Hakutulokset

  1. 2

    Paljonko maitoa noin 2-vuotias tarvitsee?

    Vieläkö parivuotiaille on joku määrä, minkäverran maitoa/maitotuotteita per vrk olisi hyvä saada? Unimaitovieroitus menossa, joten maidon määrä laskee aika rajusti :/
  2. 2

    Mitä keräyksiä?-pino

    Mitä keräyksiä tällä hetkellä on menossa? Joku mainitsi tuolla jonkun Duni-keräyksen, mutta en löytänyt tietoa siitä. Semperin merkeillä saa repun, voimassa vielä tämän kuun loppuun.
  3. 2

    Kuluuko 98cm vaatteet ihan loppuun?

    98cm koko taitaa lapsilla kestää yleensä käytössä aika kauan? Olen yrittänyt huutiksesta katsella lapsille talveksi puseroita ja housuja, mut en ole nähnyt vielä yhtään pakettia vain tuota kokoa! (tai sit tupeloin) 92-98 paketteja on paljon, mutta kun niitä 92 ei enää tarvii enempää, ja sit taas...
  4. 2

    Käytättekö ksylitolia?

    Siis saako teidän lapset ruoan jälkeen jonkun ksylitolivalmisteen, purkkaa tai tabletin? Mulle ei ole jostain kumman syystä tullut mieleenkään, vaikka ammattinikin puolesta olen tähän tapaan tottunut :| Minkä ikäiselle annatte ja kuinka monta kertaa päivässä?
  5. 2

    G.Paras häälahjasi

    Tuttavani on menossa naimisiin, ja painiskelen häälahjaongelman kanssa. Mikä on ollut omista häälahjoistasi paras/mieluisin?
  6. 2

    Jos ei ois huomista

    Niin mitäpä tekisit tänään?
  7. 2

    Luokkakokouksissa olleet!!

    Olemme järjestämässä luokkakokousta 15 vuoden takaisen luokan kanssa, ja kaipaisin vinkkejä luokkakokouksissa olleilta! Millaista ohjelmaa teillä on ollut? Kaikki vinkit otetaan ilolla vastaan =)
  8. 2

    Katosivatko ystävänne, kun sinusta tuli äiti?

    Mulla nyt puolitoistavuotiaat kaksoset, jotka ovat luonnollisesti vieneet mun aikaa todella paljon. Kuitenkin yritän pitää yhteyttä ystäviini, sillä olen ajatellut että ystävyyden pitää olla kaksisuuntainen tie. Olen kuitenkin menettänyt lasten syntymän jälkeen monta ystävää, jotka olivat...
  9. 2

    Onko kellään Grammin jääkaappia?

    Siinäpä se kysymys jo olikin =) Eli onko kellään Grammin jääkaappia, sellaista yhden oven mallia? Mitä olet tykännyt. Haussa 4 henkiselle perheelle uusi jääkaappi ja tuo näyttää tilavalta netistä katsottuna.
  10. 2

    runo 18v tytölle

    Millaisen runon voisi kirjoittaa 18v tytön korttiin? Siis syntymäpäiväkorttiin. Saisi olla hauskakin! Olen jo ihan tukossa netistä etsittyjä runoja...
  11. 2

    Kreetalla käyneet!Hotelliasiaa.

    Meitä on lähdössä reissuun useammasta maasta, kohteena Kreeta. Meidän hotelli on Stefan village, toisten Oscar village, molemmat Finnmatkojen hotelleja. Firman sivut on vain niin kuppaiset, ettei sieltä löydy karttaa!! Onko kukaan tietoinen onko näiden hotellien välillä pitkäkin välimatka...
  12. 2

    Kaksosten äidistä meilikaveria?

    Hei! Meillä on 1v5kk ikäiset kaksoset, ja kaipailisin meilikaveria toisesta kaksosten äidistä =) Kaksosten iällä ei juurikaan väliä, mutta kunhan on vielä muistissa kaikki ihanuudet tältä toiselta vuodelta, tai haluat kuulla kokemuksia meidän kaksosten tähän astisesta taipaleesta. Saa...
  13. 2

    Kehuuko miehesi sinua?

    Millaisia kehuja saat mieheltäsi? Mulle on sattunut sellainen yksilö, joka ei tasan pihahda mitään kehuja meikäläisen suuntaan. Itse niitä saa väkisin lypsää jos haluaa. :headwall: Ja varmaan minussakin jotain kehuttavaa joskus on :whistle:
  14. 2

    Minkäikäisenä painajaisia?

    Minkäikäisenä lapset alkaa nähdä painajaisia?
  15. 2

    Matkabudjetti 4 hlö:lle/viikon loma

    Auttakaas, kuinka iso matkabudjetti pitäisi varata etelän lomaa varten 4 hengelle?! Reissussa ollaan viikko. Aiemmin matkusteltu miehen kanssa kaksin, joten silloin ollut ihan eri budjetit, nyt mukana kaksi lasta.
  16. 2

    Miten haetaan kerhojäsenyyttä?

    Tuolta kerhosivujen kautta kun painaa nappia hae jäsenyyttä, niin ei kyllä tapahdu mitään. Mitenkä jäsenyyden hakeminen toimii?? Jos joku ystävällinen viitsisi uusavutonta valaista :D
  17. 2

    kerhoista

    Mitenkä toimii tuo jäsenyyden hakeminen johonkin kerhoon? siis täällä 2plussan sivuilla?
  18. 2

    Monikkoäitejä Mikkelistä??

    Mahtaako löytyä täältä Mikkeliläisiä kaksosten äitejä? Itselläni kohta puolitoistavuotiaat kaksoset, ja kovasti olisin kiinnostunut vaihtamaan ajatuksia toisen kaksosten äidin kanssa! Saa laittaa yv:tä =)
  19. 2

    Paljonko puhetta 1v4kk

    Mulla kohta 1v4kk ikäiset kaksoset, tyttö ja poika. Osaavat sanoa "äiti" jos haluavat, harvemmin haluavat :D Puhuuko teidän kaksoset jo minkäverran? En todellakaan ole huolissani vielä tms. mutta mielenkiinnosta kyselen!

Yhteistyössä