Hakutulokset

  1. Hannamari

    KÄÄKKÄÄK lasten synttärit ihan just ja leikki puuttuu!!

    Minä huono äiti olen järkännyt vähän viime tipassa-mentaliteetilla poikani neloset, ja yksi sen ikäisille sopiva leikki puuttuu vielä (vieraat tulevat kolmen vartin päästä.. :ashamed: :ashamed: :ashamed: ) Tuolileikin tiedämme jo ja paketin avaamisen piirissä kun musiikki loppuu. Mitähän...
  2. Hannamari

    Joulutähdet 05 toukokuussa

    JOULUTÄHTIEN KIMPPU Ametisti 2.1 tyttö*** Caramelli 1.12 Neea, Oulu, 78,5cm / 11600g Danjuska 10.12 Tatu Onni Oskari*, Oulainen, 78,4cm / 11850g Epeli 21.12 Lauri Artturi*, 74cm / 8800g Gerbera 4.12 Julius Weeti Elmeri**, Kuopio, 77,5cm / 10500g Hannamari 14.11 Vili Valentin**, Pirkkala, 75,5cm...
  3. Hannamari

    pinniksestä jatkettavaan osa 2

    Kun ootte vaihtaneet mukulan pinniksestä lastensänkyyn, ootteko tehny vaihdon kerralla, tyyliin pinnis pois huoneesta ja sänky tilalle, vai antanu ensin tutustua uuteen sänkyyn esim päivän leikeissä tms.. Meillä koottiin uusi sänky eilen, ja se on jo pojan huoneessa, ja musta tuntuu että vaihto...
  4. Hannamari

    Jälkivuodosta

    Sain vauvan 14.11, ja jälkivuotoa kesti 8pv. Sitten oli 1.5 vrk vuodotonta, mutta vuoto alkoi uudelleen ja aika runsaana. Tänään on 3. vuotopäivä, ja vuoto on runsaampaa kuin ennen taukoa. Tiedän kyllä että vuoto voi kestää jopa 4-6 vkoa, mutta onko muilla ollut taukoja vuotopäivissä? Esikosta...
  5. Hannamari

    Millä ihmeellä antibiootti alas?!

    Poika 1v6kk sairastaa elämänsä ekaa korvatulehdusta, ja mukana on tietenkin kamala räkätauti, kova yskä ym hauskaa. Ruoka ei maistu, eikä lääkkeitä suostu ottamaan. Kuinka ootte saanu pienet potilaat nielemään antibiootit? Pakolla ruiskulla kurkkuun -menetelmä tuntuu aika karulta, mutta se on...
  6. Hannamari

    Nakkiasiaa ;)

    Tälläkin palstalla on puheltu nakeista ja makkaroista - minkä ikäsille voi antaa, kuinka paljon yms.. Löysin kaupasta Vatajan nakkeja, jotka oli säil.aineettomia, nitriitittömiä, maidottomia, soijattomia.. Ja tosi hyvän makusia! Paketissa on vain 4 pitkää nakkia, joten isoa soosia niistä ei...
  7. Hannamari

    muita odottajia/ äitejä ystäviksi..

    Hei! Olen esikoisen odottaja itä-helsingistä. Kaipailisin muiden odottajien tai jo äitien seuraa. Olen asunut helsingissä vasta vähän aikaa ja alkaa nämä seinät käymään päälle. olisi kiva tutustua ihmisiin. mailaillaan vaikka aluksi tms. hannamari@luukku.com :D
  8. Hannamari

    Levottomat yöt

    Meillä on kuukauden verran ollut tosi levottomia öitä. Poika, kohta 1v3kk, heräilee 1-5 kertaa yössä, nousee seisomaan ja hihkuu. Ei ole aivan hereillä, sillä useimmin nukahtaa kun kerran "kaadan" takas sänkyyn. Toisina öinä (niinkun viime yönä \|O ) nousi kerta toisensa jälkeen, tunnin verran...
  9. Hannamari

    Kuinka paljon maitoa!

    Lueskelin "pullo pois"-ketjua, ja kauhistuin: kuinka paljon maitoa 1-vuotiaan pitäis päivässä juoda? Mukaanlukien viilit, jugurtit yms? Meillä ei siitä ollut neuvolassa puhetta, ja meidän poika saa (=huolii) aika paljon vähemmän maitoa kun monet ketjun vastaajista. Keitän puuron veteen ja maidot...
  10. Hannamari

    Puremisesta

    Meidän pikku "enkeli" (olen hyvällä tuulella, juu.. :ashamed: ) on ruvennut puremaan. Yleensä vain iltaísin. Nauraa kikattaa hervottomasti ja näykkii. Kiellän aika kovasanaisesti, ja lasken pois sylistä, mutta poikaa kiellot naurattaa. Kuinka ootte saanu moisen käytöksen pois? (Tuskin oon ainoa...
  11. Hannamari

    Nuhapino

    Hypätkää lohduksi pinoon, jos teilläkin ollaan JÄLLEEN KERRAN räkäsiä.. :snotty:
  12. Hannamari

    lapsikuvista Tampereella

    Heip vaan kaikki, rohkenin minäkin tänne postittaa.. :wave: Lieneekö aiheeni just tähän palstalle sopiva, mutta kuitenkin: Ajattelin käyttää poikani 1-vuotiskuvassa. Onko kokemuksia Tamperelaisista kuvaamoista? Poikani on "hitaasti lämpenevää sorttia", joten kuvaajakin saisi olla mieluumin...

Yhteistyössä