Korvien rei'itys?

gtrh
tästä on sat ketjua, 50% reijittäny lapsensa korvat ja ei näe siinä mitään pahaa, vaikka ihan vauvana.
50% kauhistelee jos 10v haluaa itse korvikset.

nii että ottakaa nyt samalla sitten klitorisläväri ja tatskakin.. juu, ei onkelmii siis
 
Täällä on jo monta ketjua siitä miten pienelle on laitettu korvikset. Espanjassa laittavat laitoksella ja jotkut ei laita ollenkaan. Siihen väliin mahtuu sitten kaikki muut.
Itse annan pojan ottaa (nyt 3v ) jos itse haluaa.
 
JONSERED Karhunkantaja
Ei meillä noin isoille ole laitettu... :saint: Ei kun onhan!! Mossadille ja Stasille toiset korvikset. Ei mitään ongelmia, mitä ei jossain muussakin vaiheessa voisi olla. (Meillä siis neljän lapsen korvat lävistetty ilman ongelmia...)
 
mie
meillä on laitettu 6v korvikset mutta kannattaa laittaa vasta syksyllä, kesällä tuppaavat noilla pienillä mätimään kun likasilla sormilla niitä kuitenkin pitää välillä hiplata ja on niin lämmin ilma. Meidän tytöllä laitettiin syksyllä ja silti alkoivat mätimään kun oli silloin niin lämmin syksy. mutta ahkeralla putsauksella saatiin ne parantumaan.
 
MySelene
mun esikoinen sai 6v lahjaks reiät korviin. hyvin on sujunu hoito ja tyttö ymmärtää ettei saa hiplata likaisilla sormilla. ei oo liian pieni mun mielestä. ite olin 5v kun sain.
 
Mö olin ite ekaluokalla ku lopulta sain tahtoni läpi... :D Laitata pois vaan,voi siinä tuolissa viel tytön mieli muuttua.. Tai emmä tierä millälailla ne nykyään laitetaan,sillon oli viel sellanen ampumakones ku mää sain omani... :xmas:
 
Meillä tyttö tais olla jotain 5v ku sai ekat reiät. Oli mankunu jo ennen sitä, mut ku kerroin miten laitetaan niin meni sit tohon 5veehen asti enneku uskalsi mennä ottamaan. Ja toiseen korvaan toisen reiän otti nyt joulun alla. Poika otti toiseen korvaan korviksen kans tossa joulun alla, tosin ei samaan aikaan ku tyttö. Pojan isä vaan ei oikein hyväksyny korvista eikä hyväksy vieläkään. Poika otti korviksen vaikka isänsä sanoi tytöksi. Poika on nyt siis jo 9v. Tyttö kohta 11v. Ite sain ekat reiät 10v lahjaksi. Ja nyt on sit kummassaki korvassa 4reikää.

tohon kipeyteen viel että en suosittele laittamaan kahta reikää samaan korvaan samalla reissulla. Mä hölmöyksissäni sen tein ja kyllä oli korva hellänä. Ainaki näin mulla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
Meillä tyttö tais olla jotain 5v ku sai ekat reiät. Oli mankunu jo ennen sitä, mut ku kerroin miten laitetaan niin meni sit tohon 5veehen asti enneku uskalsi mennä ottamaan. Ja toiseen korvaan toisen reiän otti nyt joulun alla. Poika otti toiseen korvaan korviksen kans tossa joulun alla, tosin ei samaan aikaan ku tyttö. Pojan isä vaan ei oikein hyväksyny korvista eikä hyväksy vieläkään. Poika otti korviksen vaikka isänsä sanoi tytöksi. Poika on nyt siis jo 9v. Tyttö kohta 11v. Ite sain ekat reiät 10v lahjaksi. Ja nyt on sit kummassaki korvassa 4reikää.
Onpa typerä isä että tollai nimittelee :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
Meillä tyttö tais olla jotain 5v ku sai ekat reiät. Oli mankunu jo ennen sitä, mut ku kerroin miten laitetaan niin meni sit tohon 5veehen asti enneku uskalsi mennä ottamaan. Ja toiseen korvaan toisen reiän otti nyt joulun alla. Poika otti toiseen korvaan korviksen kans tossa joulun alla, tosin ei samaan aikaan ku tyttö. Pojan isä vaan ei oikein hyväksyny korvista eikä hyväksy vieläkään. Poika otti korviksen vaikka isänsä sanoi tytöksi. Poika on nyt siis jo 9v. Tyttö kohta 11v. Ite sain ekat reiät 10v lahjaksi. Ja nyt on sit kummassaki korvassa 4reikää.
Onpa typerä isä että tollai nimittelee :headwall:

Juu niin minustaki. Ja isän uus eukko myös. Ja moni muuki on ollu sitä mieltä että ihme kommentteja. Ja kaikki muut on sanoneet että hieno korvis, paitsi isänsä ja sen uus eukko.
 
minäpä.
Musta pojillaki korvikset on hyvännäkösiä. Antaa toisen ottaa jos haluaa. Ite sain omani 4 vuotiaana. Nyt on korvissa reikiä yhteensä 12 kappaletta. : ) Tyttärellä 3 kummassakin ja ikää neitillä 9 vuotta. En näe lävistyksissä mitään pahaa.
 
minå
itse ekat sain 5v, no ne meni umpeen ja sit laitettiin 6v uudet.Sit toiset otin 8v ja niistä meni toinen umpeen ja sit otin kolmannet ku olin just täyttäny 9v.. Eli nyt mulla on toisessa korvassa 3 ja toises 2 ja täytin joulukuus 11..Otan tässä ihan lähiaikoina taas parin..
 
Diu.
Itse otin ensimmäiset reiät juuri ennen 1. luokalle menoa, ja itseasiassa olisin saanut jo aiemminkin, mutta en ollut uskaltanu. Tänä päivänä noita reikiä löytyy neljä kappaletta.

Jos lapsi itse haluaa ottaa 6-vuotiaana reiät, niin mikäs siinä. Itse tosin hieman ihmettelen vauvoja ja todella pieniä lapsia, he kun tuskin vielä koko juttua edes tajuavat, enemmän vanhempien iloksi ovat sen ikäisen korvikset.
 
"Mammutti"
Minusta rei'issä ei ole mitään pahaa, itseltänikin niitä löytyy kymmenen. Tyttöni on 10 ja hänellä on kahdet reiät, ja 8-vuotiaalla pojallakin on korvis toisessa korvassa.
 
-98
Mulla on nyt 1 reiät korvissa, ammuttiin about puolivuotta sitten ja nyt oon vähän aatellu että jos saisin lisää, ihan hyvin parani vaikka en oikeen putsannu niitä. Ekana päivänä sattu vähän aikaa mutta kun tuli tekemistä niin en edes muistanu niitä... haluaisin vasempaan korvaan yhteensä kolme ja oikeaan 2 ainakin nyt näillä näkymin :) hyvää kesän odotusta kaikille!
 

Yhteistyössä