Hakutulokset

  1. T

    SYYSMASSUT '07 syyskuussa

    Ehdinpä nyt tännekin ilmoitella, että meille syntyi poika 13.9. ja raskausviikkoja oli silloin 39+6. Mitat 50 cm ja 3630 grammaa ja siis Tyksissä syntyi. Kolme päivää oli keskolassa tippa päässä noiden sokeriarvojen takia (mulla siis rask.ajan diabetes) mutta nyt ollaan oltu viikko kotona ja...
  2. T

    SYYSMASSUT '07 elokuussa

    huomaa tosiaan, että kanssasisarilla on vielä luppoaikaa kun vuorokaudessa tulee niin monta sivua tekstiä (mahtaako kymmenen riittää :) ) Mutta hauskahan niitä on lueskella!! Tännepäin ei taaskaan mitään uutta, tuskin syntyy lähiaikoina, kun ei niitä kipeitä suppareitakaan ole tullut sitten...
  3. T

    SYYSMASSUT '07 elokuussa

    Painoarviossa olin viime viikolla ja neljä kiloista vauvaa ennustivat. Synnytystä ei siis käynnistetä dibeteshommelista huolimatta. Hyvä näin, tulee kuulemma voimakkaammat kivut käynnistyksessä, onkohan näin.. :whistle: Ei mitään muuta uutta sitten kuulukaan, muuta kuin että ostettiin uusi...
  4. T

    SYYSMASSUT '07 elokuussa

    Pitkästä aikaa minäkin olen täällä. Yhdessä paketissa olemme mekin, säännölliset supparit ovat lakanneet ja nykyään niitä tulee vain kivuttomina. Taitaa siis kestää toi synnytykseen lähtö vielä hyvän tovin. Mutta kaipa se masu on vauvalle vielä muutaman viikon paras paikka kasvaa, koitan...
  5. T

    ***SYYSMASSUT 2007*** HEINÄKUU

    Viime tiistai ja keskiviikko tuli sitten vietettyä Tyksissä ja ajattelin jo, että nytkö vauva jo syntyy..!! |O Silloin aamusta asti tuli tosi kipeitä suppareita, ristiselkää ja nivusia poltti ja koko alavatsaa kipristeli ja viilsi. Supistuksia tuli säännöllisesti. Onneksi sain esikoisen...
  6. T

    ***SYYSMASSUT 2007*** HEINÄKUU

    mulla on viimeinkin alkanut se energinen keskiraskaus :laugh: Ja viikkoja on nyt 31+3 !! Kyllä olen tätä odottanutkin. Voisin pestä ikkunoita, järjestää kaikkien vaatekaapit, liinavaatekaapit, vaatehuoneen. Myös mattojen pesua olen suunnitellut jo pari päivää. Voi vaan olla, että noi...
  7. T

    ***SYYSMASSUT 2007*** HEINÄKUU

    En nyt muista olenko edes käynyt kirjoittelemassa Tyksin kuulumisia. Sokeriarvojen takia siellä olen ollut useamman päivän tutkimuksissa, heittelevät niin paljon (siis ne arvot). Insuliinia ei onneksi tarvi vielä ainakaan pistää, huh huh =) Me ei olla paljoa vielä vauvaa varten valmiiksi...
  8. T

    ***SYYSMASSUT 2007*** HEINÄKUU

    Viime torstaina siis Tyksissä laitettiin kankkuun se automaattinen sokeriarvojenmittauslaite. Sen lisäks täytyy vielä ite ottaa viisi kertaa päivässä sormenpäästä se verinäyte (en kyl tiedä miks tällainen tuplamittaus.. ) Lauantaina olin taas Tyksissä ja sen verran oli hyviä uutisia, ettei...
  9. T

    ***SYYSMASSUT 2007*** KESÄKUU

    ..en osaa laittaa mitään kuvia koneelle. Noloa edes myöntää tällaisella tietokoneaikakaudella. Siihen varmaan tarvitsisi jonkun skannerin vai mitä? :ashamed: Siksi ei ole profiilissakaan ollut mitään kuvia koko aikana :( Ultrassa vauva nukkui lähes koko ajan, kun matkan sinne melskasi...
  10. T

