Hakutulokset

  1. L

    HUONEPELIÄ

    llaittaisitteko linkkiä mulle. tartteis päästä pelaan.... :headwall:
  2. L

    nännit

    isot ja tummat pihat.tykkään näistä omistani :p
  3. L

    alusvaatteet vai ei?

    jos kyllä,niin millaiset ja minkä väriset? ;)
  4. L

    kimpassa

    haaveiletteko kimppakivaa?onko haaveet toteutuneet?kokemuksia siitä :p hyvät ja huonot puolet? :) :(
  5. L

    " vapaamielisiä" pariskuntia

    onko saatavilla? uudelta maalta =)
  6. L

    tahtoo tietoa...

    onko se kilpirauhasen liika vai vajaakasvua ku väsyttää ja on veto pois olo? :(
  7. L

    kirpputorit

    mulle on tullu tavaksi kiertää kirppareita ja ite myös myyn.tosi ihana harrastus. :) vinkkejä kirppareista alueena uusimaa.ei hesa,vantaa tai espoo
  8. L

    kohtalo toveri

    löytyykö kaksi-suuntaista mieliala häiriöö sairastavia?kertokaa miten ootte pärjänny sairauden kanssa.
  9. L

    uusia kavereita kuopiosta!

    kiva olisi saada uusia ystäviä kuopiosta.. itse olen asunut kuopiosaa reilun vuoden kihlattuni kanssa... tulin raskaaksi ja koulut jäi kesken enkä saanut kavereita... nyt on muutamia mutta aina lisää kaivataan... mulla on 2 kuukautinen tyttö :)
  10. L

    Millä kiinteällä aloitan?

    Meillä on allergiatutkimukset vielä pahasti kesken. Ainakin kananmunalle ja maidolle tyttö 4,5 kk on allerginen. Millä kiinteällä ruualla uskaltaa aloittaa allergisella? Meillä tyttö siis hyvin herkkä ja oireet tulevat maidosta ja munasta jo pelkän ihokontaktin jälkeen. En ole saanut mitään...
  11. L

    Mammanmaa

    Joku tuolla jo kyselikin että miten synnytys meni Mammanmaa? Toivottavasti kätelö oli pätevä ja ammattitaitoinen. Ja jäi positiivinen kokemus. :flower:
  12. L

    Lainaus kivun diagnoosista

    Kun täällä käydään niin kiivasta keskustela, niin tässäpä luettavaksi Mediuutisista pari pätkää lainausta. Ei se ole niin kamalaa, jos sanoo tällä palstalla jotain kehitysehtotuksia tai relaistista tai kriittistä HOITOALAA KOSKIEN. Kun joku sanoo, niin saa aina niskaansa jonkun joka syyttää...
  13. L

    Raskaana vai ei?!?!

    Minulla on ollut kuukautiset viimeksi 14.4. Kun seuraavia kuukautisia ei kuulunut tein raskaustestin, joka näytti positiivista. Siitä n. 1,5 viikon kuluttua alkoi runsas vuoto joka kesti vajaan viikon. Ajattelin, että kesken meni taas kerran. Eilen illalla huomasin, että rintani ovat edelleen...

Yhteistyössä