Hakutulokset

  1. K

    Paljonkos sitä saikkua viisurin leikkauksen jälkeen?

    Onko kokemusta? Lähinnä varoittelen esimiestä, leikkauspoisto edessä ja se voi olla isohko juttu (ikenen halkaisua ja muuta kivaa).
  2. K

    Shoppaatko, vaikka tilillä ois 22.50e?

    Ihmettelen vaan yhden ystävän rahankäyttöä. Hän ostelee tavaroita, ja nytkin himoaa jotain takkia, ja tilillä kuulemma vain muutama kymppi. Kai hän makselee tilinylitysmaksuja...miten sun rahankäyttösi, meneekö kuussa tilinylitysmaksuihin paljon?
  3. K

    Nostalginen

    ilta oli eilen, kun telkusta tuli Armaggedon. Loopubiisi Aerosmithin (?) esittämänä, ah mitä wanhoja tulikin mieleen. Vuosi oli 1998, valmistuin ammattiin ja menin naimisiin....sellaista. Katoitteko?
  4. K

    Miten lievittää hoitoon viemisestä tullutta ahdistusta?

    Ei mitään moraalisaarnoja, pliide. Lapsi aloittaa 1.10 päiväkodissa, ikää 1v 3kk. Mulla pitää mennä töihin (i hate the word)....mut ahistaa ihan kamalasti. Tuhmaiset kädet kaulan ympärillä aamullakin ja "äääääääitttti" pusutellen, arvaa naurattaako.... Vedänkö lärvit vai mitä tässä voi tehdä...
  5. K

    Oletteko lukeneet tätä

    Tapa saada kotiäitinä vähän extraa ;-)))) http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1577638 Eikä jäänyt kiinni koskaan. Uskomaton juttu.
  6. K

    G: ottaisitko todella haastavan työn

    vaikka palkka on huono? Olen valintatilanteessa, ja toisaalla olis tuttu työ jonka osaan (kokkemusta muutamia vuosia) tai ihan uusi, hurjan haastava, vaikea ja raskas työ. Palkkaus samantasoinen. Miten toimisitte itse? Samalla pitää siis koittaa pyörittää myös perheen elämää.
  7. K

    Rytmit täysin sekasin

    tuo 1v on herännyt 06.05 ja nukkunut nyt 9.00 saakka. Miten ihmeessä saan normaaliin rytmiin sen, eli herätys myöhemmin ja päiväunet 12.00->? Tänään ei sitten enää nukuta ja kaveri on kiukkuinen kuin ampiainen kl 18.00. Syynä sairastelu ja kesälomat tähän hulivilihommaan.
  8. K

    Gallup: minkäikäisenä lapsesi aloittivat hoidossa

    ja miten meni?
  9. K

    Sanokaapa te viisaat palstalaiset tähän ratkaisu:

    Työelämä kutsuu. Kaupungin päivähoitotilanne on surkea. 2 hoitoa tarvitsevaa lasta, alle 2vuotias ja eskarilainen. Eskarilainen on jo eskarissa, muttei saa hoitoa siellä. Nyt tilanne se, että työt alkaa heti kun haluan. Hoitopaikkaa ei kaupunki voi tästä läheltä antaa, tilanne aivan...
  10. K

    Apua lähenkö mää töihin?

    Mulle tarjotaan ja tyrkytetään töitä. Nuorin 14kk vanha. Mitä ihmettä teen, päivähoitopaikoista ei tietoakaan....!Hjelppiä.
  11. K

    Saako noilla sähköisillä hakemuksilla töitä?

    Olen naputellut koko päivän niitä eri yrityksiin. Tuntuu vähän turhalta, lukeekohan niitä kukaan?
  12. K

    Sanokaapa

    miksi aamupäivällä leikkipuistossa on hirmuna jengiä, mut iltapäivisin ei juuri ketään?
  13. K

    Äh, lähen itsekin päiväunille, seomoro.

    *turhis*
  14. K

    Mitä olet viimeksi ostanut itsellesi ja milloin?

    Törsäsin uuteen sykemittariin ja coretex-kenkiin. Tuulenpitävää fleecetakkia en raaskinut enää ostaa, nyt sitten pitää pärjätä vähän aikaa näillä. Mitä sinä olet hankkinut itsellesi syksyyn/suunnitellut hankkivasi? *hömppäkyssäriä*
  15. K

    Miten joku raskaana oleva kehtaa polttaa julkisella paikalla!!??

    Että taas kohos verenpaine, kun näin raskaanaolevan (oli iso pallomaha) polttavan sätkää. Teki mieli mennä urputtamaan, mutta eihän se sovi. En tajua, miten joku viitsii, eikö ihmisten katseet häiritse!? Samoin ihan pienten kanssa liikkeellä olevat, röökiä vedetään leikkipuistoissa ja...
  16. K

    Lapset linja-autoon yksin?

    Pikaisia vastauksia toivon. Lapset 6v ja 8v (eskariin menevä ja 3. luokalle menevä ois papan luona 250km päässä. En millään jaksais lähtä hakemaan, oisko paha laittaa penskat linja-autoon ja haen päätepysäkiltä? Tuntuu hurjalta, vaikka ovat tosi innoissaan ja varmasti kunnolla matkalla. Nyt...
  17. K

    Tupakointi

    vi***ttaa oma heikkous, olen taas retkahtanut polttamaan (2vuoden tauon jälkeen). Mitä ihmettä mä teen, tupakka on paskaa! *ottaa rankasti päästä*
  18. K

    Ostatteko koruja itsellenne vai mies ostaa?

    Huomasin, että joku tuolla oli listannut korujen oston rahanmenolistalle. Itselleni korujen saanti on nimeomaan lahja, ei mitä ostetaan itse.
  19. K

    Pakko hehkuttaa, Sinkkuelämää-leffa oli aivan loistava!

    Menkää ihmeessä katsomaan! Ihanaa, turhaa hömppää pari tuntia, unohtuu omat läskit ja markettipaidat ja penskojen hoito!
  20. K

    Korvien rei'itys?

    6v täyttävälle reiät korviin? Onko mahdoton ajatus? Tyttö mankuu korviksia, itse en uskaltais mutta on puoliksi jo luvattu. Mitä kokemuksia?

Yhteistyössä