Hakutulokset

  1. A

    Joensuun seikkailusaari

    Näin hotellimainoksen missä mainostettiin hotelliyötä plus lippuja seikkailusaari risteilylle...yritin ettiä että mikä tämmönen saari on mut en löytäny..tulee vaa lisää tommosii hotellipaketteja. siis kysynkin että tietääkö kukaan millanen juttu tää on ja et pääseekö ilman hotellihuonetta...
  2. A

    lentokoneessa lapsen kanssa

    Voi olla et jossain on joku ketju samaisesta aiheesta mutta aattelin silti oman alotuksen laittaa.. =) Eli oisko jollakin vinkkejä miten saada lapsen (3v) korvat pysymään auki nousuissa ja laskuissa? Oon kuullu et juominen nousun ja laskun aikanan auttais..sit et nenäsuihketta suihkuttaa...
  3. A

    rakkula suussa

    huomasin eilen tolla mun pojalla rakkulan suussa. pitääkö mun vaa olettaa et se on tullu ku on vaik maistanu liian kuumaa ruokaa vai voiks kyseessä olla jopa joku tauti? tietääkö kukaan? Tutti ei kelpaa, mikä kylläkin on iha hyvä asia, ja ruokaa ei nyt mee nimeksikään.kylmää kurkkuu ja juustoo...
  4. A

    lactoter -ternimaito-maitohappobakteerikapseli

    Heips! onkos kellään kokemusta kyseisestä tuotteesta? Enoni vaimo toi tuollaisen purkin meille, tai siis pojalleni piti sitä syöttää josko auttais vähän tuohon vastustuskykyyn kun hoidosta tulee kaikki nuhat sun muut. mutta en ole uskaltanut antaa ku en tiedä kuinka paljon antaisin...Purkissa...
  5. A

    äiti on vähän väsynyt

    voikos joku vähä valaista asiaa et mikä nyt sit niiku herraa 1v1kk vaivaa... :D nää meijän yöt on nyt menny aiva sietämättömiks..huutoooooo!!! :'( esim. viime yö...jätkä meni ihan normaalisti nukkumaan, nukahtaa kiltisti ite.sit heräs 15vail2 huutamaan..huus ku päätä revittäis irti...menin...
  6. A

    taas kotona

    täällä sit sairastettiin kurkunpääntulehdus...oi että, oli se elämää...herral alko ääni viikko sit madaltuu ja sit la-su yönä tuli ekat hengenahistukset...se oli sit yhtä itkuu ku ei pikkunen saanu kunnolla henkee..no sunnuntai iltana mentiin sit päivystykseen, missä saatiin maskilla höyryy ja...
  7. A

    Äitejä Lohjalta

    Heijsan! Kaipailisin äiti ystäviä Lohjalta.olisi kiva tutustuu ihmisiin kenellä on lapsia.Ite oon 23vuotias ja lapseni on 7kuukautinen pikku äijä ja meillä ei noita lapsellisia ole tuttava piirissä ni olisi kiva saada juttu seuraa äipälle ja kaveria pikku-ukolle.. :D Jos siis löytyy...
  8. A

    Hakusessa Äippä Ystäviä

    Hellou! :attn: siis hakusessa olisi uusia äiti ystäviä..olen 23vuotias yh, pikku-ukkoni on kohta 7kk vanha. Näin lapsenhoidon ohessa olisi kiva mailailla tai meseillä muiden äitien kanssa,joko tulevien tai olevien.. Mutta otappa yhteyttä jos kiinnostaa...! :wave: anukoi@hotmail.com

Yhteistyössä