***Viikko 30***

Minäpä kärsimättömänä aloittelen uutta viikkopinoa. Ei voi mitään kun on tällainen hätähousu :LOL:

Eli mulla

mussu81....kp2/28-32 ....yk3 ...2. toiveissa

Tervetuloa mukaan - yksin on tylsä jutella :D
 

Keskiviikko 27.6.2007

mussu81....kp 2/28-32 ....yk3 ...2. toiveissa
Höpöli........kp 3/28......................2. toiveissa


Minä voin pinota ja jossain määrin myös päivitellä (aivan joka päivä en ole koneen ääressä, mut useimmiten kuitenkin)
 
Meillä on poika 11/03 eli neljä vuotta tulee täyteen ens syksynä. Tosi "iso" poika jo. Kovasti aina välillä täräyttelee et meillekin pitäisi saada vauva, kun monilla hoitokavereilla on pienempiä sisaruksia :D

Minkä ikänen teidän ekku on?
 
ja mä muka päätin etten mihinkään piinapinoon mene.. täällä taas :whistle: tosin näin pysyn päivissä mukana :LOL: (ihan kun en muutenkin laskeskelisi ) joten selityksen makua ilmassa.. B)

kp 3/30 tänään, kolmatta haaveillaan ja yk 3 menossa :wave:
 

Keskiviikko 27.6.2007

mussu81..........kp 2/28-32 .............yk 3 .......2. toiveissa
Höpöli..............kp 3/28....................................2. toiveissa
PulttiBois.........kp 3/30.....................yk 3........3. toiveissa


Tervetuloa vaikka ollaankin jo "vanhoja" tuttuja :D
 
Tahtoisin pinoutua taas pitkästä aikaa. :) Viimeks ollu pinossa joskus maalis-huhtikuussa. Tässä oliki superylipitkä kierto (106 päivää ) että sillai...terojen avulla saatiin menkat. Vähän arkaillen kyllä pinoon olisin tulossa, kun ei voi tuohon kiertoon yhtään luottaa. En tiedä jatkuuko terojen syönti, vai oliko se vaan tämä yks kerta... Joka tapauksessa. 10kk tässä on yritelty, mutta noitten kiertojen takia on vasta yk 7. Jos kierto saatais pysymään normaalissa, niin sehän menis sitten sinne viikon 30 lopuille. :)

Bayan Fare...........kp 1/32-?............yk 7........1. toiveissa
 
Mukaan tahtoo..
kp 5 / 28-35 menossa tänään; yk 4; ensimmäistä toivotaan.
Tunnelmat ovat jo vähän iloisemmat kuin alkuviikosta. Tätikauden pitäisi loppua tänään. Taas alkaa odottelu..
:saint:
 
Täällä uusi kuumeilija ilmottautuu mukaan :wave:
Yksi poika 12/05 ennestään. Pikkusisarus olis niin ihana hänelle saada :heart:
kp 2/? menossa. Ensimmäinen luomu kierto käynnistyy pillereitten jälkeen. En odota tältä kuulta oikeestaan edes tulosta kun lähdemme kp 12 pojan kans mummolaan. Sitä ennen äitini on viikon meillä. Jää varmasti pupuilut vähiin :ashamed: Jospa nyt kuitenkin ois lähtöpäivää edeltävänä touhuttu ja simpat sinnittelis monta päivää :D Ihanaa jännitystä kaikille! =)
 

Torstai 28.6.2007

Bayan Fare...........kp 2/32-?..................yk 7........1. toiveissa
katbe.....................kp 2/?........................yk 1........2. toiveissa
mussu81...............kp 3/28-32 ..............yk 3 .......2. toiveissa
Minttu mamma......kp 4/30-32...............yk3.........2. haaveissa
Höpöli....................kp 4/28....................................2. toiveissa
PulttiBois...............kp 4/30.....................yk 3........3. toiveissa
Pupu76..................kp 5 /28-35..............yk 4.........1. toiveissa
.


