Hakutulokset

  1. K

    Maidottomista tuotteista!

    haluiskos joku jelpata miuta koulutehtävässä? Mun pitäs saada 10 maidotonta tuotetta ja niistä hinnat sekä pakkauskoko?? mä höhlä kävin kaupassa ja kyl etsin gluteenittomat sun muut mutta jotenkin siinä hulinassa unohdin maidottomat... netistä ei oikein hintoja irtoa , mutta jos joku käyttää...
  2. K

    pääsiäistipun ohjetta?

    Olisiko jollain linkkiä mistä löytäsin tipun ohjeen? ihan paperille kopsattavan, jonka lapset pystyis tekemään, leikkaamaan sun muuta? itte en ole edes sen vertaa taiteellinen että moisen saisin tehtyä ja se viel näyttäisikin tipulta.... kiitos etukäteen =)=
  3. K

    Nyt tarviis selvennystä vuokra-asunnosta pois muuttamiseen...

    Me asuttiin 8.5-vuotta vuokralaisina asunno 60-luvulla rakennetussa... asuntoon oltiin tehty pinta remppa kun muutettiin..... keittiössä oli alkuperäisessä kunnossa.... vuokranantaja on aina ollut todella ihana MUTTA nyt kun sai kuulla muutosta tuli todella oudoksi ja suorastaan ilkeäksi...
  4. K

    Tänään se suuri päivä on.......

    päästään muuttamaan omaan taloon :heart: Viimisiä tavaroita pakkaillu tovin ja pian on valmista.... 3 kuormaa ollaankin jo viety ja jäljellä isommat tavarat ja muutama laatikko ...... Vähän haikeata oli siltikin alkaa illalla nukkumaan kun tässä asunnossa asuttiin reilu 8-vuotta ja siittä...
  5. K

    Ihanaaa...... tääl on mieletön ukonilma ja sataa vettä kaatamalla

    parvekkeen ovi on auki ja ulkoa tulee niin raikasta ilmaa..... koko päivän ollu niin painostavaa että
  6. K

    enää 1.5 viikkoa muuttoon....

    :heart: :heart: :heart: :heart: mä ootan näiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin paljon.... tää pikkanen vuokraboxi jää historiaan meidän osalta ja elää sitten enää muistoissa mitä 8-vuoden aikana se on seiniensä sisälle kätkenyt. Talon monia mummeleita tulee ikävä taatusti he ovat olleet miun...
  7. K

    Hetki sitten tulin töistä

    ja nyt istahdin koneelle..... aloinkin miettimään niin empä ole 10-vuoteen ollut jussia kotosalla =) .. tuntui hurjalta kun pyöräilin kotiin ja kaupunki oli kuin kuollut yksi vaivanen auto ajoi ohi vaan.... ukkokin läks kaverin luo muutamalle ja muksut vetää sikeitä.... Mites muilla aatto alkanut?
  8. K

    väriapua...

    capucino väri millanen se on? onko niitäkin eri sävyjä? Meille sattu täydellinen vahinko... saatiin sen värinen keittiökalustesarja.... Ollaan muuttamassa 1.7 ja ostettiin tää kalusto kuukaus sitten ja vietiin paketissa suoraan uuteen taloon... nooh eilen sitten huomasin kun vietiin sinne...
  9. K

    Juhannus meni uusiksi sitten kokonaan...

    poju ollu lämmössä tiistaista lähtien ja mie kotona.... eilen soitin työnantajalle et joskos saisin korvata poissaolot työllä ja saanhan mie... jussin lupasin tehä ja kylläpäs tuli hyvä mieli kun asia näin selvis... Varmaan ensimmäinen juhannus 10-vuoteen ettei lähtä reissuun...
  10. K

    Eilen puhuttiin ukon kanssa et olis kiva ostaa uusi mikro kun toi 1.5-v sitten ostettu on melkonen sekundakapistus...

