Hakutulokset

  1. N

    Kumpi pylly parempi?

    .
  2. N

    Miksi tuo tyttö hengittää noin vaikeasti/kuorsaa?

    ehei, nenä ainakaan oo tukossa... Kurkusta siis lähtee tuo ääni, tollanen TODELLA vaikea hengitys!
  3. N

    Miksi tuo tyttö hengittää noin vaikeasti/kuorsaa?

    Ai.. voiko ne tulla ihan yhtäkkiä!? Vasta kaks yötä ollu...
  4. N

    Miksi tuo tyttö hengittää noin vaikeasti/kuorsaa?

    Ei oo aiemmin tollasta ongelmaa ollu. Tyttö siis 2,5 vuotias. Nyt viime yönä se itki koko ajan ja aina välillä nukahti ja heti alko tuo kamala kuorsaus. Siis ihan hirveä, niinku se ei kunnolla happia sais. Kohentelin asentoa, mut ei helpottanu. Nyt se sitte taas nukkuu ja samantien alko tuo...
  5. N

    Kumpi parempi Oys vai Oulaskangas?

    Oulaskangasta liputan minäki! :) Ihana paikka!! Niin kotoinen ja rauhallinen. Sillon ku ite synnytin esikoista, siellä oli mun lisäksi vaan 2 äitiä ja aikaa oli siis hoitajilla todella paljon. :) Ihana ku sai synnytyssalissa rauhassa odotella vauvan syntymää, ottaa siellä tirsat ja valmistautua...
  6. N

    minkä ikäisenä olette antaneet vauvan ruveta harjoittelemaan itse lusikan käyttöä?

    Annoin n. 7,5kk ikäiselle lapselleni lusikan ja lautasen (porkkanasosetta), jotta saapi ite syyä. Vuorasin lattian sanomalehdillä, niin eiköhän laps ottanu ja heittäny lautasen veks ja kaaaaauas!! Matot ja kaikki oli sitte ihan porkkanassa. Annoin uudestaan, mutta eipä tuo pieni tajunnu mikä...
  7. N

    koska ekat menkat synnytykse jälkee

    Lapsi kohta 8kk ja imetän, eikä menkoista tietoakaan...
  8. N

    Pesettekö tulevalle vauvalle vaatteet ja millä aineilla?

    Mä pesen aina kaikki vaatteet, lakanat, pyyhkeet ja muut tekstiilit ennen käyttöä. Mut en tosiaankaan jaksa silittää. No vauvalle ajan kuluks silitin lakanat, mut en tosiaankaan vaatteita. Ne rytistyy käytössä muutenki. Ja pesin/pesen aina kaikki bio luvililla. :) Ja ilman huuhteluaineita.
  9. N

    Miten teillä on varaa olla kotona?

    Meillä yks lapsi ja minä kotona, mies ihan normi palkkasessa työssä. Siis ei tosiaankaan hyvin tienaa, mut just sillai, et elämään pystytään. Ollaan ihan tyytyväisiä elämäämme, vaikkei kahta autoa ookaan, vaikkei syödäkään yhtenään ravintoloissa, eikä tilailla erilaisia lehtiä jne. Vaatteita...
  10. N

    Onko kotihoidontuki aina sama vai vaikuttaako tulot?

    Mun käsittääkseni osaan siitä ei koske tulot mitenkään, mut sit joku pikku osa on tuloihin vaikuttavaa. Eli mitä vähemmän tuloja, sen enemmän saa rahaa. En nyt jaksa alkaa linkkiä ettii, mut kelan sivuilta joskus luin ja näin ymmärsin.
  11. N

    nyt on talo maksettu :)

    Onnea onnea!! :) Varmasti hieno tunne.:) Jospa tuota itelläki joskus ois ihan oma talo ilman mitään lainaa... Saas nähdä..
  12. N

    Paljonko on teillä talo maksanut?

    Kuuluko tähän siis tontti ja kaikki?
  13. N

    Paljonko on teillä talo maksanut?

    Muaki kiinnostaa tää. :)
  14. N

    Sanokaapa mitä laittaisin täytekakun väliin?

    meil tehään aina banaani-suklaa kakkua. Eli väliin banaaniviipaleita, suklaarouhetta tms ja kermavaahtoa. Ihan hyvää, mut ite oon nyt kyllästyny siihen, ku pienestä asti aina sitä samaa. Jos tekisin nyt täytsärin, nii väliin laittaisin jotain rahkasysteemiä. esim. marjarahkaa...
  15. N

    Millasia/mitä valmistalo-firmoja on olemassa, jotka tekee perustuksetkin? (ja avaimet käteen)

    Siinäpä se kysymys tuliki... Taloo ollaan ostamassa...
  16. N

    Tyttö 2 v 5 kk, laitettiin reiät korviin!

    Itse vaitiolovelvollisuuden omaavana/vannoneena sanon vain, että tässä ketjussa on rikottu vaitiolovelvollisuutta aika raakasti... Kenestäkään asiakkaasta/ihmisestä/perheestä/potilaasta EI saa puhua/kirjoittaa niin, että sen joku voi tunnistaa.
  17. N

    ***HELMET 2008*** Toukokuu

    Kurittamisesta, oon vähän samaa mieltä ku cruella... Tai siis... Mua on pienenä kuritettu, piiskattu jne, muttei siitä mitään traumoja oo jääny enkä yhtään pelännyt vanhempiani. Aina on kurituksen ja riehumisen päätteeksi pyydetty puolin ja toisin anteeksi ja jatkettu taas hyvillä mielin. Tosi...
  18. N

    ***HELMET 2008*** Toukokuu

    Tosta mustaamisesta, ni mä teen sen vähä erilai, ni menee helpommin.:) Unohdan nimittäin aina "sulkea" sen B:n taas... Niin teen siis sillain, et hiirellä mustaan sen kohdan tekstistä, jonka haluan tummentaa, ja sit painan B:tä, niin se heittää sille tekstille alkuun ja loppuun ne B:t ja mustaa...
  19. N

    ***HELMET 2008*** Toukokuu

    Kiin, aattelin vaan mainita, et mun mummola on Luotojärven rannassa, samas pitäjäs missä säki asut. :) Joka kesäinen kohokohta päästä sinne. :D Juu en millään jaksa enempiä turinoida...

Yhteistyössä