Hakutulokset

  1. M

    uusitaanko se teksitön nelosen dokkari

    Se mikä kertoi siitä ympärileikatusta pojasta. En ymmärtänyt siitä mitään kun teksitys puuttui? Vai olisko jollain suomenkielistä linkkiä tuon asian tiimoilta, sellainen tiivistelmä aiheesta.
  2. M

    pic-kuvia netistä?

    Tietäiskö joku onko netistä saatavilla tulostettavia pic-kuvia? =)
  3. M

    Tapaaminen Hyvinkäällä tms.?

    Olisiko kiinnostusta plussatapaamiseen esim. Hyvinkäällä? Ilman lapsia vai lasten kera? ja ehdotuksia että missä ja milloin? - Itse olen kiinnostunut - kumpikin käy - syyskuu ei käy, mutta loka-marraskuu? - Hyvinkäällä olen käynyt vain Rossossa syömässä, muuta kokemusta ei ole. Kaikki käy =)...
  4. M

    Aloitus tännekin puolelle :)

    Hei! Täällä ei olekaan keskusteltu vielä ollenkaan =) Tämmöistä kyselisin... Meidän 4v. pojalla on todettu nyt erinäisiä hahmotushäiriöitä, tarkin "diagnoosi" on vielä selvittämättä. Mitään kovin selkeesti heti päällepäin näkyvää ei ole, kyse on lähinnä kehonhahmottamisessa...
  5. M

    pippelin pesemisestä

    Meillä on tuo vanhempi poika nyt 4v. ja en ole koskaan mitenkään erityisesti pessyt pippeliä vetämällä esinahkaa taaksepäin. Muistelen lukeneeni, että vissiin jossain vaiheessa pitäis näin alkaa tekemään ??? :x
  6. M

    Rajamäki/Nurmijärvi ystäviä kaivataan

    Löytyskö Rajamäeltä tai lähiympäristöstä seuraa äidille ja kahdelle pojalle ? Pojat ovat syntyneet 5/01 ja 6/04. Puolisen vuotta ollaan täällä asuttu, mutta vain vähän ihmisiin tutustuttu. Olisi mukavaa saada juttuseuraa päivisin, käydä vaikka kirpparilla, puistoissa tai kyläillä =) Laita...

Yhteistyössä