Hakutulokset

  1. Kissu

    nyt tarvitsen teidän apua!!!

    Eli homman nimi on tää: Mies 32 minä 22, seurusteltu 3 vuotta, tytär 1v. Meidän elämä on aina ollu ylä ja alamäkeä, mutta itsellä (kait myös miehellä) alkanu mitta täyttymään koska nykyään riidellään tai joudutaan sanaharkkaan noin 6 päivänä 7:stä. Olen aika laiska tekemään...
  2. Kissu

    Ystäviä liikkumaan kesäkuntoon!

    Eli kaikki mammat ym muut ihmiset koillis-helsingin seudulta, jotka haluavat saada ittensä kesäkuntoon, mutta haluaisi saada kaveria mukaan jonka kanssa liikkuu. pankaa viestiä tulemaan. kirlauta@welho.com Itse olen 22 vuotias 9 kk ikäisen tytön äiti pihlajistosta, joka haluaisi lähteä...
  3. Kissu

    Kotiäiti ja Juhliminen

    Monta kertaa te muut kotiäidit käytte ulkona juomassa/tanssimassa kuukaudessa? Itse käyn noin 1-2 kertaa kk, ja välillä tulee huono omatunto asiasta. Mieheni ei juo ollenkaan, mutta näinä iltoina kun itse lähden niin tyttömme menee hoitoon mummilaan tai jos mieheni haluaa, niin jää hänen...
  4. Kissu

    Kotiäiti ja Juhliminen

    Monta kertaa te muut kotiäidit käytte ulkona juomassa/tanssimassa kuukaudessa? Itse käyn noin 1-2 kertaa kk, ja välillä tulee huono omatunto asiasta. Mieheni ei juo ollenkaan, mutta näinä iltoina kun itse lähden niin tyttömme menee hoitoon mummilaan tai jos mieheni haluaa, niin jää hänen...
  5. Kissu

    Yläkertaan laajentaminen puutalossa

    Niin, siis "kohtalotovereita" kaipailen :) Olemme ostamassa vanhaa puutaloa ja tarkoitus olisi lajentaa asuintilaa yt kylmään, laittamattomaan vinttiin (n. 77m2) Tarkoitus olisi tehdä mahd. paljon itsekin, muta jonkin verran kyllä joudumme turvaamaan myös ammattilaisiin. Sinne ei tulisi...

Yhteistyössä