Hakutulokset

  1. J

    turvaistuin Helsingistä

    Hei, ollaan lähdössä torstaina Helsinkiin ja saadaan siellä isovanhemmilta auto käyttöön. Tyttärelle 3v pitäisi kuitenkin jostain turvaistuin keksiä. Tiedättekö mistä niitä saisi vuokrata pariksi päiväksi? Tietääkö joku, vuokraavatko autovuokrausfirmat pelkkiä istuimia? Saavutaan Hki-Vantaa...
  2. J

    vanheneeko HELPOSTI-kuori?

    Otsikossa kysymys jo tulikin, mutta hieman tarkennusta. Pitäisi kirje lähettää ja löysin laatikosta ehkä noin 5-6 vuotta vanhan helposti-kuoren (postimaksu siis maksettuna). Mutta varmaan tuossa ajassa on postimaksu nousseet, joten vieläkö tuo kuori on ihan käyttökelpoinen? Yritin googlettaa...
  3. J

    osuuspankin verkkopankki

    Toimiiko teillä? Onko ollut koko päivän nurin. En saa laskuja maksettua. :kieh:
  4. J

    Libero klubikoodeja

    Hei, vieläkö Libero-kerhosta saa tavaraa noilla klubikoodeilla? Siivosin nimittäin laatikon perukoita ja löysin 9 koodia, jotka voisin antaa jollekin, joka niitä voisi käyttää. Meillä on tullut se 4500 pisteen raja täyteen eli en itse voi noita hyödyntää. :) Eli koodeja on 9 kpl, en ole...
  5. J

    miten pääsee viimeiseen viestiinsä?

    Höh, yleensä olen mennyt oman profiilin kautta viimeksi kirjoitettuun viestiin (sillä palstalla, missä enimmäkseen roikun). Nyt siellä viimeisin viesti on jostain kesäkuulta, uudemmat puuttuvat kokonaan. Onko vain joku bugi, vai enkö vain tajua? Muilla samaa ongelmaa?
  6. J

    mikä ötökkä kyseessä

    Hyi olkoon!! Tyhjensin eilisiä makaroninjämiä biojäteastiaan ja ihmettelin, että mitä kumman jyviä astian laidoilla oikein onkaan. Tarkemmin asiaa tutkittuani huomasin, että ei ne mitään jyviä olleetkaan, vaan jotain ötököitä (tai niiden kuoria). Yksi valkoinen liikkuva 'jyvä' paljasti ne...
  7. J

    H&M-paketin noutaminen R-kioskilta

    Heissulivei, ensimmäistä kertaa tilasin henkkamaukalta. Ruksin tilauksen yhteydessä vaihtoehdon, että 'tilauksen saapumisesta ilmoitetaan tekstiviestillä'. Mitään viestiä ei ole kuitenkaan kuulunut (ja olen tarkistanut, että annoin numeron oikein). Tilaustiedoista kuitenkin näkyy, että...
  8. J

    huonepeli

    Heeeii, tulkaa joku mun kanssa huonepeliin http://www.gazzyboy.com/gamedisp/398/lighthouseescape.htm
  9. J

    siman käymisaika uutteesta valmistettaessa

    Hei, netistä en löydä vastausta, joten kysynpä täältä, kun täällä on aina paikalla tietäväistä porukkaa. :heart: Eli jos valmistaa simaa kaupasta saatavasta simauutteesta (Tuoppi simajuomauute) niin mikä sen valmistussaika on? Eli kestääkö yhtä kauan kuin 'normaali' sima (10-14 vrk) vai...
  10. J

    kattovalaisimen nimi

    Hei vaan, tietääkö joku mikä on sen kattovalaisimen nimi, joka oli äsken tuolla Lipstick Jungle ohjelmassa ja eilen taisi olla täydellisissä naisissa. Sellainen valkoisista (muovi?) läpysköistä muodostuva iso pallura. Vaivaa!
  11. J

    ravintoloiden aukiolo tänään

    siis onko tänään mitkään ruokapaikat auki. Tarkoitan, että onko kaikkien paikkojen pakko olla kiinni vai saako paikat itse päättää. Eli jos lähden keskustaan etsimään ruokaa niin onko toivoakaan löytää mitään? Eipä tullut eilen käytyä kaupassa ja nyt on ruokavalikoimana makaronia ketsupilla tai...
  12. J

    kirjan ISBN tietääkö joku

    Tietääkö joku onko kirjalla eri ISBN jos se on kovakantinen tai pehmeäkantinen. Haluaisin tilata yhden kirjan joululahjaksi, mutta en halua mitään pokkariversiota ostaa. Ja tuon nettikirjakaupan kuvauksessa kirjasta ei lue kumpi on kyseessä.
  13. J

    saatiin turvaistuin ostettua -> iloinen

    saatiin tänään viimeinkin turvaistuin ostettua. Kaukalo alkaa jo käydä pieneksi ja muutenkin se pitää jouluna palauttaa, kun on ollut vain lainassa ja tarvetta on jälleen oikeilla omistajilla. Ja erityisen iloinen olen, kun ostettiin se malli, jonka halusin, eli Britaxin multitech. Mies ensin...
  14. J

    vauvan painajaiset / pahat unet

    Meidän pikkuinen (kohta 7kk) taisi nähdä viime yönä pahaa unta, kun vikisi sillai surullisesti ja vähän nyyhkyttikin. Mietin vain, että minkälaista pahaa unta noin pieni voi nähdä, kun eihän sillä vielä pitäisi olla mitään käsitystä tästä pahasta maailmasta. Oikein itseäkin meinasi alkaa...
  15. J

    NYT MENI HERMO - tuli puhelinlasku

    Nyt kyllä v**uttaa niin, että ihan silmissä alkaa sumeta. Tuli nimittäin puhelinlasku ja lähes 20 eurolla palvelunumerot-ajanviete -maksuja! Olenkin ihmetellyt, kun minulle on alkanut tulla jotain ihmeellisiä tietokilpailukysymys-tekstiviestejä, mutta olen ajatellut että lähettäjä maksaa. Nyt ei...
  16. J

    Mitä säilytätte viileäkaapissa?

    Vähän tyhmä kysymys, mutta mitä ihmettä säilytätte viileäkaapissa? Tuli tuo mieleen, kun äsken siivoilin jää-viileä -kaappia ja tuolla viileäpuolella on ainoastaan vajaa paketti leipää, muutama peruna sekä säilyketölkkejä ja -purkkeja. Ja mielestäni leivän ja säilykepurkkien + tölkkien ei...
  17. J

    huonepeli

    Onko joku huonepeliketju jo menossa vai aloitetaanko uusi? Tekis mieli taas pelailla. =)
  18. J

    travian

    pelaako joku traviania? Itse aloitin viikko sitten, mutta on niin hidasta tuo homma, että en tiedä jaksaako jatkaa.
  19. J

    mitäs vääriä / epäilyttäviä neuvoja olette saaneet neuvolassa tms.

    Eli kiinnostaisi tietää, mitä epäilyttäviä neuvoja tai jopa aivan väärää tietoa olette saaneet neuvolassa tai muulta terveydenhuoltohenkilökunnalta. Minulle sanoi hammaslääkäri tässä pari viikkoa takaperin, että imettäminen on ihan ok sinne 1v asti, mutta sen jälkeen maito muuttuu...
  20. J

    huonepeliin

    tulkaa muutkin mukaan linkki löytyy ketjusta http://kaksplus.fi/keskustelu/t1232263,475#m13402837 lähetetty klo 11.47

Yhteistyössä