Tyttö 2 v 5 kk, laitettiin reiät korviin!

  • Viestiketjun aloittaja Taivaanvuohi
  • Ensimmäinen viesti
pyh
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Amalia K:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten voit juoruilla perheestä, jonka tunnet työn kautta?! Eikö sulla ole vaitiolovelvollisuus??
kyllä ihmisistä saa yleisesti puhua, ei nimeltä!!
ei tällä tavalla! Toinen vierashan on jo tunnistanut perheen...
Olen vähän samaa mieltä. :(
ainakin luulee tunnistaneensa... onhan tampereella ihmisiä vaikka kuinka... monenmoisia...
 
pöllö
Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:
Alkuperäinen kirjoittaja pöllö:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:
Mistäs pöllö hänet tuntee? (utelias)
viitsisikö sitä sanoa... liian läheltä liippaa... :(

Onko sinulla samanlaisia kokemuksia hänestä kuin meillä?
Tiedän vielä enemmän ja pahenpaa... mut en viitsi täällä niitä kirjoittaa :( surullista! tahtoisin jotenkin auttaa perhettä, en tiedä miten... eivät itse näe käytöksessään mitään ihmeellistä...
 
vieras2
Alkuperäinen kirjoittaja pöllö:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:
Alkuperäinen kirjoittaja pöllö:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:
Mistäs pöllö hänet tuntee? (utelias)
viitsisikö sitä sanoa... liian läheltä liippaa... :(

Onko sinulla samanlaisia kokemuksia hänestä kuin meillä?
Tiedän vielä enemmän ja pahenpaa... mut en viitsi täällä niitä kirjoittaa :( surullista! tahtoisin jotenkin auttaa perhettä, en tiedä miten... eivät itse näe käytöksessään mitään ihmeellistä...
:( Ei kai he lapsia satuta tms? Onko muuten tämä hänen mies ihan "normaali"tapaus? Aika nuoren näköinen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:
Onko tällä äidillä kavereita? Jotenkin saanut sellaisen käsityksen ettei ole oikein paljoa ystäviä?
ihanko totta... olet siis sen hokannut... ei ole ei.... kukaan ei varmaan suvaitse tätä sen kasvatustyyliä... tai en minä tiedä mistä se johtuu...?
 
vieras2
Alkuperäinen kirjoittaja ötökkäerkki:
tämä vieras joka ihmetteli reikiä 2kk vauvalla jne... rekisteröityi, jotta jos sinä vieras2 haluat jatkaa jutustelua aiheesta, rekisteröidy ja laita yv:tä... ei viitsi muita enää rääkätä näillä meidän jutuilla :hug:
ok, rekisteröidyn tässä tänään ja laitan sinulle yv:tä, nyt täytyy hetkeksi poistua koneelta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten voit juoruilla perheestä, jonka tunnet työn kautta?! Eikö sulla ole vaitiolovelvollisuus??
NIINPÄ; modet, miten annatte tällaisten keskustelujen jatkua. Vihjailuja ja sellaista selitystä, että ulkopuoliset voi tunnistaa, tai luulee tunnistavansa ja joku tulee turhaan ? leimatuksi! MODEEEETTT!!!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vastaan:
Mikä on niin vastuuton taho, että rei'ittää pienten lasten korvalehtiä tai muita osia? Kultasepätkö sitä tekevät, vai tatuointityypit? Ei voi edes kuvitella hygieniaa sellaisissa paikoissa... Tuossa sais olla joku 16-v alaikäraja, että lapsi itse osaa varmasti päättää omasta puolestaan.
Itse asiassa tutkimusten mukaan korvat on parasta rei'ittää alle 10 v, jolloin arpikudoksen muodostus on pienempää. Meidän 7 v halusi rei'ät, mutta jäivät laittamatta, kun kuuli, että siinä tehdään oikeat rei'ät korviin.
 
Itse vaitiolovelvollisuuden omaavana/vannoneena sanon vain, että tässä ketjussa on rikottu vaitiolovelvollisuutta aika raakasti... Kenestäkään asiakkaasta/ihmisestä/perheestä/potilaasta EI saa puhua/kirjoittaa niin, että sen joku voi tunnistaa.
 
vieras
Veikkaanpa, että meidänkin nuorin tyttö ottaisi mielellään aika pienenä. Nyt se on vasta 1,5-vuotias, mutta kertakaikkiaan rakastaa kynsilakkoja, huulirasvaa, hiusjuttuja ja peilejä. Oikein on turhamaisuus kunniassa, toisin kuin äidillään ja isosiskoillaan ;)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Napsuh87:
Itse vaitiolovelvollisuuden omaavana/vannoneena sanon vain, että tässä ketjussa on rikottu vaitiolovelvollisuutta aika raakasti... Kenestäkään asiakkaasta/ihmisestä/perheestä/potilaasta EI saa puhua/kirjoittaa niin, että sen joku voi tunnistaa.

Tuli mieleen, että onko esim. kaupan kassoillakin vaitiolovelvollisuus? Tosissani kysyn.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Napsuh87:
Itse vaitiolovelvollisuuden omaavana/vannoneena sanon vain, että tässä ketjussa on rikottu vaitiolovelvollisuutta aika raakasti... Kenestäkään asiakkaasta/ihmisestä/perheestä/potilaasta EI saa puhua/kirjoittaa niin, että sen joku voi tunnistaa.

Tuli mieleen, että onko esim. kaupan kassoillakin vaitiolovelvollisuus? Tosissani kysyn.
En tiedä, ainakaan partureilla ja kassoilla ei mun kokemuksen mukaan näytä olevan :x.
 
korvis
toissapäivänä oli bussissa 5kuinen vauva jolla oli reijät korvissa,vaikka olikin musta (heillä taitaa olla tapana tää korvien reijitys ihan pienenä jo) niin samanlaiset korvathan heilläkin on.
oli en pidä tuota päälle 2veetä nuorena.kunhan lapsi itse tietää ettei niitä saa likasilla käsillä näpräillä
 

Yhteistyössä