Hakutulokset

  1. K

    Naapureista älinää..

    Pakko purkautua jonnekkin ja valitsen teidät mun monkumisen kuuntelijoiksi :D Eilen illalla naapurit piti bileet, ja ei siinä, ei mua haittaa jos kuuluu biisiä tai juttelua tms. mutta perkele! puol yhen aikaan ne rupes sit tappeleen siellä! Joku muija(ilmeisesti asuu tossa yläkerrassa)...
  2. K

    Moon sinkkuuntunu!!

    kamalaa, en mä osaa olla sinkku.. :D No ei vaan, oon mä tässä jo muutaman viikon harjotellu ja kylläpä tää tästä alkaa sujuun pikkuhiljaa, hiukan kyllä aiheuttaa häiriötä tuo herra äxä joka käy tossa vähän väliä jotain toimittamassa ja koittaa mielistellä aina ku huomaa et mulla on ihan hyvä...
  3. K

    perheneuvolasta

    Onko kukaan käyny siellä selvittelemässä parisuhteen ristiriitoja?millasia kokemuksia?
  4. K

    hermo menee!!!

    Itteeni siis, musta on tullu ihan outo! Mä söisin vaikka kokoajan, oon niinku joku pohjaton kuilu mitä ruokaan tulee. Pillittääkin voisin vaikka jatkuvasti, vaikkakin se voi johtua siitä että poika on ollu viikon jo mahataudissa ja moon ihan poikkikatki jo. Vähän on alkanu jänskättään kun oon...
  5. K

    Hyvää yötä kaikille tasapuolisesti!

    mä käyn sit ehkäpä jo huomenna tarkastaan kaikki multikikkelöintiketjut! :wave: :wave:
  6. K

    Paska jakso!!(Skins)(turhaaki turhempi)

    moon aivan pettyny nyt :laugh: tyhymä tyhymä jakso,en kyllä enää kato :D
  7. K

    Mosmo-merkkiset yhdistelmät?

    Onko kokemusta?Minkälaiset on pukata talvella? Entä kuinka helppo on kasaus?onko kestävät?
  8. K

    voi perse että mä inhoon varkaita!!!!

    Olipa tossa viime yönä murtauduttu meidän autoon.Vänkärin puolen etuikkuna lyöty sisään,mankka rusikoitu irti paikaltaan ja viety,takarekkari viety ja viikon vanha turvaistuin viety! Ihan rehellisesti sanottuna muu ei niin v.ituta mutta tuo istuin,vietettiin hetki jos toinenki ku etittiin...
  9. K

    Hyvää yötä kaikille tasapuolisesti!

    :wave: mä meen koisiin..
  10. K

    asiakaspalvelusihteerin palkkaus?

    eli onko tietoa?mietin josko olisin hakemuksen laittanu ja siihen piti myös palkkatoive laittaa eikä oo minkäänlaista ajatusta mitä vois laittaa..
  11. K

    onko kukaan "ajanvaraaja/markkinointiassistentti"?

    minkälaista se on?ihan perus jotain puhelinmyyntihommaa lähinnä? minkälainen palkka?
  12. K

    sijoitusneuvojista

    osaisko kukaan kertoa minkälaiset ois suunnilleen noin niinku sijoitusneuvojan kk-ansiot?siis brutto..
  13. K

    Cracon kävelytuolista,APUJA!!

    saako sitä korkeutta säädettyä ja miten??
  14. K

    Mää tahron kapakkaan!!*turhis*

    alkaa tökkiin tää 24/7 kotona olo,että jos joku oululainen tahtoo lähtee pystäriin muutamalle niin otetaan ehdotuksia vastaan! :D
  15. K

    Auryn!

    Hyvää synttäriä! :D minä galleriakyttääjä bongasin sun synkkärit!
  16. K

    Hyvää yötä ja kauniita unia!!

    nih että semmosta..minä painun nyt punkkaan!! :wave:
  17. K

    Sikamaista!!

    ilmoitusluontosta asiaa: minä vastuullisena koiranomistajan käytin tuota lumpukkaa ulkona niin se sika yritti syödä mun vähäset lumet tuolta pihalta!! |O :kieh:
  18. K

    ketä täällä on

    vielä,mun kans valvomassa? jee,eka kertaa pääsin kyseleen :D
  19. K

    en poistu..

    palstalta en kulumallakaan!!! B)
  20. K

    öitä kaikille tasapuolisesti!

    nyt meni hermot,sen kyllä huomaa..täytyy kai se sit antaa periksi ja lähtä nukkuun ku tökkii vaan taas..vaihteeksi..tää palsta.. :wave:

Yhteistyössä