Hakutulokset

  1. N

    Jes...läskit lähtee...

    Tämähän onki jatkuvaa kusella hyppäämistä ja mullakin lähti ekalla viikolla jo melkein 3 kg, nesteitä tosin...
  2. N

    missä olet synnyttänyt???

    Saanko kysyä missä päin asustelet? :wave:
  3. N

    Kamalin asia,mitä on tapahtunut teijän elämässä?

    Minä oon vielä toistaiseksi päässy elämästä siinä mielessä helpolla että ei ole paljon läheisiä kuollut ja kaikki ollaan pysytty terveinä, mutta reilu vuosi sitten ystäväni vauva kuoli ja se kyllä pysäytti.... :snotty: :ashamed:
  4. N

    Jes...läskit lähtee...

    Tattista... :D Minä taas koko raskausajan syöpöttelin hyvällä omalla tunnolla ja nyt se sitten kostautuu :ashamed: Mutta tämä on oikeestaa mukavaa puuhaa kun oon päässy vauhtiin ja virtaa riittää vaikka muille jakaa :D Jokunen kilo olis vielä tiputtamatta mutta ei enää pitkä matka....
  5. N

    Jes...läskit lähtee...

    Nyt painonvartijoissa takana 4 vkoa ja 6,5kg jo lähteny :D Mahtava fiilis ja itsetunto nousee kohisten..... :)
  6. N

    vauvamahan kasvusta

    Mulla alkoi näkymään siinä 15 vkon tienoilla, ettei ollu enää epäilystäkään etten olisi ollu raskaana :D Mutta älä todellakaan oo huolissas, ei varmasti monellakaan näy vielä tuosa vaiheesa ja se riippuu niin ruumiinrakenteestaki, muutamalla kaverilla rupesi näkymään vasta siinä 18 vkon...
  7. N

    missä olet synnyttänyt???

    Keski-Pohjanmaan keskussairaala :wave:
  8. N

    Taaperojen ratasvalinnat

    Me tilattiin viime keväänä hobby hallista Carenan matkarattaat, tosi hyvät lykätä ja täyskumirenkaat, selkänojan saa makuuasentoon ja jaloille tuli semmonen lämpösuoja jota voi talvella käyttää, plussana vielä turkoosiväri :D Ainut miinuspuoli on että aika raskaat kääntää mutta siihenpä ne...
  9. N

    En sitten päässyt kouluun,enkä jaksa enää..

    Valintakokeet on ainakin täällä Kokkolassa vasta marraskuussa...älähän hättäille :hug:
  10. N

    Vuoden ikäisten poikien puuhailut

    Hei! Mulla on 1v3kk ikäinen poika ja meilläkin oppi kävelemään 11 kk iässä ja vauhtia sekä vaarallisia tilanteita piisaa :D Semmosia tavaroita oon ottanu suosiolla pois väliaikasesti käytöstä joilla voi loukata ja terävät kulmat esim.pöydissä yms. oon koittanu suojata jotenkin, esim...
  11. N

    JATTA ALINA

    Ihan kiva...mun yhdellä tutulla on tytön nimi Nanna Ellen Alina (aivan ihana nimi) =)
  12. N

    Tultiin sitten meilläkin pää eellä alas, lapsen putoaminen

    Minä varmaan veisin päivystykseen tarkistukselle jos omasta lapsesta olis kyse...
  13. N

    miks mun lapsi haisee...

    No jos puhtaus asiat on muuten kunnossa (vartalo,hiukset,hampaat,vaatteet) niin sitten kyllä kysyisin vaikka neuvolasta eka neuvoa, eihän se nyt normaalia oo jos se poika todella haisee kaikesta puhtaudesta huolimatta?????
  14. N

    Vitsi, olimpa reipas =)

    Samat sanat....VIHAAN PYYKKIEN SILITYSTÄ JA VIIKKAUSTA....grrrr... :kieh:
  15. N

    Kuinka monesti käytte päivisin suihkussa?

    Tyhmä kysymys, mutta kävin kurkkaamassa tuolla Vauva-lehden sivuilla ja tätä samaa kysyttiin. Ite käyn joka aamu ja ilta, ja oota armias jos en suihkuun jostain syystä pääse, sillon räjähtää nuppi :D Jotenkin sitä lähtee aamu mukavasti käyntiin kun käy ensin suihkun kautta ja illalla sama...
  16. N

    Jos en pidä itseäni hyvännäköisenä, niin onko mulla huono itsetunto?

    On mullakin ollu aina jonkunlaisia itsetunto ongelmia...muutama vuosi sitten olin hoikka ja ihan kai näpsäkän näköinen neitonen mutta enpä minä silloinkaan ollu itteeni tyytyväinen, aina näin ittessäni jotain vikaa. Ja nyt sitten kun näitä raskauskilojakin on vielä jäljellä niin itsetunto hipoo...
  17. N

    Mistä edullinen, hyvä talvihaalari?

    Seppälästä ostin pojalle aivan ihanan talvihaalarin 40e.... :D
  18. N

    Jos en pidä itseäni hyvännäköisenä, niin onko mulla huono itsetunto?

    Mutta kaunis tyttö ja aivan varmasti on äitinsäkin omalla tavallaan, kuten me kaikki :D
  19. N

    Jos en pidä itseäni hyvännäköisenä, niin onko mulla huono itsetunto?

    no höh... :ashamed: muistin varmaan väärin...
  20. N

    Limainen puklu

    No meillä tuli pojalla tämmöstä "limasta" puklua aina räkätaudin yhteydessä kun oksensi maidon mukana limaa pois....

Yhteistyössä