    Tänään toiveemme "toteutui" ... Ukko oli lämmitti jotain mikrossa ja häl sellanen tapa et vetää lämmitetttävät poijes ilman et veivaa sitä aikaa loppuun ja kuuluu plim... meil ei ole se toiminu johonkin aikaan ollenkaan ja just siksi olenkin räpättäny et noin ei saa tehä kun joku voi pukata...
  11. K

    toisen ketjun innoittamana...

    me 70-luvulla syntyneet ja vähän nuoremmatkin... mitkäs oli niitä meidän juttuja teininä... aletaampas aivo jumpaan oikein kunnolla.... pussikaljaa... voi niitä kesiä kun jokaisella oli pussikaljaa ja istuttiin rannalla :heart: mitäs sanontoja oli??
  12. K

    kuivaksi opettelusta...

    pojulta on saatu nyt tutti ja pullo poijes ja seuraavana olis vaipanotto... nyt immeiset ihanaiset kertomaan niitä omia niksejä jottaa saatas tääkin asia kuntoon... ja laittakaahan vähän aikoja mites pitkään kuivaksi opetteluun meni...kaunis kiitos :heart:
  13. K

    Pakko kysyä kun aina on vähän mietityttänyt ( autoilusta vaavin kanssa )

    Kun lähes päivittäin näkee tämmösen ilmiön... isi ajaa äiti istuu takapenkillä lasten kanssa.... yleensä vaavi joko pelkästään tai vaavi ja vähän isompi istuimessa..... eikö ne lapset pärjää siel ilman sitä äitiäkin? meil ainakin kolme pärjänny.. olipa millanen matka tahansa...
  14. K

    sisustajat hohoi ja muutkin jotka omaa hyvän sisustus maun.....

    Olen pulassa... ukko esitti minulle aivan mahdottoman toiveen.. hää haluaa makkariin violettii ja paria muuta väriä sekaan... pää lyö aivan tyhjää.... huoneeseen tulee vanhana runkosänky.... nyt ideoita ja värejä kehiin katosta,seiniin ja lattiaan asti... kuvia myös....
  15. K

    tarttis saada rohkaisua.... vai teenkö mitään

    kauhukseni huomasin että eräs ihana mamma on kohdannut suuren surun... en ole ollut hänen kanssaan johonkin aikaan missään tekemisissä, mitään riitaa tai muuta ei ole ollut.. hää netistä tuttu... vaikken livenä tunnekkaan niin kovin pahoillani olen hänen menetyksestään ja itkee tuhrasin kun luin...
  16. K

    Hylätyn kuntolaitteen kosto....

    Myönnän kuntolaitteeni on lähinnä ollut pölyttäjän virassa makuuhuoneessa jo tovin ja eilen kun menin hakemaan pojulle vaatetta kaapista löin varpaan täysillä siihen hiivatin laitteeseen... ja arvata saattaa varvas murtui..... kai se oli ihan oikeutettua miuta kohtaan ..... Varvas on tietty viel...
  17. K

    Pojulla on hienosti alkanut hoito ja äiti nauttii töissä olosta

    Ja ihan ekana myönnän... olin kaikesta niin väärässä.. :ashamed: . Olin satavarma että poju itkee aamuisin kun hoitotädille hänet mies vie... ja paskerit... juoksee pää kolmantena jalkana okkariin leikkimään uusien kavereiden kanssa... olin satavarma et kun hänet hoidosta haen hää juoksee...
  18. K

    Ensimmäiset rusketusraidat on havaittavissa iholla

    mahtava ilma... ei olis millään raaskinu sisälle tulla mutta pojul myöhästy jo päikkärit parilla tunnilla.... oikein ihunat Helluntain jatkot kaikille....
  19. K

    Huomenet kaikille ihanuuksille...

    Mul pian sammuu toinen kone pyykkiä ja ukkokin lähti jo kaverilleen kattoo tekee... Tänään olis pyykkäyksen lisäksi viel hetki pakkaamista ja kuhan ukkokulta kotiutuu lähtää grillaamaan... Mitäs muiden aamuun?
  20. K

    Voiskos jos nätisti pyytäsin joku potkasta mua persuuksille...

    Poju valvotti lähes koko yön ja kuudelta alettiin sitten valvomaan kunnolla... nyt se on reilun tunnin koisinu ja munkin pitäs vissiin nukkuu... mutta tässä mä viel olen.....

Yhteistyössä