Hakutulokset

  1. M

    Lappeenranta

    täällä ois hakusessa kavereita lappeenrannasta itselleni ja lapsille (4v ja 1,5v) leikkikavereita. laita yytä tai mailia merenneito-@suomi24.fi
  2. M

    Miehet kertokaa...

    ...mitä haluatte naisen teille tekevän ihan yksityiskohtia myöden? Eli mikä saa teidät sekoamaan halusta!! Parisuhteeni kaipaa rutkasti ilon(siis himon) hetkiä. Jospa ne muut parisuhdeongelmat väistyisivät seksielämän piristymisen johdosta takavasemmalle. Olisi kiva yllättää rakkaani uusilla...
  3. M

    Mitä sitten kun mies ei halua yhteisiä lapsia??

    Löytyykö täältä uusioäitejä, jotka elävät siis yhdessä miehen ja hänen lastensa kanssa ilman yhteisiä lapsia? Meillä suureksi kriisiksi on noussut se, että minä haluaisin yhteisiä lapsia, mieheni ei. Hänellä on siis kaksi lasta joilla on eri äidit. Hänen suuri pelkonsa on se että jos meille...
  4. M

    Mitä sitten kun mies ei halua yhteisiä lapsia??

    Löytyykö täältä uusioäitejä, jotka elävät siis yhdessä miehen ja hänen lastensa kanssa ilman yhteisiä lapsia? Meillä suureksi kriisiksi on noussut se, että minä haluaisin yhteisiä lapsia, mieheni ei. Hänellä on siis kaksi lasta joilla on eri äidit. Hänen suuri pelkonsa on se että jos meille...
  5. M

    Onneton uusioäitipuoli

    Olen ollut mieheni kanssa yhdessä seitsemän vuotta. Hän on 39 v ja minä 29 v. Hänellä on kaksi lasta, joilla eri äidit. Tyttö, 7 v ja poika 13 v. Eli poika oli 6 v ja tyttö 6 kk kun aloimme tapailemaan. Suhteemme alkoi todella hidastempoisesti, koska mieheni oli hyvin varovainen. En myöskään...
  6. M

    neuvoton

    Miedän kohta 6- vuotias poika on välillä todella hankala. Hän ei pue vaatteita, silloin hetken odottelun jälkeen lähtee mukaan vaikka kainalossa ilman ulkovaatteita. Saa huutoraivareita, kiljuu ja huutaa sen mitä lähtee, ja kyllä ääntä lähtee. Päiväkodista hakiessa usein alkaa temppuilu...

Yhteistyössä