Hakutulokset

  1. B

    Peli on avattu, keveitä mielipiteitä tämän päivän vaalikeskustelusta

    Jutta on ihan liekeissä. Mitäköhän sille on oikein tehty. Joku geenimanipulaatio?
  2. B

    Peli on avattu, keveitä mielipiteitä tämän päivän vaalikeskustelusta

    Timo sanoi vain ihmettelevänsä miksi kerjäläinen puhuu tonnin kännyyn. No moni muukin ihmettelee. Juurikaan muuta Timppa ei keksinyt. Ikämies ei pärjää nuorille älykkäässä keskustelussa.
  3. B

    Peli on avattu, keveitä mielipiteitä tämän päivän vaalikeskustelusta

    Olin tosi ylpeä Jyrkistä ja Jutasta . Pikkaisen ylpeä Marista, mutta hän oli kuin kuningatar. Anni herätti lähinnä sääliä ja Timo paljasti makkaransa rumasti. Paavo jätti vielä jännitettävää .
  4. B

    listataanko äitiyden vähemmän ruusuisia hetkiä? ällöttäviä tilanteita tai hetkiä jolloin hermot oli koitoksella?

    Kerran astuessa ovesta ulos oli samalla sekunnilla 1o v potkaissut täysillä futista joka läsähti päähäni niin että niskat rutisi.... voi voi onhan näitä... en viitsi kaikkea kertoakaan.
  5. B

    Pitääkö tätäkin ymmärtää? Tuttavani vasta 7 vuotta täyttänyt lapsi on saanut katsoa aikuisten filmejä äidin seurassa jo pitkään, n

    Mitäköhän aikuisten filmejä... ei kai nyt sentään ihan aikuisviihdettä ? Ei pidä ymmärtää. Se on eri juttu jos 15 v pelaa 18 v pelejä, mutta 7 v on ihan liian pieni. Ahdistuu varmasti, ei ehkä vaan osaa sitä näyttää.
  6. B

    Juhannuksen ruikutuspino :)

    Mulla meni siivousinto ohi, lapset ei haluakaan sukulaisvierailulle juhannuksena, en saanut tavoitefarkkuja jalkaan sittenkään vaikka deadline oli jussina. Mut itseasias noi ei haittaa mua lainkaan, olen hyvällä tuulella ja toivon että se jatkuu.
  7. B

    G: muita joilla ei ole jussi 2010 suunnitelmia?

    Meillä on pienet suunnitelmat ja niitäkin voidaan tarvittaessa muuttaa. Järvelle kokkoa katsomaan tai sitten ei . Otetaan rennosti kun ollaan lomilla... B)
  8. B

    puututko lapsesi kaveripiiriin?

    Joskus on pakko hieman kysellä uusista kavereista. Sen tiedän että kaveerausta ei voi varsinaisesti enää teinien kohdalla estää. Olen myös tehnyt sen virheen että olen arvostellut joidenkin kavereiden tekosia ja sain tietysti lapsen puolustuskannalle. Mutta seuraan kyllä. Annan vinkkejä, joita...
  9. B

    Annatko 10v lapsellesi ja kaverille kanssa lonkeropullon juotavaksi?

    Ei alkoholia alaikäiselle, sen sanoo maan laki.
  10. B

    Ahdistaa, en tiedä mitä tehdä!!

    Ootko varma ettei teini siellä huutanut vanhemmillee tai isä teinille. Teinipoikain äänet ovat usein römeitä. No minusta on hienoa että tarkkailet naapureitasi, mutta toisaalta se kauhistuttaa . Meillä huudetaan silloin tällöin , tosin lapsetkin ovat jo niin isoja ettei niitä ulkopuolisen...
  11. B

    Onko känniläisten puheet täyttä huuhaata,vai onko niissä jotain tottakin?

    Vaikea sanoa, riippuu paljon ihmisestä. Mies voi olla rakastunut naiseen X, tilittää hänestä mutta tietää että saa siltä naiselta pakit/on jo saanut pakit. Turvautuu lohtunaan siihen joka saatavilla.
  12. B

    ei kukkia ei kakkua

    Pöljää on todellakin. Sääntö numero yksi : älä sano miehelle ettet tarvi jotain asiaa/juttua jos tarvit. Se ymmärtää sen just niin ettet tarvi. Ja pitää sua ufona kun itket asiasta jälkeenpäin. :) :flower: :hug:
  13. B

    Onko mielestäsi väärin??

    Eikös tämä ole aika suoraan kasvatusoppaista ? Mikä tässä voisi olla väärin?
  14. B

    Nyt se sitten tapahtui ...

    Hei , haluaisin korjata asiavirheen tekstissäsi : tämä on keskustan ja kokoomuksen maa. Tarjalla ei ole puolukirjaa just täl hetkel.
  15. B

    parisuhteista vain kummastelua

    Se on kahden kauppa, ei se mies yksinään käyttäydy siten että menee yhteen ja taas eroaa.
  16. B

    Miksi maailmassa on niin paljon pahaa...?

    Maailmassa on myös paljon hyvää ja jokainen voi tehdä jotain lähimmäisensä hyväksi.
  17. B

    Uusperhe, ei yhteistä kotia

    Tuntuu kyllä ettet miestäsi tunne oikein hyvin ja tuo että asutte erillänne varmasti vaikeuttaakin "tutustumista" Minun mieheni on paljon poissa kotoa, tosin emme ole ns. uusperhe , joten aikaa työpäivän jälkeen tai viikon jää melko vähän perheelle. Mutta se sitten ollaan kyllä yhdessä...

Yhteistyössä