Hakutulokset

  1. SatuKa

    Pieni päivänkukka -laulun sanat

    Muistaako kukaan miten menee sanat seurakunnan kerhoissa usein laulettiin Pieni päivänkukka kerrohan... -lauluun? Lapset haluavat laulaa sitä mutta minä en muista paria sanaa pidemmälle eikä googlekaan osannut minua auttaa.
  2. SatuKa

    Aarniwalkean satupihasta kokemuksia?

    Onko kenelläkään kokemuksia Riihimäellä sijaitsevasta Aarniwalkean satupihasta? Ollaan sinne menossa ja olisi kiva kuulla etukäteen minkälainen paikka se on.
  3. SatuKa

    Turun keskustan lastenvaateliikkeet

    Ollaan menossa ensi viikolla Turkuun ja samalla olisi tilaisuus katsastaa kevään välikausivaatteita. Mitä lastenvaateliikkeitä Turun keskustassa on, joissa kannattaisi käydä? Baobab Babyyn soitin jo ja heillä ei ole välikausivaatteita myynnissä.
  4. SatuKa

    Pääkaupunkiseudun lastentarvikeliikkeet Nurmijärvi-Espoon Ikea alueella

    Ollaan viikonloppuna menossa Espoon Ikeaan ja samalla haluaisin käydä lastentarvikeliikkeessä etsimässä Espritin tuplasateenvarjorattaita. Mitä liikkeitä Nurmijärven ja Ikean välillä on tai jossain siinä lähimaastossa? Entä onko tietoa myydäänkö missään noita Espritin sateenvarjorattaita?
  5. SatuKa

    Kuomien MQ-laatu

    Tietääkö kukaan mitä tarkoittaa Kuoman lasten talvikengissä MQ-laatu? Kyseiset kengät olisi liikkeessä tarjouksessa 19e. Voin kyllä soittaa liikkeeseen huomenna mutta malttamaton kun olen niin asia kiinnostaa juuri nyt, kun näin mainoksen lehdessä. :saint:
  6. SatuKa

    Molokids toppahaalari alle 2-vuotiaalle?

    Kaipaisin kokemuksia Molokidsin toppahaalarista ja varsinkin siitä miten se sopii alle 2-vuotiaalle. Puvusta itsestään olen kuullut vain kehuja mutta onko se helppo pukea kiemurtelevan taaperon päälle, entä onko kaula-aukko liian korkea ja kova, onko pienen helppo liikkua puku päällä (on aika...
  7. SatuKa

    tuplarattaat Espanjasta

    Onko kukaan ostanut tuplarattaita Espanjasta? Tai ylipäätään nähnyt siellä liikkeissä myytäviä tuplia? Minkä merkkisiä ja mitä hintaluokkaa siellä on?
  8. SatuKa

    Mikä Emmaljungan malli ja vm *kuvat lisätty*

    Ostin Emmaljungan tuplavaunut aikoinaan hieman turhan hätiköidysti ja nyt olen alkanut katsella vaunujani vähän sillä silmällä ja mietityttää, että mikä malli ja vuosimalli mahtaa olla kyseessä. Mielestäni ostin Twin Ceroxit vuosimallia 2005 mutta nyt vähän epäilyttää. Meidän vaunut on...
  9. SatuKa

    mankeloitko lakanasi?

    Äitini kanssa tuli keskustelua aiheesta ja väitin, ettei monikaan enää nykyisin mankeloi lakanoitaan. Miten on, mankeloitko sinä?
  10. SatuKa

    Emmaljungan tuplavaunumallien eroista kysymys

    Hankinnassa on käytetyt Emmaljungan tuplavaunut. Myynnissä on twin crossway sekä twin cerox -mallin vaunuja. Esitteistä en ole havainnut, mitä käytännön eroa näillä malleilla on. Twin crossway taitaa olla nykyinen Twin city cross. Miten mallit eroavat toisistaan ja onko toinen mielestäsi...
  11. SatuKa

    Vauvanvaatteista

    Vaatteiden määrää ja äitiyspakkausten tarpeellisuutta olen tässä viime päivät pohtinut. Jos aiheesta on aikaisempi ketju niin vinkatkaa, en löytänyt haulla. Kuinka paljon teillä oli tai aiotte hankkia vauvoille vaatteita 50cm-70cm? Esikoisia kun odotan, niin en osaa yhtään arvioida, kuinka...
  12. SatuKa

    mitä tarvikkeita ostit ja millä rv

    Itsellä odotus vasta aika alussa (rv 13+3) mutta nyt jo mietityttää milloin uskaltaa alkaa ostaa vauvantarvikkeita. Nyt saisi viimevuoden vaunumalleja mukavaan hintaan, mutta uskaltaako vaunut ostaa jo näin aikaisessa vaiheessa? Milloin te olette ostaneet näitä isompia tarvikkeita, kuten...
  13. SatuKa

    keltarauhashormonin vähyys ja raskaus

    Hei! Onko kenelläkään kokemusta matalasta keltarauhashormonin tasosta ja onnistuneesta raskaudesta? Itselläni ei ole testeissä mitattu keltarauhashormonin tasoa mutta aina ennen kuukautisia tulee noin viikko tuhrua ja neuvolassa sanottiin sen voivan johtua juuri tästä hormonitasosta...

Yhteistyössä