Hakutulokset

  1. R

    AUTTAKAA!

    Mieheni ehdotteli mulle eilen, että hän haluaisi dildoa peppuunsa. Tämä oli mulle shokki ja haluankin kysyä, onko hän teistä BI vai mistä on kyse. En itse tiedä asiasta ja seksi loppui eilen siihen. Me ei olla paljoa puhuttu seksistä, mutta toi tuli kyllä todella yllätyksenä Onko se...
  2. R

    Herbalifella hoikaksi

    Heippa Onkos kellään kokemusta mokomasta? Aloittelin herbalife kuuria tässä viikko sitten. Olo on kyllä kohentunut, kun saa paljon hyviä ravintoaineita, MUTTA paino on vain noussut KÄÄK Ajatuksena oli pudottaa noin 5-kg, jotka ovat jääneet lasten teon jälkeen... Kiva, kun kesävaatteet puristaa...
  3. R

    MIKÄ MINULLA ON?

    Olen ollut kuumeessa jo lauantaista lähtiin. Ja pää on kipee ja alaselkää särkee ihan vietävästi. Ja väliin pakottaa alamahaan. Nuhaa ei ole,eikä yskää. Voisko olla myyräkuumetta tai pissatulehusta? Kumpiki tuntuu aika kaukaselta vaihtoehdolta... Mut mahdolliselta silti. Olen ottanu...
  4. R

    Joko sukkahousut/kalsarit alla?

    meillä vielä lapset pärjännyt päiväkodissa paksut collegehousut ja paita ja sit ulkoilupuku päällä. mietin et jokohan huomenna pitäs laittaa sukkikset ja kalsarit alle... mites teillä muilla?
  5. R

    TAYSissa äskettäin synnyttäneet

    Miten osastot siellä ovat nykyään? Olen kuullut, että yksi on ainakin suljettu ja kaikissa muissa ei ole esim. vauvalaa ym.? Mihin vauvan voi viedä, kun menee esim. suihkuun (vai onko vauva tarkoitus ottaa mukaan), jos ei ole vauvalaa? Jos äiti on TOSI väsynyt synnytyksen jälkeen, eikö vauvaa...
  6. R

    Oletteko yrittäneet pudottaa iän myötä tulleita kiloja?

    Minä olen monta kertaa meinannut aloittaa,kunnes.Minulla on kuusi lasta ja yksi lapsenlapsi.Olen 43-vuotias.Löytyi lenkkikaveri,joka oli päättänyt myös pudottaa kiloja...lähdin mukaan..oli kiva ,että asuimme lähekkäin.Joka päivä(olosuhteiden ja menojen mukaan)pururadalle ja lenkin pituus reilu...
  7. R

    Miten pidätte itsenne virkeinä?

    Olen kuuden lapsen äiti ja olen nyt yrittänyt saada jostain välistä itselleni aikaa...joka päivä.Muutaman kerran viikossa käyn lenkillä...yritys kova saada muutama kilo pois ennen joulua.Iltaisin kun muut nukkuvat,katson usein tv:tä..ihanaa kun saa rauhassa katsoa.Miten te muut pidätte itsenne...
  8. R

    Voitko sinä auttaa?

    Hei! Haluaisitko luovuttaa korvausta vastaan munasoluja meille nainen-mies avioparille.Minulle ei muodostu munasoluja, joten en voi saada `omia` lapsia. Oletko alle 35v nainen, synnyttänyt terve ei sukusairauksia. Jos ko asia kiinnostaa tai haluat lisää tietoja ota reippaasti yhteyttä minuun...
  9. R

    kasvisruokia

    Eli laittakaas nyt kaikki kasvisruokareseptit tänne. Huom! ei saa olla lihaa,kanaa,kalaa eikä kananmunaa
  10. R

    Lanttukukon ohjetta kaipailen

    Ja ehdottomasti pitäisi olla se rieskakuoreen tehty ei hapanleipätaikinaan :D

Yhteistyössä