Hakutulokset

  1. R

    AUTTAKAA!

    Mieheni ehdotteli mulle eilen, että hän haluaisi dildoa peppuunsa. Tämä oli mulle shokki ja haluankin kysyä, onko hän teistä BI vai mistä on kyse. En itse tiedä asiasta ja seksi loppui eilen siihen. Me ei olla paljoa puhuttu seksistä, mutta toi tuli kyllä todella yllätyksenä Onko se...
  2. R

    Herbalifella hoikaksi

    Heippa Onkos kellään kokemusta mokomasta? Aloittelin herbalife kuuria tässä viikko sitten. Olo on kyllä kohentunut, kun saa paljon hyviä ravintoaineita, MUTTA paino on vain noussut KÄÄK Ajatuksena oli pudottaa noin 5-kg, jotka ovat jääneet lasten teon jälkeen... Kiva, kun kesävaatteet puristaa...
  3. R

    MIKÄ MINULLA ON?

    :(
  4. R

    MIKÄ MINULLA ON?

    Olen ollut kuumeessa jo lauantaista lähtiin. Ja pää on kipee ja alaselkää särkee ihan vietävästi. Ja väliin pakottaa alamahaan. Nuhaa ei ole,eikä yskää. Voisko olla myyräkuumetta tai pissatulehusta? Kumpiki tuntuu aika kaukaselta vaihtoehdolta... Mut mahdolliselta silti. Olen ottanu...
  5. R

    Osto/myynti (ei huutis)

    Olisiko kellään Emmaljungan softy-rattaita kuomulla myytävänä?Olen tyttäreni puolesta asialla.Hänellä on myytävänä Emmaljungan kuomurattaat,sadesuojalla ja aika uudella jalkapussilla(talvea varten).Rattaat ovat kevyemmän malliset,katse eteenpäin,väri kulta/musta.Ota yhteyttä sähköpostiini jos...
  6. R

    seksikäs pukeutuminen

    Liekö tämä esteri se ennen LILA nimimerkilä kirjoittanut. Viestejä tulee paljon ja lähetettyjä viestejä on myös paljon. Voisiko olla että LILA on vaihtanut nimimerkkiään?
  7. R

    vieläkö täällä on imettäjiä?

    tarkoitus ei ole aiheuttaa nyt mitään hässäkkää sanomisillani,mutta mietin tossa mielessäni että kyllä meitä äitejä on moneen lähtöön.(hyvä niin) Itselläni poika 2v ja ei tulisi mieleenkään enää imettää tuota jo jätkän-pätkää.herättää minussa ajatus aika puistatuksen.
  8. R

    Kiinteistövälittäjäksikö

    en suosittele. tein 4kk ja käteen jäi vaan pelkkää peetä. kulut maksoin itse ja pelkkä provikka oli. en tona aikana saanu kertaakaan kunnon tiliä vaikka töitä tein niskalimassa ja kaupallinen koulutuskin on. ikäkin vaikuttaa. oletko minkäikäinen? parikymppisen kanssa harva suostuu tekemään...
  9. R

    Yhdistelmävaunuista

    Aloittaja on jo varmaan vaunut hankkinut mutta mä pähkäilen just Brio Combin ja Brion Happyn välillä. Combit vaikutti kivemmilta muuten mutta niissä Happyissa on aivan ihania värejä!! :heart: Meille PITÄISI olla tulossa tyttö ja ottaisin Happyistä sitten sen pinkin rattaan ja siihen ruskean...
  10. R

    aloe vera gel juoma

    hae googlen kautta jälleenmyyjät sieltä löydät
  11. R

    äitipuoli puuttuu mun ja exän asioihin

    Puututteko muuten te exät, mahdolliset lähiäidit mitenkään exänne ja uuden puolison elämään?Onko varma ettette tahallanne tee kiusaa muka lasten asioilla? Tätä olen valitettavasti huomannut monissa ystäväperheissäni tapahtuvan..En kyllä ymmärrä mitä kiksejä voi saada siitä että voi hankaloittaa...
  12. R

    hormoni kierukka ja hiukset lähtee

    Minulla kans alkoi hillitön hiusten lähtö kierukan laiton jälkeen.Laukaisi pälvikaljun.lääkäri ei meinannu uskoa vaikka sivuvaikutuksina on mainittu hiustenlähtö. No otatin kierukan pois ja niin loppui hiusten lähtökin.
  13. R

    Joko sukkahousut/kalsarit alla?

    meillä vielä lapset pärjännyt päiväkodissa paksut collegehousut ja paita ja sit ulkoilupuku päällä. mietin et jokohan huomenna pitäs laittaa sukkikset ja kalsarit alle... mites teillä muilla?
  14. R

    riitta ja eskarilaisten koko

    No kaipa se vaan on niin että jokainen kasvaa omalla käyrällään. Mutta toisaalta minua ärsyttää suunnattomasti kun muut aina äimistelee miten pieniä meidän lapset on. :ashamed: Mutta niin varmaan ärsyttää niitäkin joilla ihmetellään lasten suurikokoisuutta :D
  15. R

    minkä kokoisia eskarilaisia?

    \ just aattelin että voi herrajestas miten pitkiä lapsia.meidän eskarilainen täyttää Joulukuussa 6 vuotta.Pituutta nyt 103 cm ja painoa 14,5kg Minkä pituisia te muuten itse olette? Meillä minä 168 ja lapsen isä 175. Eipä silti meillä on kaikki lapset aika pieniä ja jäävät minua lyhyemmiksi.
  16. R

    TAYSissa äskettäin synnyttäneet

    Miten osastot siellä ovat nykyään? Olen kuullut, että yksi on ainakin suljettu ja kaikissa muissa ei ole esim. vauvalaa ym.? Mihin vauvan voi viedä, kun menee esim. suihkuun (vai onko vauva tarkoitus ottaa mukaan), jos ei ole vauvalaa? Jos äiti on TOSI väsynyt synnytyksen jälkeen, eikö vauvaa...
  17. R

    miehen haluttomuus?

    Juttuja niin, ihan kaikki jutut eivät aina ole totta (osa on osa ei) eikä monetkaan jaksa tai kehtaa kertoa,ettei miestä haluta..vai tai en tiedä? Mulla myös ongelmana ettei miestä ENÄÄ haluta kuin ennen.Alunperinkin melkein mainosti miten on perso sexin harrastamiseen,että kaikki edelliset...
  18. R

    Sektio pelon takia..

    Joo joo. Ei kukaan ole kuvitellut että kukaan kokisi tarvetta vereen ja kipuun. Tai on ainakin niin harvinaista että ei ole mainitsemisen arvoinen asia. :laugh:
  19. R

    Sektio pelon takia..

    Maltoin siis kyllä odottaa tuon 2 tuntia. Sainhan nähdä vauvan sitä ennen. Ja tiesin että hän oli kunnossa ja isänsä kanssa. Mulle ei tullut mieleenkään miettiä sitä että vauva ei pärjäisi isänsä kanssa noita vajaata paria tuntia.
  20. R

    Sektio pelon takia..

    Sama juttu mulla. Olin täysin terveenä ja toimintakykyisenä ja tajuissani kun vatsa ommeltiin kasaan sektion jälkeen. Enää 2 h heräämössä ja pääsisin täysin tajuissani hoitamaan vauvaa. Ja koko sen ajan vauveli oli isänsä kanssa. Isä ja vauva ansaitsivat mielestäni sen hetken. Hetken jolloin...

Yhteistyössä