hermo menee!!!

Itteeni siis, musta on tullu ihan outo! Mä söisin vaikka kokoajan, oon niinku joku pohjaton kuilu mitä ruokaan tulee. Pillittääkin voisin vaikka jatkuvasti, vaikkakin se voi johtua siitä että poika on ollu viikon jo mahataudissa ja moon ihan poikkikatki jo. Vähän on alkanu jänskättään kun oon miettiny mahollista syytä tähän :whistle:

Eipä muuta tällä kertaa, kiitoksia kun sain purkaa ärtymystäni :D
 
Ei ihme et oot poikki, mahatauti on jotain vihoviimistä kidutusta-toivotaan et pikkunen paranee pian =) Ja sulle voimia :hug: Meinaatko, että syy olis uus tulokas..? *utelias :xmas: * Mua hirvittää oma ruokahalu,nyt viikkoja 14+1 ja on alkanu taas ruoka maistua :p
 
No en ite ollut aatellukaa semmosta mahollisuutta, mut mies sit ehotti et josko tänään käytäis ostaan testi kun sitä on kuulemma alkanu epäilyttään tää mun mässääminen, ja varsinki maksalaatikkoa söisin jatkuvasti ja vissyä joisin.. :D En oo oikeen päättäny vielä et miten suhtautusin jos näin ois käyny, tokihan se ilonen asia ois mut vähän kinkkinen aika..noh,mitäpä tota vielä miettii.. :D

Onneks saatiin täks päivää lääkäriaika, josko sitä jotain apua saatas tohon sairasteluun, toivottavasti.

Ja onnea tulokkaasta! :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pippuriina:
Ei ihme et oot poikki, mahatauti on jotain vihoviimistä kidutusta-toivotaan et pikkunen paranee pian =) Ja sulle voimia :hug: Meinaatko, että syy olis uus tulokas..? *utelias :xmas: * Mua hirvittää oma ruokahalu,nyt viikkoja 14+1 ja on alkanu taas ruoka maistua :p
voih olis mullaki edes jonkinlainen ruokahalu mut ei ku ei mee mikään kurkusta alas :|
 
Meillä oli norovirus, ku poika oli n.8kk, se oli tosi kaameeta... mies sairastu siihen kanssa ja kummallakii kesti viikon.. onneks ei tullu minuun, siinä oltais oltu hätää kärsimässä... Nyt minä hoidin pojan ja miehen.. Vatsatautia en soisi pahimmalle vihamiehellekkään.. Yäk....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Justme2:
Alkuperäinen kirjoittaja Pippuriina:
Ei ihme et oot poikki, mahatauti on jotain vihoviimistä kidutusta-toivotaan et pikkunen paranee pian =) Ja sulle voimia :hug: Meinaatko, että syy olis uus tulokas..? *utelias :xmas: * Mua hirvittää oma ruokahalu,nyt viikkoja 14+1 ja on alkanu taas ruoka maistua :p
voih olis mullaki edes jonkinlainen ruokahalu mut ei ku ei mee mikään kurkusta alas :|
toikin on tuttua :hug: tolta pojalta en saattanu aluks syödä mitään muuta ku jogurttia ja raejuustoo :D ja leipä oli kaikista ällöttävintä :D
 
Kiitos =)

Kyllä meilläkin sitä mietittiin, et onko hyvä aika jne mut sanoin sit ite miehelle et tuleeko sitä sopivaa aikaa koskaan jos oikeen alkaa pähkäillä... Mut tietty jokanen punnitsee asian itse =) Tsemppiä toivotan kuitenki testailuun!

Ja toivotaan et lääkäri osaa auttaa :) Mä olin ihan hukassa, kun meidän neidillä oli mahatauti-tais olla sillon 1,5-vuotias eikä rassu ymmärtäny mitä oikeen tapahtuu :| Peukut pystyssä siis =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Justme2:
Alkuperäinen kirjoittaja Pippuriina:
Ei ihme et oot poikki, mahatauti on jotain vihoviimistä kidutusta-toivotaan et pikkunen paranee pian =) Ja sulle voimia :hug: Meinaatko, että syy olis uus tulokas..? *utelias :xmas: * Mua hirvittää oma ruokahalu,nyt viikkoja 14+1 ja on alkanu taas ruoka maistua :p
voih olis mullaki edes jonkinlainen ruokahalu mut ei ku ei mee mikään kurkusta alas :|
No mulla alkaakin vast nyt helpottaa, tähän asti oli niin kuvottava olo ettei edes viittiny aatella syömistä..Ja hajut teki/tekee pahaa, mut onneks nyt pystyy jo syömään. Alko jo itellä olla sellanen olo, et miten vauvakaan voi kasvaa kun ei saa ravintoo :/ Ohimenevää sen sanotaan olevan, tosin siihen ei meinaa jaksaa uskoa... :hug:
 

Yhteistyössä