Hakutulokset

  1. M

    YH:t Helsingissä

    Hei! Täälä kaipailee 28-vee yh-äippä ja 1 vuotias pojan kloppi kavereita samassa elämäntilanteessa olevista kahvitteluun, lenkille, ajatuksia jakamaan.... Me vaikutetaan Itä-Helsingissä.
  2. M

    YH:t Helsingissä

    Hei! Nyt kaipailis 28-vee yh-äippä ja 1 vuotias pojan kloppi kavereita samassa tilanteessa olevista. kahville, lenkille, jakamaan asioita... Me vaikutellaan täälä Itä-Helsingissä.
  3. M

    Ystäviä Itä-Helsingistä

    Moi! Ystäviä muista yksinhuoltaja/yhteishuoltaja äideistä/iseistä kaipailee 27vee tyttönen :) ja 6 viikkonen poika. Olis kiva saada kahvittelu, vaunuttelu yms. seuraa. Yhteyttä saa parhaiten YV:llä
  4. M

    YH:t Helsingistä

    Moi! Kaipailisin ystäviä yksinhuoltaja äideistä ja iseistä lenkkeily, kahvittelu yms. seuraksi Helsingissä. Mä olen 27 ja poika 6 viikkoa. Mulle voi laittaa vaikkapas Y:tä. Me asutaan Itä-Helsingissä.
  5. M

    Ystäviä Helsingistä

    Moi! Kaipailisin ystäviä kotiäideistä/iseistä kahvittelun, vaunuttelujen yms. merkeissä. Mä olen 27-vee ja poika 6 viikkoa. Me asutaan Itä-Helsingissä. Mulle voipi vaikkapas laittaa Y:tä
  6. M

    Sekaset fiilikset

    Juuh siis mun tilanne on tämä. Oon raskaana viikolla 7+2. Eli testin tein just vasta viime perjantaina. Isä on tiedossa ja haluis abortin. Mä oon koko viikon pohtinu kaikilta kanteilta pidänkö vauvan vai en. Perhe aluks oli keskeytyksen kannalla mut nyt ne jo intoilee mummi/pappa hössötystä...

Yhteistyössä