Pikaisesti päivitin listan ja lähden käymään syömässä. Tulen kohta kirjoittelemaan paremmalla ajalla... :D
 
Ookke. Nyt on parempi kirjottaa ku ei ole kiljuva nälkä tai toisin sanoen nälkää kiljuva tenava jaloissa :p :D

Tervetuloa Bayan Fare, katbe, Minttu mamma ja Pupu76
Kiva et meitä on jo näin monta vaikka päiviä on vasta vähän. Ehditään ainakin vähän tutustua ennen jännäämistä =)

Bayan Fare tollanen 106 päivän kierto olis tosi kiva silloin kun ei yritä raskautua... No toivottavasti nyt pääset vähän pienemmillä lukemilla. Tai siis toivottavasti nyt pysyy seuraavat noin 280 päivää pois ;)

Mulla alkaa jo täti häipymään. Olipa taas tosi pikainen visiitti. Näin oli kyllä viime kierrossakin. Muutama päivä ku saavista kaataen ja sit se on siinä. Ei sillä et valittaisin... :D Ilmeisesti tuo juokseminen vaikuttaa, ku aloitan aina toukokuussa lenkkeilyn ja sillon noi menkatki muuttuu tollasiksi. Talvet vaan tanssin ja korkeintaan käyn vähän kävelemässä :whistle: Nyt on kyllä ihan kivakin ku loppuu ku lauantaina lähdetään Kalajoelle kuhertelemaan B)
 
ja minun puolesta kanssa tervetuloa kaikille tänne. muutaman tutunkin bongasin :wave:
täällä kanssa täti väistymässä kai. sitten vaan odotellaan ja yritetään ottaa rennosti.
onneksi loma mielessä ja häät joissa hommaa vaikka muille jakaa. :D

tärppi onnea jokaiselle tähän kiertoon :hug:
 
Perjantai 30.6.2007

Bayan fare...............kp 3/32-?..................yk 7........1. toiveissa
katbe......................kp 3/?.......................yk 1........2. toiveissa
mussu81.................kp 4/28-32 ...............yk 3 .......2. toiveissa
Minttu mamma.........kp 5/30-32................yk3.........2. haaveissa
Höpöli.....................kp 5/28....................................2. toiveissa
PulttiBois.................kp 5/30.....................yk 3.........3. toiveissa
Pupu76...................kp 6 /28-35................yk 4........1. toiveissa
kleopatra.................kp5/28.......................yk 3........3.toiveissa
Kellukka...................kp8/33.......................yk9.........1.toiveissa


Moi!
Ilmoittaudun taas mukaan, vaikka vähän jo kyllästyttää..
Olen tässä kierrossa verikoeseurannassa hormonien suhteen.
Katellaan miten käy.
 
Moikka kaikille ja kleopatralle ja Kellukalle terveulotoivotukset :flower: Ymmärrän hyvin miksi sua Kellukka kyllästyttää. On varmasti rankkaa pitää tsemppiä yllä kuukaudesta toiseen. No me koitetaan valaa suhun positiivista mieltä. Jospa tää olis se kerta ku tärppäis tai ainakin selviäis miks ei tärppää.

Höpöli mä lisäsin tonne mun profiiliin kuvan meidän Valtsusta. On jo melko iso kaveri ja kovasti toivoo pikkuveljeä. Olen yrittäny selittää ettei vauvoja tilata sukupuolen mukaan, mut ei kuulemma sisko kelpaa :D Sen kanssa ei kuulemma voi palata jalkapalloa ja kalastaa. No ei kyllä pidä paikkaansa jos tulis äitiinsä :LOL:

Bayan Fare kiitokset. En olekaan käynyt Kalajoella sitten teinivuosien. Sillon tuli ahkerasti kuljettua Jussin Jotoksella ja Paavon Polulla... Reipas partiolainen - täytyy kyllä myöntää että olen edelleenkin partiossa :D

PulttiBois ihanaa HÄÄT! Omista häistä tulee kuluneeksi 6 vuotta ens syksynä. Onneksi sentään muutamiin häihin on päästy vieraaksi tässä vuosien aikana (takalleen ottaen kaksiin). Olis ihana mennä uudelleen naimisiin, mutta kun tuossa miehessä ei (ainakaan just nyt) ole kerrassaan mitään valittamista, niin en viitsi ottaa eroa juhlien takia :LOL: Minkälaiset häät teille on tulossa? Isot/pienet/rennot/muodolliset...? (Utelias... :kieh: )
 
Alkuperäinen kirjoittaja kleopatra:
Tuolta 26 viikolta pudonneena :(
kleopatra.........kp5/28............yk 3........3.toiveissa

