kun kuopus sai kunnon kuumeen eilisistä rokotuksista, sillä on 38.8 astetta kuumetta..pieni ressu.
 
ritsanampuja, kyllä näyttäisi ihan plussalta :heart: jos huomenna tekisit testin niin varmasti olis jo tummempi viiva. mulla se viivanpaikka oli sellanen harmaa ja näky TOSI huonosti ja sitä ku tietty toivoo kaikenlaista hormooneissaan :LOL:
varovaiset onnittelut jo sulle siis!
 
Päiviä!!Pikaisesti tulin onnittelemaan uusia haamuilijoita!! :heart: :flower:
Ja :hug: ens vuodelle jatkaville!!Paapelolla onki ollu urakka!!Hieno talo!!Niinku teil muillakin! Ite en oo jaksanu... :ashamed: Iltavuoroissa tän viikkoo,huomenna vapaa ja la aamu... :kieh: Sain tänää testit postissa,siihen tuli viivanpaikka,joka näkyy ihan vitivalkosena... :LOL: laitan huomenna kuvaa ku kerkeen,taitaa käydä nii et tääki jatkaa ens vuodelle... :/ tosin dpo6,vasta.. (mut kapuaa silti tikkailla varoen ainaki muutaman askeleen alaspäin ettei tipu niin korkeelta...) PLussapuhureita!!++++++ :whistle:
 
Jellona84 Minkä merkkinen toi sun herkkä testi oli? Mä tein eileen sellasella apteekista ostettavalla kasetti testillä, missä kanssa toi 10mIU ja siinä luki että "voit tehdä testin jo ensimmäisenä päivänä kun kuukautiset myöhässä" siis häh. silooinhan sitä hormoonia on jo kertynyt paljon eli mun käsittääkseni enemmän kuin toi 10? ja aivan tyyli puhdas nega....

Ostin myös varastoon clearbluen, niitä herkkiä testejä jossa mainostetaan, että voi tehdä 4 päivää aikaisemmin..? Tietääkö joku mikä niissä on vahvuus? .? en testannut nyt aamulla koska muistin, että vasta kp24 mutta laskin uudestaan niin se olikin kp 25 hitto... olis vaan pitänyt testata... no huomenna aamulla sitten... Vaikka vahva tunne, että ei ole tärppiä käynyt. Rinnat kipeät nyt jo.. eli viikko oviksesta... harmittaa... :ashamed:

Ja paljon tarrasukkia ja onnea plussanneille ja haamuilijoille. :flower:
 
No tässä mun kuva, näkyy "livenä" paremmin...

http://www.aijaa.com/v.php?i=3250936.jpg

Älä Jellona84 laita mua vielä haamuilijoihin, huonoa kokemusta siitä, viimeks tulin alas rytinällä. Mielummin oon vaan ei raskaana tai raskaana. :D

Mutta mutta, ehkä tää on sit kemiallinen tai ehkä ei. Viimeks ku oli kemiallinen ni vuoto alko mulla testin jälkeen toisena pvänä ja sillon tuo tuhruvuoto oli erilaista ja hieman runsaampaa mitä nyt..

Nooh, ei auta ku katella et kumpaan suuntaa tää lähtee menemään. Tympee vaihe, mutta ei auta. :|


Maya Mehiläinen Hienoa!! :heart: :flower:
 
Täälläpä on nyt monilla jännät paikat. =)

saimme tyttäreni kanssa piparitalomme kuntoon yritän tähän linkittää kuvia :

http://www.aijaa.com/v.php?i=3250934.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=3250950.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=3250952.jpg

toivottavasti näkyvät...
Hauskaa jännityksen jatkoa!
 
Maya Mehiläinen Kiitos :hug: ja onnittelut myös sinne viivan vahvistumisesta. :heart: Mulla on yks testi tuolla kaapissa vielä ja haluun pelata "varman päälle", lauantaina pitäis sitten näkyä kunnolla, niin nyt sitten jännään sinne asti :D

Ja nöttiäiselle varovaiset onnittelut :flower:
 

Yhteistyössä