Hakutulokset

  1. M

    Sisarusrattaat

    Aihetta koskevat keskustelut olivat niin vanhoja, että ajattelin josko mielipiteet olisivat muuttuneet. Kertokaa mielipiteitänne tuplista, sellaisista, missä lapset ovat vierekkäin. Eniten kiinnostaa rattaiden käyttömukavuus, ts. painoon liittyvä ketteryys, leveydestä johtuvat ongelmat yms...
  2. M

    Gesslein Mac fin-vaunut + lämpöpussi

    Meillä on kyseiset vaunut ja pehmeä koppa on alkanut käydä jo liian pieneksi. Miten on, myydäänkö vaunuihin erillinen lämpöpussi vai pitäisikö pehmeästä kopasta saada jotenkin muokkaamalla sellainen. Jos, niin miten? Pyörittelin äsken koppaa käsissäni enkä minä ainakaan saanut siitä pussia...
  3. M

    Kuntolaite kotiin

    Kirjoittakaa omia kokemuksianne kotiin hankituista kuntolaitteista. Crosstrainer, monitoimikuntolaite, vai mikä olisi kannattavin hankinta kotiin kuntoa nostattamaan. Myös perheen mies olisi halukas käyttämään laitetta.
  4. M

    Imetysliivit

    Oletteko te, jo synnyttäneet äidit, ostaneet etukäteen ennen h-hetkeä imetysliivit? Itse olen ihmetellyt, että ostaako vai ei, sillä neuvolassa sanoivat, että liivit kannattaa käydä ostamassa vaikka kotimatkalla sairaalasta, mutta synnytyssairaalasta sanoivat, että jonkinlaiset liivit...
  5. M

    Mikä turvakaukalo vauvalle paras?

    Olemme miettimässä, mikä turvakaukalomalli olisi tulevalle vauvallemme paras. Hurjia hintoja, kuten Maxi Cosi, emme ole valmiit, emmekä kyllä pystykään maksamaan. Turvallisuus ja käyttömukavuus ovat ykkösinä silti! Eli kertokaa käyttökokemuksia omista turvakaukaloistanne, kiitos :)
  6. M

    Odottavan äidin turvavyö

    Mistä otsikon mukaisia vempeleitä oikein hankintaan? Itsellä tulee autonpenkkiä kulutettua pari tuntia/päivä, joten turvavyö olisi hyvä hankkia.
  7. M

    Keskiraskauden seerumiseulonta

    Kuinka moni on teettänyt moisen tutkimuksen? Meidän kunnassa tutkimuksen tarjoaa kunta, mutta nyt miekkosen kanssa mietitään tehdäkö tutkimus vai ei. Itse mietin mahdollista positiivista tulosta, kun vaikka tulos sellainen olisikin, ei sikiöllä välttämättä ole kehityshäiriötä. Mies olisi testin...
  8. M

    Vakuutus ennen vauvan syntymää?

    Oletteko ajatelleet hankkia sellaista vakuutusta, joka kattaa syntymättömän lapsen mahdollisesta hoidosta aiheutuneet kulut? Lueskelin IF:n sivuilta tuollaisesta. Vakuutus kattaa kuulema myös pari ekaa kuukautta syntymän jälkeen.
  9. M

    Vauvakuume ja endo

    Onko täällä samassa tilanteessa olevia, ts. riippakivenä endo..? Itse olen syönyt pillereitä yli 8 vuotta, pari lätkää aina peräkkäin, minkä jälkeen tyhjennysvuoto. Kivut ovat olleet sillä tavalla hallittavissa. Nyt, kun pillerit on jätetty pois, niin kivut ovat tietysti palanneet: alaselkää...

Yhteistyössä