tahtoo tietoa...

Hiira
Voi olla, mutta voisit käydä Paula Heinosen nettisivuilla jossa on kokonaisvaltaista tietoa ravinnon vaikutuksesta ihmisen terveyteen. Olin eilen hänen luennollaan jossa käsiteltiin aihetta "hyvinvointi alkaa vatsasta". Kehossa kaikki vaikuttaa toisiinsa joten hyvän ravitsemuksen merkitystä ei pidä vähätellä, se on hyvinvoinnin perusta.
 
PVS pikana
Väsymys kuuluu enemmän vajaatoiminnan puolelle. Mutta mun liikatoiminta heijastu mielöttömänä väsymyksenä. Eli se riippuu pitkälti ihmisestäkin eikä yhtä ainoaa vastausta ole.
Kannattaa käydä tutkituttaa.
 
mul on arvot laskeneet vuodessa.nyt sano lääkäri et 7.lääkitys alotetaan.muutenkin sairauteni on kaksi-suuntainen mielialahäiriö.otin ite puheeks vuosi sitte ton ku tuli mieleen se vaihtoehto.nytkin aina vaan väsyttää ja ihan vetämätön olo :( oon ollu kohta 2 v. sairaslomalla
 
No mull aoli ainakin pohjaton väsymys oireena vajaaseen. Mutta arvot olivat viiterajoissa tosin alakantissa siis vajaata lähellä. No terkka sano et ei oo kilåirauhasesta johtuvaa. No menin sitten erikoisläkärille endokrinologille, joka kuunteli oireet ja kattoa kans labrat niinsano et voi hyvinkin olla kokeile lääkitystä ja vointi paranisillä, nyt on vaan annos vielä hakusessa. Ja mun hyvä olo on sillon kun arvojen mukaan ollaan pikkusen liikatoiminnalla.
 

Yhteistyössä