Hakutulokset

  1. J

    Täytyy antaa pisteitä mun isälle =)

    Alkaa vähän tuntuu siltä että ninan "vastustajat" ovat vain salaa kateellisia hänen kasvatusmetodeilleen =) En itse todellakaan ole enkä pystyisi kasvattamaan lapsiani samalla tyylillä kuin nina mutta silti ihailen suuresti hänen tapaansa ja tahtoisin pystyä samaan.
  2. J

    Pääsykokeista sosiaalipuolelle amk

    Taidan siis kuitenkin päästä vähä vähemmällä ku te siellä Joensuussa :D Tai no pitää mun kirjottaa 4-6 sivuinen portfolio mukaan sinne haastatteluun
  3. J

    Pääsykokeista sosiaalipuolelle amk

    Onko joensuussa muita "tehtäviä" kuin tuo haastattelu?
  4. J

    Pääsykokeista sosiaalipuolelle amk

    Oulussa ei ole muuta kuin pelkkä haastattelu.
  5. J

    Pääsykokeista sosiaalipuolelle amk

    Oulussa =)
  6. J

    Pääsykokeista sosiaalipuolelle amk

    mua kans kiinnostais kuulla..mulla on terveydenhoitaja,sairaanhoitaja sekä sosionomi alat..
  7. J

    ALLE KAKSIKYMPPISENÄ LAPSEN SAANEET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Itse sain esikoiseni 19-vuotiaana enkä ole katunut päivääkään =) Kävin lukion loppuun kun lapsi oli vuoden ja sen jälkeen olen saanut toisenkin lapsen ja nyt olen hakemassa jatko-opiskeluihin. Itse koen että olen vain tehnyt asiat eri järjestyksessä kuin "normaalisti" mutta mitä väärää siinä on.
  8. J

    Arvon naiset auttakaahan minua...

    Mä olen ensi kesänä kaasona ystävän häissä ja hänen tuleva anoppinsa tekee minullekin puvun..sellasen viinipunasen, siitä tulee kyllä ihana, osaispa itsekki ommella..
  9. J

    18 km lenkki heitetty :)

    Ohhoh on kyllä ollu lenkillä pituutta :flower:
  10. J

    mitäs mitäs on..

    Piiiitkästä aikaa vaan tässä hieman pystyy ottamaan ku ihana mummi otti lapsukaiset hoitoon vlopuksi :heart:
  11. J

    mitäs mitäs on..

    ah tuossa nyt vasta huomasin että täällähän oli tietty jo tehty alotus aiheesta, myöhästyin siis :xmas:
  12. J

    mitäs mitäs on..

    neideillä/rouvilla lasissa :) ?? Täällä on minttukaakaota..ja vadelmasidukkaa :p
  13. J

    ei niin tunnettuja bändejä,

    ETOS..eli Eternal Tears Of Sorrow
  14. J

    hitto et mua nyt harmittaa ihan....

    millanen päiväpeite?
  15. J

    Kuka ei ole facebookissa eikä meinaa mennäkään?

    kävin mut lähin pois B)
  16. J

    Surkeeta kaupankäyntiä

    "Nyt mun täytyy pyytää maksuaikaa kun meidän sairaalareissu söi rahaa+lääkkeet,toivottavasti et nyt tunne tulleeksi huijatuksi,sitä en tee,tällä palstalla enkä missään muuallakaan,en taas tiennyt tästä munyllättävästä tilanteesta" Tuossa lainaus kyseiseltä palstailijalta :kieh:
  17. J

    Surkeeta kaupankäyntiä

    Näin se on..opimpahan tästäkin jotain..ei kannata luottaa edes luotettavilta vaikuttaviin.
  18. J

    Surkeeta kaupankäyntiä

    Kiitos Piin =)
  19. J

    Surkeeta kaupankäyntiä

    Tämä nimimerkki vaikutti sen verran luotettavalta--->näytti tehneen paljon kauppoja hyvällä menestyksellä..
  20. J

    Surkeeta kaupankäyntiä

    Kylläpäs riepoo erään palstalaisen kaupankäynti :kieh: Viikkoja sitte täällä kuulutti haluavansa ostaa tietynlaisia paitoja. No otin yhteyttä ja lupasi maksaa paidan heti ja minä pöljä luotin siihen ja lähetin paidan hetimiten. Sittempä huomasin ettei rahoja kuulunut ja tuli selityksiä lapsen...

Yhteistyössä