Hakutulokset

  1. M

    Tanssipeli Wiille

    Ajattelin tilata tanssipelin+maton Wiille. Tuossa nopeasti selailtuna järkeviä vaihtoehtoja on kaksi: Dance Dance Revolution - Hottest Party 2 +matto (varmaankin käy tuo Dance Party -matto...) tai Dance Party sarja +matto Onko käytännön kokemuksia kumpi parempi?
  2. M

    Apua kurkun taimien kanssa

    Laitoin maaliskuussa kasvihuonekurkun taimia kasvamaan. Taimet ovat lähteneet hyvään kasvuun, mutta nyt lehdet ovat alkaneet muuttua valkoisiksi ja käpristyneet kuiviksi reunoilta. Lehtiruodit ovat vielä osittain vihreitä ja uudemmat lehdet myös. Tietääkö kukaan onko kyseessä jokin tauti vai...
  3. M

    Kärkkäisen Osann Safety Plus

    Onko kellään kokemuksia ko. istuimesta? Eskoisella oli käytössä lainaistuin, mutta nyt pitäisi ostaa juniorille uusi, kun alkaa kaukalo käydä pieneksi. Päivärahasta tuntuu aika kovalta laittaa 200-300e istuimeen... Toisaalta taas turvallisuus mietityttää, kun en mistään istuinvertailuista...
  4. M

    Ihottuma

    Hei, Mulle nousi tänään aivan järkky kutiseva ihottuma. Lähteestä ei tietoa, mutta eilen vietin aikaani vattupuskissa ja lauantaina söin miehen poimimia metsäsieniä, joten syy varmaan jommassa kummassa... Ei ole perinteinen nokkosrokko vaan näyttää enemmän siltä ku olis parisataa hyttystä...
  5. M

    Hampaiden harjauksen opettelu

    Missä vaiheessa olette alkaneet/alatte opettamaan muksua harjaamaan itse hampaita? Meillä on poika 11/03 ja välillä kyllä on annettu ennen varsinaista harjausta kokeilla itse, mutta en ole vielä alkanut varsinaisesti opettamaan harjausta. Tuli tuossa mieleen, että jokohan alkaisi olla ajankohtaista?
  6. M

    ***Viikko 30***

    Minäpä kärsimättömänä aloittelen uutta viikkopinoa. Ei voi mitään kun on tällainen hätähousu :laugh: Eli mulla mussu81....kp2/28-32 ....yk3 ...2. toiveissa Tervetuloa mukaan - yksin on tylsä jutella :D

Yhteistyössä