Hakutulokset

  1. P

    Jännittää

    Sisko on synnytys salissa, tulevaa tätiä jännittää kauheasti
  2. P

    pakko purkaa

    Onko mulla kohtalon toveria? Mä oon alusta lähtien pelännyt aivan kauheasti meidän pojan puolesta, nyt hän on 5 kk ja kohta 3vko. Pelkään kätkytkuolemaa niin paljon et välillä tuntuu et se vaikuttaa mun muuhunkin elämään. Olen yleensä ollut hyvin avoin, iloinen ja reipas immeinen joka ei...
  3. P

    pelot

    Hei ajattelinpa kirjoittaa tänne eräästä asiasta joka on alkanut verottamaan mun voimia ihan äärettömästi..eli mä pelkään et menetän meidän pienen pojan, mä oon ihan varma et kätkykuolema sattuu meidän kohalle. Musta tuntuu et mulla leviim kohtaa pää tän jatkuvan pelon kanssa? Onko täällä muita...
  4. P

    laitetaanpas kikat ylös

    Eli tässä kevään lähetessä ja synnytksen lähetessä ajattelin et laitetaan tällainen leikkimielinen "miten saat synnytyksen käynnistymään pino"...Eihän nää kikat välttämättä toimi mut jos on hyviä kikkoja tiedossa niin kerroppa ne muillekkin :D Ei sillä et oisin hätä housu :D Mut en kyllä millään...
  5. P

    stepperi

    mietin tässä että vielläköhän kyseisellä laitteella uskaltaa steppailla? Mulla on tuollainen tässä kotosalla ja olen muutaman kerran sillä "treenannut" sellaisina hetkinä kun ei oo ollut suppareita tai muita vaivoja...viikkoja on 29+4 kertokaapa viisaammat et vielläkö mamma uskaltaa askeltaa...
  6. P

    töistä pois jäänti

    mitenkäs teillä muilla on onnistunut töistä pois jäänti keskiraskauden aikana..Mulla on ollut supistelua ja kaikenmailman vaivoja alusta saakka..Tänään sit tuli niin kovat kivut etten töihin lähtenyt vaan tilasin lääkärille ajan..Oiskohan mahdollista jäädä jo tässä vaiheessa töistä pos...
  7. P

    uteliaisuus

    mistä kummasta kaikki tuntuu tietävän että on valmisruoka tarpeeksi kuumaksi lämmitettyä?? äsken kermaista pyttipannua ja en varmasti muista kelloa seurata kun teen 10 asiaa samalla? Onko teillä jokin mittari vai summamutikassako toteatte? ( niinkuin minä) :D Uteliaisuuttani kysyn kun just...
  8. P

    Risifrutti

    voiko noita syödä..ostin kaupasta ja pari lusikkaa kerkesin vedellä ennenkun rupesin miettii et onko se pastöroitu?? Roskiin heitin kyllä kaaressa. Nettisivuilta ei ainakaan saa mitään selkoa. Onko vai ei mutta ajattelin jos joku teistä tietäisi?
  9. P

    huuhuu

    Piakaista kokkaus apua. Uskaltaisitteko valmistaa lasangea jauhenlihasta jossa on ollut eilinen päiväsy? Sitä ois sellanen 700g puketti jääkaapissa? 6. päivä on pakattu? Voihan sitä sitten huomenna mikrossa aamulla lämmittää?
  10. P

    aurajuustopatonki

    voikohan tuommosta syödä?? vähän jo maistoin mut sit tuli stoppi kun en tiennyt et mitä aurajuustoa moiseen käytetään K-kaupasta ostin äsken se oli niiden omapaisto hyllyssä???se oli lämmin joten ei se oo siinä viikonloppua seisonut. Ei viittis lähtee monen kilomertrin päähän kysmään et mitähän...
  11. P

    miten alkaa

    Miten teillä on alkanut keskenmeno viikkoja 11+5 ja mahassa kauhea paine ja alaselkää polttaa ja koskee, liikkuessa koskee tosi paljon? Onko tämä nyt sitten sitä itseään?
  12. P

    auttekkee tietämätöntä

    Eli tarina alkaa näin oli typerä enkä tarkistanut saako suojakaasuun pakattua graavilohta syödä....söin sitä 28.9 ja tänään minulle iski mieletön ripuli ja lämpöä on himpunverran voisiko kyseessä nyt olla sitten listeria??? Menen huomenna pitkittyneen flunssn takia tulehdukokeisiin näkyykö siinä...
  13. P

    Auttakke

    nyt kaikki asiantuntijat...minkalaiset riskit sitä onkaan kun napostelee aika lailla reilusti graavilohta napaan..en yhtään muitanut...eilen ja tänään söin kun osti pienen paketin kaupasta. kun meillä ei kukaan muu sitä syö niin minäpä sitten söin koko paketin ja nyt kasuttta kauheesti...
  14. P

    näkyykö

    siis näkyykö aconin testeissä aina toinen viiva hailakkana vai ei

Yhteistyössä