huonekalujen kokoaminen.. aah, siinä hermot lepää !

NOT!

ostettiin koulupöytä lapselle.
ennenkuin alettiin edes purkaa pakettia, kysyin mieheltä, että erotaanko heti vai tunnin päästä.

kun mikä ihme siinä, on että ne mutterit ja ruuvit ei mahdu niihin reikiin , käyttöohjeet on japaniksi ja kiinaksi ja kuvat on epämääräisen epäselkeät mustavalkoiset ja kaikenpäälle vasara, meisselit ja muut kalut on joku hävittänyt siitä mihin ne viimeksi laitettiin :headwall:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Onpas vaikeeta:
Ikeassa osaavat tehdä kokoamisohjeet todella hyvin! ;)
Samaa mieltä, ihan nautintoa kasata niiden huonekaluja, kun on selkeät ohjeet. Me tykätään miehen kans kasailla kaikenlaisia juttuja, just tossa pari vitriiniä kasattiin! :D
 
a
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Miä tykkään tommosten kasailuista :D
Viskaan ain kyl ihan ekana ukon pihalle (sen jälkee ku se on kantanu paketin sisälle ),
ja sit kasaan häkkyrän, oli se mikä tahasa ja kui iso tahasa.
Miust ne on ihania!!
Täysi peesi tälle. Voi hyvällä omatunnolla pistää miehen ja muksut toisaalle ja ihan omassa rauhassa näperrellä nippelien ja nappelien kanssa. Ruuvien ja tappien reikään sopimattomuus kyllä korreloi aika hyvin tuotteen hinnan mukaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja a:
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Miä tykkään tommosten kasailuista :D
Viskaan ain kyl ihan ekana ukon pihalle (sen jälkee ku se on kantanu paketin sisälle ),
ja sit kasaan häkkyrän, oli se mikä tahasa ja kui iso tahasa.
Miust ne on ihania!!
Täysi peesi tälle. Voi hyvällä omatunnolla pistää miehen ja muksut toisaalle ja ihan omassa rauhassa näperrellä nippelien ja nappelien kanssa. Ruuvien ja tappien reikään sopimattomuus kyllä korreloi aika hyvin tuotteen hinnan mukaan.
mä tulisin hulluksi ,jos mä jäisin yksin jonkun koottavan kanssa.
kun se olen minä joka aloitan ja alku sujuu, sitten tulee se ongelma kohta ,huudan miestä apuun hermo kireänä ( ja en todellakaan tässä vaiheessa siis huhuile että "kultii,tulepas katsomaan pikkusen kun tämä mutteri on vähän hassu,hih hih.." ) .
Sitten mies tulee ja hetken päästä sekin alkaa manaamaan ja sadattelemaan ja minä sitten tulen siihen vaahtoaman että "helvettiäkös sinä siinä huudat ja kiroat ,sehän on pelkkä pöytä,mieti nyt vähän iso ihminen.suhteuta asioita!" ( :ashamed: :D )
lopulta mies sitten kokoaa yksin ja minä katselen Baywatchia mököttäen,kun mies on kiroillut ja tiuskinut MINULLEkin.
 
Vieras
Mä ostan huonekalut mieluiten kasattuina. Kaikkia ei niin toki saa, mutta ne mitä vaan saa. On ihana, kun miehet kantaa huonekalut sisään ja ei tartte muuta kuin poistaa pakkaukset ja joskus ruuvata jalat ja vetimet paikalleen. Kymmenen minuuttia ja uudet huonekalut on jo paikallaan :)
 
Ihan ku meillä! koottiin tossa esikoiselle uusi sänky, alku oli yhtä *#¤%&%!! Sit huomattiinkin että osat sopii yhteen, kasausohjeet on hyvät, ja sänky on tukeva. Onneksi ei ostettu Ikeasta, ollaan edelleen sovussa eikä erokaan ole vireillä. B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mä ostan huonekalut mieluiten kasattuina. Kaikkia ei niin toki saa, mutta ne mitä vaan saa. On ihana, kun miehet kantaa huonekalut sisään ja ei tartte muuta kuin poistaa pakkaukset ja joskus ruuvata jalat ja vetimet paikalleen. Kymmenen minuuttia ja uudet huonekalut on jo paikallaan :)
suurinosa meidänkin kalusteista on sellaista mallia "ei koottavia laisinkaan". ihan syystä :D
 
No hei, meidän isäntä toi kaupasta muutaman putkilon Pringles sipsejä, kun sitten sai kaupan päälle kaksi pientä maalia ja palloa.

Totesin vaan, että unohtivat sitten lisätä mainokseen, että jos haluat saada puolisosi pinnan palamaan, ota tästä tämä takuuvarmasti pinnan polttava koottava härpäke kainaloon |O
Tana sen verkon pujottelin kanssa :ashamed:
 
Minä tykkään kasata huonekaluja, mutta teen sen mieluummin ilman miestä. Miehet on kärsimättömiä ohjeiden kanssa eikä käsitä että helpoimmalla pääsee ku ensin järjestelee osat ruuveja myöten ja tarkistaa kaiken tarvittavan olevan pakkauksissa =)

Työkalut tietysti kannattaa kans etsiä valmiiksi =)
 

Yhteistyössä