Hakutulokset

  1. E

    lapsen synttäritarjoiluista kysymys ( juu, niitä ei ikinää olekaan olut täällä... )

    puuttuuko jotain tai muita ideoita ( joku pois,mitä tilalle jne ) , jos tarjoomiset olisi : täytykakku, mokkapalamuffinsit, kaksi keksilajia, pullaa,vohveleita. Ja sitten popkornit, sipsit ja karkki naposteltaviksi. kahvi, limu ja mehu juomiksi. ja juhlijat on kaikki ihan "kivenheiton...
  2. E

    on se, kun ekaluokkalaiset opettelee tekstausta - ei kaunoa ..

    en jaksa lakata ihmettelemästä. itselle kun koulusta jäänyt mieleen, että tekstaus oli miltei saatanasta seuraava pahe ja sitä ei missään nimessä saanut kirjoittaa aineissa tai missään! mutta onko kaunokirjoituksesta tosiaan luovuttu kokonaan - sitä mä ihmettelen enempi. :o
  3. E

    Onko sellaset perinteiset kotisynttärit ilman ohjelmaa jo ihan out 6-7 -v lapsilla ?

    Tuntuu, että pitäs keksii hirveetä elämyshulabaloota ja ilotulitusta vaan. Miehen kanssa kun muisteltiin, että ei sitä omassa lapsuudessa menty HopLoppeihin tai PizzaRaxeihin tai sellasiin synttäreinä. Ihan vaan kaverille leikkimään.
  4. E

    jos juNppa on tarkoitettu 1- 2 - vuotiaille , niin ...

    TADAA ! idioottikysymys seuraa ------ > voiko sinne mennä lapsi joka on 2 v , mutta päälle kaks vee. Siis esim 2v3kk ?
  5. E

    Mitä mieltä olette , pitäisikö olla oikeus jättää rintaperillinen ilman perintöä ?

    Ja jos siis tarkoitettas, että tämä ei koskis alaikäisiä rintaperillisiä - vaan he saisvat aina sen oman lakiosuuden. Mutta muuten, niin pitäskö olla oikeus määrätä kelle haluaa jättää ja jättää vaikka ne omat aikuiset lapset ilman ?
  6. E

    Diana Neumann - haloo ?! Mitä hänen päässään liikkuu ?

    Vähän tuollainen fiilis tuli, kun lueskelin Seiskaa tänään ( kyllä,ostin irtonumeron ja luin sitä antaumuksella !! ) . Diana on suuttunut Pertille, kun Pertillä on ollut lastenhoitovuoro ja Pertti on lähtenyt ulkomaille ( työmatkalle ) ja lapset ovat olleet mummin hoteissa tuonajan. Myös...
  7. E

    Pakko kertoa, kun jotenkin niin söpöä minusta..

    .. kun ekaluokkalaisen lapseni matikankirjan yhden sivun reunaan oli piirtänyt yksi luokan tyttö kaksi sydäntä. Ovat niin rakastuneita toisiinsa :heart:
  8. E

    lehtimyyjä soitti, meni taas jotenkin komiikan puolelle koko homma..*turha, ylläri*

    .. kun kysyy tunnenko jotain XX lehtiyhtiötä. Joo,en tunne. No sitten kysytään että mitä mieltä olen kyseisestä yhtiöstä. Ööh.. Ja sitten kysytään onko kauneus ja terveys tuttu lehti. Joo, ei ole. No millaisena lehtenä pidän sitä ja mitä juttuja jatkossa haluaisin siihen. Öö.. Ja entäs...
  9. E

    Meillä "tyttöbakteerit" hävisi. milloin teillä on lapsi ekaa kertaa Ihastunut ?

