Hakutulokset

  1. viivin

    Onko tämä lapsi muka tanakka?

    niin siis sanoo tanakaksi, ei tod ole
  2. viivin

    Onko tämä lapsi muka tanakka?

    No ei todellakaan. Ihan normaalivartaloinen.... voihan elämä sellaista ketä noin sanoo
  3. viivin

    millä teitä kutsutaan?:)

    äitimamma sanoo piennempi ja isompi sanoo äiti, äippä, kulta
  4. viivin

    onko teillä lapsilla lempinimiä?:)

    Ekalla: Asi, nessa, nökö, nuppu Toisella: Mimmuliisa, mimsku, ähmätti, mimmuli, mimmu
  5. viivin

    Monelta teillä lapset menee nukkumaan,ja monelta heräävät?

    2-v ja 6-v laitetaan nukkumaan 20:00 (20:30-21:00 viikonloppuisin), 2-v herää 6-8 ja 6-v herää 7-9. 2-v ottaa päikkärit vielä päivällä 1-2 tuntia.
  6. viivin

    Mistä haaveilit lapsena...

    haaveilin jo aika pienenä eläinlääkärin ammatista, mutta haaveksi on jäänyt ja jääkin
  7. viivin

    minne keskustelemaan

    Olen ollut kiireinen ettei ole ehtinyt edes tänne: KERHOT osastolta voi hakukentään kirjoittaa kypsät äidit ja salasana on milla. Minun täytyy käydä hyväksymässä ennenkuin pääsee keskustelemaan.
  8. viivin

    Eskariin menijän kanssa takkiostoksilla - mitä mieltä??

    En ainakaan pohjepituista takkia.... meillä ainakin menisi tytöllä hermot sen kanssa, vaikka saattaisi kanssa sen haluta. On sillä sen verran hankalampi liikkua ja kyllä meillä paremmalla takillakin pyöräillään ja saa keinua kun ei nyt ihan kuraleikkeihin ja puissa kiipeilyksi mene.
  9. viivin

    Juoksijalle sopiva ruokavalio

    Jospas täällä joku osaisi neuvoa kun en jaksa alkaa kaikkia sivustoja lukemaan. Mitä te olette syöneet ennen puolimaratonia ja siinä harjoittelussa?
  10. viivin

    liberokoodi

    kOODIT mennivät jo. =) HEIPPA ja AMPPA sähköpostitse laitettu
  11. viivin

    liberokoodi

    Löytyy muutama, laita yv:tä niin laitan koodit sinne illemmalla
  12. viivin

    Onko juoksijoita?

    Täytyy varmaan kipasta kirjastoon tutkailemaan sitä lehteä. Nyt olen saanut taas juoksusta kiinni ja 2-3 x 7-10km lenkkejä tullut tehtyä. Tänäänkin pitäisi lähteä tuonne kirmailemaan.
  13. viivin

    Kuinka paljon muut äidit harrastaa liikuntaa viikossa?

    Toiset ehtii näköjään paljon =) . Minulla on nyt talvella 2-3 x juoksulenkki (7-10km), 1 x ratsastusta ja mahdollisesti 1x zumbaa/jumppaa. Minulla on mies vuorotyössä, joten jumppa jääpi välillä väliin kun ei ole lastenkaitsijaa. Lapset ovat 6-v ja 2-v.
  14. viivin

    Mitäs muilla tänään suunnitelmissa?

    Ohjelmaa : juoksulenkki (tehty), mokkaneliöiden leipominen, tytöt tarhasta, kauppareissu, ulkoillaan, syödään, saunotaan ja sitten on tyttöjne oma leffailta (eli herkutellaan mokkaneliöillä, sipseillä, porkkanoilla ja katsotaan alvin ja pikkuoravat), nukkumaan ja isäntä saapuu kymmenen jälkeen...
  15. viivin

    Voikohan purentavirhe näkyä jo maitohampaissa?

    Meillä 6-v hammastarkastuksessa huomattiin että olis purentavirhe, sitä nyt seurataan ja oikominen aloitetaan jo aikasessa vaiheessa. Meillä tytöllä siis vielä kaikki maitohampaat suussa.
  16. viivin

    Onko juoksijoita?

    Juoksu lenkillä kanssa käyty tauon jälkeen ja 50 min meni ihan hyvin, ois pidempääkin. Oletko jossain ryhmässä siinä puolimaratonkoulussa? Mulla olisi kanssa suunnittelmissa juosta puolikas tänä kesänä, paremmalla menestyksellä kuin viime vuonna.
  17. viivin

    minne keskustelemaan

    kerho kypsät äidit.... tulkaa sinne juttelemaan ettei siellä meno ihan hyydy :D
  18. viivin

    Korppikotkat, olkaas valmiina nokkimaan... Tässä mä nyt sit olen! (kuva)

    =) Luulin tummatukkaiseksi :D
  19. viivin

    Muita tuttia rakastavia taaperoita?

    Ei meillä hammaslääkäri mitään sanonut tutin käytöstä, totesi vaan että parempi se kuin peukalo suussa. Ja meillä on siis unituttina, minkä sylkäisee sitten jossain vaiheessa yötä pois. Ja tytöllä ikää runsas 2-v. Isosisko jätti tutin pois 2v3kk ja todellinen tutin lussuttaja oli siihen asti.

Yhteistyössä