Hakutulokset

  1. T

    Nukkumisapuja?

    Poika heräilee edelleen 1-4 kertaa yössä ja se on tosi rasittavaa ja väsyttävää. Ikää on kuitenkin jo kohta 2,6v että luulisi alkaa rauhoittumaan. Vaatii olemaan vieressä nukahtamiseen asti eli varmaan herää yöllä ja ei osaa yksin nukahtaa uudelleen, välillä yritän lempeää unikoulua, lähteä...
  2. T

    Taaperon univaikeudet

    Kohta 2v poika saa välillä takertumiskausia ja aiemmin se meni ohi reilussa viikossa, sillo siis nukkui huonosti, piti ottaa viereen nukkumaan ja päivisinkin jatkuvasti takertuva. Nyt vaihe onkin kestänyt jo yli pari viikkoa eikä hermot enää kestä kohta. Yöllä on pakko ottaa poika viereen...
  3. T

    Muilla syömisestä kieltätyviä taaperoita?

    Puolitoista vuotias poika tappelee nykyään joka aterialla, välillä sen saa vähän syömään, välillä ei suostu edes maistamaan, ei auta oma lusikka ei kirjan katselu samalla ym. Kiukuttelee ihan heti ja hirvee huuto, ei varmasti ole mitään fyysistä syytä etteikö maistuisi koska herkut kyllä menee...
  4. T

    Uusia ystäviä haussa

    Olen 33v kahden pojan äiti, 7v ja 1v3kk, asumme Lammilla ja olisi kiva löytää uusia tuttavuuksia Hämeen seudulta ja miksei kauempaakin ainakin sähköpostivaihtoon. Seura kirppiksille, tapahtumiin ym jutteluun tervetullutta :) piri-@suomi24.fi
  5. T

    Millasia oireita laktoosiallergiasta?

    Meillä pojalla 1v2kk on normaaliin maitoon siirtymisen jälkeen ollu kakka tosi löysää usein, n kuukausi sitten siirryttiin hylamaitoon mutta nyt on jo puoli viikkoa ollu ihan ripulilla ja tekee 3-4 kertaa päivässä, maitojuttuja ei kuulemma kannata neuvolan mukaan testaillakaan. En keksi mistä...
  6. T

    Rokotuskuume

    1v pojalla on nyt toista päivää kova kuume viime viikon rokotuksen jäljiltä, kovin on kipeän oloinen, kauan oireilua voi katella?
  7. T

    1 vuotiaan syömälakko

    Mitä olette tehneet kun taaperonne on syömälakossa? 1v poju ei suostu yhtäkkiä syömään juuri mitään soseita, ei auta sormiruokailu ei mikään, onko tavallinen vaihe? ärsyttävä ainakin, mikään ei tunnu auttavan
  8. T

    Mikä avuksi käytöshäiriöön?

    Poikani joka on 7v käyttäytyy ihan pelottavan huonosti, oli jakso välissä kun oli kiltimpi, nyt taas kiukkuaa joka päivä ja tappelee. Suuttuessaan esim pelissä häviöstä heittelee tavaroita ja tänään ekan kerran sanoi mulle tapan sut, onko se normaalia? olen aiemmin puhunut tästä eskari...
  9. T

    Ystäviä Hämeestä

    Kaipailen uusia ystäviä Hämeen alueelta, asun Lammilla ja perheeseen kuuluu mies ja pojat 6v ja 4kk sekä koira.
  10. T

    6v raivokohtaukset

    Pojallani joka on 6v on ollut nyt pienen ajan sisällä kaksi tosi pahaa raivokohtausta, alkaa jostain pienestä esim jos kieltää jostain. On repinyt hiuksiaan, yrittänyt potkia koiraa, heittelee tavaroita ym ja on tosi vihainen. Mietin että onko enää normaaliakaan. Huomiota varmasti hakee kun on...
  11. T

    Ystäviä Hämeenlinna ja lähialue

    Olen 32v ja kaipailen uusia ystäviä Hämeenlinnasta ja lähilueilta, itse asun Lammilla. Perheeseeni kuuluu mies, 6v poika ja poikavauva 2kk. Olisi kiva löytää kavereita kahvitteluun, shoppailuun, kirppiksille, yöelämään ym.
  12. T

    Hyviä neuvoja niistämisen opetteluun?

    Mitä tahansa toimivia neuvoja niistämisen opettamiseksi otetaan vastaan.. 6v poika ei osaa niistää ja se varsinkin flunssan aikaan on ihan kamalaa. On kokeiltu että puhalla ja suu kiinni ym mikään ei auta, kyseessa erityislapsi. Pikkuniistäjäkin on jo toimimaton noin isolla.
  13. T

    Ystäviä HML ja ympäristö

    Löytyiskö uusia kavereita Hämeenlinnan alueelta, itse asun Lammmilla. Olen 32v ja odotan toista lastani.
  14. T

    Muita masennustaustaisia odottajia?

    Mulla useampaanki kertaan aiemmin ollut masennusta ja lääkitystäkin on ollut, nyt siis odotan ja mieli on alkanut menemään alaspäin, varmaan hormonitkin vaikutta massa, löytyykö muita, saako esim neuvolasta mitään tukea?
  15. T

    Pitääkö käyttää D-vitamiini lisää?

    En yhtään muista täytyykö odottajan käyttää d-vitamiinilisää? kannattaako käyttää jotain monivitamiinia vai pelkkää d:tä?
  16. T

    Ensimmäisiä viikkoja

    Viikkoja nyt viisi, kova mahakipu ollut pari päivää, plussaamisesta asti, onkohan paha merkki? kuvotusta pitkin päivää eikä oikeestaan muuta. Ensi viikolla vasta lääkäri, voiko sekään varmentaa raskautta vielä näin alussa? Viime odotuksesta yli viisi vuotta tuntuu ettei muista enää mitään.
  17. T

    Tunteet vuoristorataa

    Muita joilla tunteet vauvatoiveissa menee vuoristorataa? Tämä kierto loppui pettymykseen ja jostain pitää taas löytää uutta toivoa uuteen kiertoon. Takana ekan pitkällinen yritys 5v sitten hyvin muistuu mieleen. Ei tahtoisi elämän menevän taas pelkkään yrittämiseen ja tikuttamiseen..
  18. T

    5 vuotiaan kastelu

    Poika on 5v ja ajoittain vieläkin sattuu yöllä vahinko, tosi harvoin kylläkin mutta ne pitäisi varmasti olla jo loppu. Paljon muutoksia on ollut nyt pienen ajan sisällä, voikohan vaikuttaa..millon pitäisi kysellä jo neuvolasta? seuraava vasta 6v neuvola
  19. T

    Ystäviä lammilta tai lähialueilta

    Olen 31v ja mulla on 5v poika, olisi kiva löytää uusia kavereita shoppailuun, tapahtumiin ym. Olen vasta muuttanut Lammille.
  20. T

    Munasarjakipu

    Mulla oli kaksi päivää ihan tajuttoman kova kipu munasarjan kohdalla ja ajattelin että johtuisi ovulaatiosta, mutta tänään tehdyn testin mukaan ei ole ovista. Mikä muu voisi aiheuttaa kipua? on eka luomukierto pillereiden lopetuksen jälkeen ja ihmettelisinkin ovista kierron alussa.

Yhteistyössä