    Meillä ekaluokkalainen poika nyt kohta jo reilun viikon leijunut pilvissä, kun koulussa hänen vieressään istuu se Maailman Ihanin Pikkutyttö. Voi tuota huokailun määrää ja aamun odotusta. Ja sitä mietintää, että voikohan tyttöä käydä pyytämässä ulos leikkimään. Hampaatkin pestiin kolmeen...
  10. E

    on se jotenkin hauskaa katsella noita ekaluokkalaisen kirjoja..*turhaa ,aivan turhaa*

    .. miten mun vauva alkaa muka opiskella mitä ovat nisäkkäät esim. ja kysyinkin muuten mitä lapsi tietää nisäkkäistä, niin pitkään mietti ja sanoi, että "no ne on eläkkeellä olevia". että onnea vain ekaluokan opelle tulevaan :D
  11. E

    pakastemustikat ollu jääkaapissa reilun vuorokauden..*tyhmä kysymys*

    voiko niitä vielä käyttää rahkaan ? TADAA! olen tyhmä, tiedän,tiedän . Mutta KIITOS taas jos joku jaksaa kertoa :flower:
  12. E

    huonekalujen kokoaminen.. aah, siinä hermot lepää !

    NOT! ostettiin koulupöytä lapselle. ennenkuin alettiin edes purkaa pakettia, kysyin mieheltä, että erotaanko heti vai tunnin päästä. kun mikä ihme siinä, on että ne mutterit ja ruuvit ei mahdu niihin reikiin , käyttöohjeet on japaniksi ja kiinaksi ja kuvat on epämääräisen epäselkeät...
  13. E

    tein ensimmäisen kerran ihan itse lasagnen ja nyt kysymys ..

    .. miten te teette juustokastikkeen siihen ? mulla oli tällainen ohje : 50g voita, 1dl vehnäjauhoja, 1 l maitoo , 200g juustoraastetta. viherpippuria ja muskottipähkinää mausteeksi. jotenkin tuntui, että vois saada parempaakin, mutta omat kyvyt keksiä variaatioita on Nolla. tuo on ihan...
  14. E

    ken ja barbie lastenniminä, pakko se on uskoa sitten :) *vähä niiku turhiksenolonen ahaa *

    Vaikka niin olin varma, että on vitsi kun joskus palstalta luin. No tuossahan on ko. lapset paikallislehdessä äitinsä kera. Voehan vide. Hauska juttu :D
  15. E

    ekaluokkalaisten vanhemmat - kysymyksiä pukkailee ..

    Miten tarkkaan aiotte tarkistaa lastenne läksyt - sanotteko, jos huomaatte että siellä on virheitä ( ja jos niin korjaatteko ne lapsen kanssa yhdessä ? ) vai katsotteko, että riittää, että on tehty -oli väärin tai oikein ? Ja miten annatte muksun huolehtia repun sisällön ? tarkistatteko, etä...
  16. E

    löysin viikonloppuna teininä kirjoittamani listan.. *turhis*

    .. johon olin listannut 50 asiaa jotka on PAKKO tehdä ennen kuolemaa .. ja voi hyvää päivää :D paras oli kohta : rakastella punatukkaisen miehen kanssa ukkosilmalla :laugh: ( tykkäsin megadeathista ja sillä laulajalla oli punanen tukka... ) . pitäsköhän pistää mies hakee joku...
  17. E

    meidän jengi tv2:lta, oletteko katselleet ?

    tuntuu että ei oo siinä hirvemmin päätä tai häntää, on vaan peruselämää kuvattu ,mut oon tapittanut joka jakson kyl :D
  18. E

    v*ttumus sattumus *turhis*

    kolistat sitä helvetin maustepurkkia joka on jumissa eikä sieltä tule mitään ja sitten käy niin .. WUMPSIS. Sielläpä on sitten kuus ruokalusikallista mustapippurirouhetta jauhelihakeiton seassa. Tervetuloa syömään meille :heart:
  19. E

    Aleksi Sariola ja pientä pintaremonttia..

    oih ja voih. kun mä vaan en keksi että onko hän minusta äärettömän ärsyttävä vai herttaisen lutunen :D ohjelmasta tykkään kyllä :heart:
  20. E

    tarviiks kouluun lapselle jotkut sisäkengät ?

    vai ihan sukkasilleenks he siel on ?

Yhteistyössä