Surkeeta kaupankäyntiä

Kylläpäs riepoo erään palstalaisen kaupankäynti :kieh: Viikkoja sitte täällä kuulutti haluavansa ostaa tietynlaisia paitoja. No otin yhteyttä ja lupasi maksaa paidan heti ja minä pöljä luotin siihen ja lähetin paidan hetimiten. Sittempä huomasin ettei rahoja kuulunut ja tuli selityksiä lapsen sairastumisesta ym. Kohta huomasin että kyseinen henkilö teki samaan aikaan muita kauppoja. Nyt hän siitten aikoo palauttaa paidan postikuluineen kun sitä pyysin..liekkö palauttaa..tulipa huono maku,eikö tänä päivänä voi luottaa keneenkään??!! Summa ei ollut iso mutta kyrsii silti :(
 
Saanko tiedustella että miks ihmeessä laitoit postiin ennekuin sait rahat, kun aika yleisessä tiedossa on että tälläkin kirppis-palstalla kusetetaan minkä keretään..?

Muoks. Ja pahoittelut ap:lle, että tuli vastaan tommonen kauppakumppani :hug:
 

"Nyt mun täytyy pyytää maksuaikaa kun meidän sairaalareissu söi rahaa+lääkkeet,toivottavasti et nyt tunne tulleeksi huijatuksi,sitä en tee,tällä palstalla enkä missään muuallakaan,en taas tiennyt tästä munyllättävästä tilanteesta" Tuossa lainaus kyseiseltä palstailijalta
:kieh:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jossunen:
"Nyt mun täytyy pyytää maksuaikaa kun meidän sairaalareissu söi rahaa+lääkkeet,toivottavasti et nyt tunne tulleeksi huijatuksi,sitä en tee,tällä palstalla enkä missään muuallakaan,en taas tiennyt tästä munyllättävästä tilanteesta" Tuossa lainaus kyseiseltä palstailijalta
:kieh:
Voihan asia tietysti ollakin noin.Jos muillekin sanoo että pystyy maksamaan vasta myöhemmin.

 

Yhteistyössä