toisen ketjun innoittamana...

me 70-luvulla syntyneet ja vähän nuoremmatkin... mitkäs oli niitä meidän juttuja teininä... aletaampas aivo jumpaan oikein kunnolla....

pussikaljaa... voi niitä kesiä kun jokaisella oli pussikaljaa ja istuttiin rannalla :heart: mitäs sanontoja oli??
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja karoline76:
me 70-luvulla syntyneet ja vähän nuoremmatkin... mitkäs oli niitä meidän juttuja teininä... aletaampas aivo jumpaan oikein kunnolla....

pussikaljaa... voi niitä kesiä kun jokaisella oli pussikaljaa ja istuttiin rannalla :heart: mitäs sanontoja oli??
Me menimme sinne pussikaljalle rannalle aina liftaamalla (eli lähimpään kaupunkiin) ja suurin jännitysmomentti ja huolen aihe oli, suostuuko kyydin tarjooja hakemaan meille vielä ne kaljat kaupasta. Ja kyllähän ne 90% meille kaljat osti.
 
AAA-PUU-VAA!! Joskus nuorena/teininä ainakin oli..

Teininä käytiin discossa ja tupeerattiin kamalat etutukat. Ja vaatteina oli Levikset, mielellään mahdollisimman tiukkaan kurottuna vyöllä, ja paitana joku kauhea roikkuva college tai sitten joku paita mikä tungettiin sinne farkkujen alle.. Silmämeikit todella tyylikkäät. B)
 
Mama teh STrange
Mä olen kasarin alussa syntynyt...mutta voin liittyä muisteloon mainitsemalla nuorisolle tarkoitetut YO-tupakat. Heh.
Ma juotiin aina teininä hirveitä sekoituslitkuja, joihin oli sotkettu kaikkea mahdollista mitä kaveripiirin vanhempien viinavarastoista oli löytynyt.
 
hemuli
Melody-hiusväri sillä saa säihkyvät hiukset :D
Mie oli lastenvahti kaikki kesät just mietin tolle mun teinille et mie olin 14v koko kesän hoitamassa 2v poikaa, pitkät päivät varmaan oli 8 tunnin päiviä ja käytii uimahallissaki sen kanssa :)
 
SummerTime
Mä synnyin 75. Mitä olikaan se kamala, mintun makuinen likööri? Minttulikööri.
Ja se musiikki.... mulla oli revityt farkut yläasteella sekä musta, vartalonmyötäinen pitkä takki =)
 
Anteeks mä luulin sua vanteeks :xmas:

Kappa-takit. Y-takit. Los Angeles Lakers-takit, jotka oli ostettu Kanarialta. Sellaisia piti olla jokaisella B) . Mintunvihree tai vaaleanpunainen mankkari josta kuunneltiin kasetteja (itse radiosta nauhoitettuja parhaita hittejä, jotka keskeytyivät tietty aina jossain vaiheessa juontajan höpinöiden takia :D ).

Vodkalime, Golden vodka, Gin Lemon, Triple sec, Koskenkorva peach & pink cat :heart:

Oi, ollapa vielä nuori... :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja SummerTime:
Mä synnyin 75. Mitä olikaan se kamala, mintun makuinen likööri? Minttulikööri.
Ja se musiikki.... mulla oli revityt farkut yläasteella sekä musta, vartalonmyötäinen pitkä takki =)
eihän se ollu kissan minttuu.... minttuu ja suklaata liköörissä :x
 
hemuli
Mulla on vieläki muovikassillinen niitä c-kasetteja jotka on nauhotettu radioista, niissä on tosi hienot kannet Suosikki-lehden mukana tuli niitä kasetin kansia :) pitäis kuunnella joskus.
 
SummerTime
Alkuperäinen kirjoittaja karoline76:
Alkuperäinen kirjoittaja SummerTime:
Mä synnyin 75. Mitä olikaan se kamala, mintun makuinen likööri? Minttulikööri.
Ja se musiikki.... mulla oli revityt farkut yläasteella sekä musta, vartalonmyötäinen pitkä takki =)
eihän se ollu kissan minttuu.... minttuu ja suklaata liköörissä :x
Joo! Mä muistan kun oksensin sitä eräs juhannus aivan ventovieraassa vessassa. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Anteeks mä luulin sua vanteeks :xmas:

Kappa-takit. Y-takit. Los Angeles Lakers-takit, jotka oli ostettu Kanarialta. Sellaisia piti olla jokaisella B) . Mintunvihree tai vaaleanpunainen mankkari josta kuunneltiin kasetteja (itse radiosta nauhoitettuja parhaita hittejä, jotka keskeytyivät tietty aina jossain vaiheessa juontajan höpinöiden takia :D ).

Vodkalime, Golden vodka, Gin Lemon, Triple sec, Koskenkorva peach & pink cat :heart:

Oi, ollapa vielä nuori... :'(
Nää on just samat ku mulla!
 
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Mulla on vieläki muovikassillinen niitä c-kasetteja jotka on nauhotettu radioista, niissä on tosi hienot kannet Suosikki-lehden mukana tuli niitä kasetin kansia :) pitäis kuunnella joskus.
Mulla kans pari kasettii joita joskus kuuntelen. Me soiteltiin radioon yhteen ohjelmaan, joka tuli joka keskiviikkoilta
 
hemuli
Alkuperäinen kirjoittaja karoline76:
Alkuperäinen kirjoittaja SummerTime:
Mä synnyin 75. Mitä olikaan se kamala, mintun makuinen likööri? Minttulikööri.
Ja se musiikki.... mulla oli revityt farkut yläasteella sekä musta, vartalonmyötäinen pitkä takki =)
eihän se ollu kissan minttuu.... minttuu ja suklaata liköörissä :x
Se oli minttusuklaata :)
 

Yhteistyössä