    ***SYYSMASSUT 2007*** KESÄKUU

    Huomenna mun sitten pitäisi mennä Tyksiin päiväksi niiden sokeriarvojen takia. Tarkkoja tutkimuksia tehdään kuulemma koko päivä ja opetetaan, miten itseltä otetaan verinäyte yms. mukavaa :o Ja lisäksi laitetaan jokin automaattinen sokeriarvojen mittauslaite pakaraan kiinni. Se mittaa 300 kertaa...
  11. T

    ***SYYSMASSUT 2007*** KESÄKUU

    Katsoinpa nyt ekaa kertaa sivujen uudistuksen jälkeen omaa profiilia ja siellä oli kyllä jonkun muunkin kirjoituksia (kirjoittanut myös tinka nimellä) mun profiilissa. Aika tylsää.. Oli siis kirjoittanut samalla nimellä ennen kuin vaadittiin rekisteröitymistä, nyt ei varmaan enää pysty??!!
  12. T

    ***SYYSMASSUT 2007*** KESÄKUU

    On tosiaan ollut toi netti vähän aikaa poissa pelistä ja on muutama viikko edellisestä vierähtänyt. Olin kanssa siellä sokerirasituksessa ja mulla todettiin raskausajan diabetes. Nyt sitten tuli Tyksistä kutsu jatkotutkimuksiin, joihin menen puolentoista viikon päästä. Päivä vierähtää siellä ja...
  13. T

    sikiön suuri munuainen

    Meillä pojalla 2v, ns.hevosenkenkämunuainen. Ei ole oireillut mitenkään, eikä ole seurannassakaan. Täysin normaalia elämää.
  14. T

    ???SYYSMASSUT 2007??? TOUKOKUU

    Huh huh mikä päivä taas. Esikoisella alkaa uhmaikä ja aamuisin ei saisi vaatteita laittaa ollenkaan päälle. Tänään hän oli yöpuvussa yhteentoista asti, kun on sunnuntai ja aamulla ei ollut menoa. Ajateltiin sitten, että lähdetään koko perhe pizzalle kun on näin hieno päivä ja nyt taas meillä...
  15. T

    matkalle autolla...

    Suosittelen ajoittamaan matkustamisen niin että tytöt nukkuvat päiväunensa autossa. Menee matka nopeammin sekä lapsilta, että sinulta kun pääset ajamaan ilman taukoja. Riippuu tietysti miten pitkiä matkoja lapset on tottuneet kulkemaan autossa miten jaksavat. Meillä on mummolaan matkaa 700...
  16. T

    ???SYYSMASSUT 2007??? TOUKOKUU

    Tukisukista: Itse ostin sellaiset juuri viime viikolla, kun mulla on seisomatyö ja jalat aina särkee ihan hirveästi. Neuvolassa suosittelivat sukkia ja sanoi, että kyllä niitä esim. marketeista saa, mutta Instrun on parhaat. En katsonut mitä olisi tavallisessa kaupassa maksaneet, Instrun sukat...
  17. T

    ???SYYSMASSUT 2007??? TOUKOKUU

    :attn: PippuriMamma: Mihin menette 4D:hen? Ollaan kans vähän harkittu sitä, mutta päätöstä ei ole vielä tehty. Kuulemma Naantalissa ja Kaarinassa on paljon turkulaisia käynyt ja Medisonar sekä Korvacenter myös niitä tekevät Turussa. Mitä teillä maksaa? Suosittelivatko jotain viikkoa, kun olisi...
  18. T

    ???SYYSMASSUT 2007??? TOUKOKUU

    APUA!! Mäkin intouduin heti mittaamaan tota ympärysmittaa ja tulos oli 100 cm!! \|O Pakko oli tosin mitata sellasella metallisella rullamitalla kun oon töissä ja en löytänyt tavallista mittanauhaa mistään :D Muistelisin, että esikoisen synnytyksen aikana mitta oli 114cm, joten siihen on...
  19. T

    Mitä pitää tehdä, että ehdollinen tuomio menee ehdottomaksi?

    No tuo mitä se teki riittää passittamaan vankilaan kunhan nainen tekee rikosilmoituksen.
  20. T

    Äitienpäiväkorvaus?

    Saako äitienpäivältä pelkän sunnuntaikorvauksen kun pyhä sattuu siis olemaan sunnuntai, vai saako siitä pyhäkorvauksen vai molemmat..?

Yhteistyössä