:wave:
hei vaan sinullekin.
huomasin että melkein samoilla päivllä mennään ja kolmatta toivotaan molemmat =)
saanko kysyä kumpaa sukupuolta edelliset 2 ovat. meillä poikia :heart: ja kolmas meni kesken helmikuussa rv 13 ja nyt sen jälkeen kolmatta toivotaan vaan entistä enemmän.
meillä kanssa häät tulossa lokakuussa joten kaikkea ihanaa toivottavsti tapahtuu vielä tänä vuonna :D

hyvää viikonloppua kaikille.. :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mussu81:
PulttiBois ihanaa HÄÄT! Omista häistä tulee kuluneeksi 6 vuotta ens syksynä. Onneksi sentään muutamiin häihin on päästy vieraaksi tässä vuosien aikana (takalleen ottaen kaksiin). Olis ihana mennä uudelleen naimisiin, mutta kun tuossa miehessä ei (ainakaan just nyt) ole kerrassaan mitään valittamista, niin en viitsi ottaa eroa juhlien takia :LOL: Minkälaiset häät teille on tulossa? Isot/pienet/rennot/muodolliset...? (Utelias... :kieh: )
en ihan vielä tarkalleen tiedä.
mutta rennot, välimeren tyyppistä buffettia yritän etsiä/tehdä tarjousta pitopalvelulle.
vieraita tulee n. 42 joista muutama lapsia eli aika pienet mutta viihtyisät :D
suomen suosituimmassa kirkossa mennään vihille, sitten hääautolla/moottoripyörällä juhlapaikalle joka on vielä avoin (vastausta parista paikasta odottelen), kuvaaja tulee kirkkoon ja pariksi tunniksi juhlapaikalle jossa ottaa vihkikuvan ja perhekuvan meistä :heart:
kampaaja varattuna ja meikkaus, kuten hääpukukin ostettuna :saint: B)

eli tästä se lähtee.. ja ainiin. häämatkakin varattuna egyptiin miehen kanssa kaksin häiden jälkeen :p ;)

 
Meillä häät elokuussa :heart:
Kauheeta touhotusta nyt on kaiken aikaa niiden suhteen ja sitten yritetään vielä pistää taloa pystyyn ja vielä pitäisi hiivatkin saada muhimaan jossain välissä... :whistle:
Meillä siis lapset 07/01 poika ja 08/05 tyttö. Meilläkin oli kolmas tuloillaan kahteen otteeseen viime marraskuussa ja tammikuussa, mutta menivät kesken :'(

Ihanaa viikonloppua kaikille, tätikin alkaa häipyä niin kyllä se elämä tästä iloksi taa muuttuu... :LOL:
 
:heart:

Tänään olen menossa hyvän ystäväni häihin. Innolla odotan jo päivällis tarjottavia :p :D

Me ollaan miehen kans oltu yksissä jo 8.v eikä kihloissa edes olla. Olen kyllä jo monta vuotta ajatellut että ei enää väliksikään. Kerralla sit naimisiin jos mennään. Nyt on herännyt ajatus että jos olen ens vuoden karkauspäivänä raskaana kosisin miestä :heart:

Mies inhoaa kaikkia juhlia ja sitä häslinkiä. Sillä ajatelinkin että lapsen ristiäisissä mentäis sit yllätyksenä kaikille myös naimisiin. Helppo ja ennen kaikkea halpakin. En uskalla edes kysyä ystävältäni mitä lopulta heidän häät maksaa. Olenhan kyllä aina haaveillut isoista häistä, mut kaikkea ei voi saada :ashamed: Mies ei takuulla niihin suostuis.

Täti oli häipynyt yön aikana. uskomatonta et huomenna ei pillereitä enää napsita. Kauhulla vaan odotan et koska näpyt alkaa taas ilmestyä kasvolle ja selkään. Akne oli viimeksikin ihan hirveä pillereitten lopetettua, ja raskaus vaan pahensi. Imetyksen jälkeen kun taas pillerit käytössä ei ongelmaa.

Luultavasti hetkeen ei nyt tule täällä pyörittyä. Loppu kierrosta sit palaillaan jännittämisen merkeissä :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bunny:
Täällähän on tuttujakin, ainakin Pulttiksen kanssa ollaan jännäilty samassa pinossa joskus.. :D
heippa sinne myös.. :wave:
mitäs jos seuraavan kerran yritetään olla samassa pinossa odottajien puolella :D :whistle:
toivotaan kovasti plussaonnea tähän pinoon kaikille :heart: :heart: :hug:
 

Yhteistyössä