Hakutulokset

  1. pallomaha

    Vatsan kasvu uudessa raskaudessa?

    :wave: Mulla esikoinen kasvatti heti semmoisen kummun, että oli pakko kertoa melko alussa raskautta uutinen lähimmille ihmisille. (halusin itse kertoa enkä varttua, että ihmiset rupeavat kyselemään) Toka taas pysy kauan piilossa. Ehkä siksikin, että aloin varttumaan toista melko heti ekan...
  2. pallomaha

    Haaveilua synnytyksen jälkeisestä ajasta

    Minäkin odotan synnytyksen jälkeistä aikaa innolla, tämä väsymys olisi tiessään ja kaikki kivut ja säryt, ja voisi vauvan kanssa ulkoilla kuin normaalit ihmiset :D (tällä hetkellä menen kuin pingviini, sadatellen mennessäni kipeää lantiota...)
  3. pallomaha

    twist stepperi

    \ Tässä ihan hiljattain (n kuukaus) oli euromarketilla niitä ministeppereitä hintaan 29.90. Nyt menneellä viikolla olikin sitten niitä käsituellisia. Anttilassa olen myös ministeppereitä nähnyt.
  4. pallomaha

    twist stepperi

    \
  5. pallomaha

    painosi ja pituutesi?

    Minulla kiinteytys urakka edessä (löllömasu ongelma). Olen 171cm pitkä ja 66 kiloa. Ehkä n 5 kiloa voisi poistua... siis että pääsisin edes liki lähtöpainoa, mitä olinennen lapsia. Mutta pääasia nyt ensin, jotta ees keskikroppaa sais "uomilleen"
  6. pallomaha

    Muita n. viiden kilon pudottajia?

    :wave: Hyppäänpä minäki tähän pinoot. Sillä kaikki ns vertaistuki yms on nyt pakko ottaa käyttöön. tarkoitus olisi juuri tuo 5 kiloa karistaa kropastaan. Olen kyllä ns normaalipainoinen. Mutta taitaa minuakin vaivata monen muun tavoin löllömaha. Sitä tuossa pari perättäistä raskautta venytti ja...
  7. pallomaha

    Ratsastaja tiellä

    Lain mukaan autoilijan kuulu väistää hevosta liikenteessä, joten jos jotain tapahtuu niin kyllähän se autoilijan syyksi menee. tuttavalla asiasta kokemusta ja poliisin kautta autoilijalle laskut!!! niin että kyllä se auto on sit vaikka pysäytettävä jos heppoja tulee vastaan. ja jokamies oikeus...
  8. pallomaha

    rv 33 perätila, vieläkö on kääntynyt?

    Noilla viikoilla vauva ehtii heittää volttia vielä monta kertaa! Neuvolan terkkarit innostuu vähän liikaakin vissiin tosta perätilasta, koska mullakin viikolla 32 alkoi puhumaan perätilasynnytyksestä ja sen riskeistä. Vauva kääntyi sitten viikolla 36 pää alaspäin ja on siellä nätisti pysynyt...
  9. pallomaha

    Syy??

    Tuskin synnytyspelko yleisin syy sektioon kuitenkaan on... =) Syitähän on tosi monia, esim. lantion ahtaus, lapsen väärä tarjonta, äidin jokin perussairaus (esim. epilepsia). Kyllä luulisin, että lääketieteelliset syyt ovat paljon tavallisempia kuin synnytyspelko. Ihan noin mutu-tuntumalta...
  10. pallomaha

    Helmikuussa 2006 synnyttäneet!

    kotiin tulime eilen. Tyttö syntyi 28.2.06 (käynnistettiin 27.2.06). Kirjoittelin jotain tuonne odotuspuolelle.
  11. pallomaha

    Kuvailkaa teidän 1v3kuisianne!

    Yksi sanaa kuvaa aika kattavasti... ja se on touhukas Koko ajan meno päällä. Nauraa ja velmuilee minkä kerkee. Ihan sirkuspellen aineksia.... Kyse siin joulukuun alussa syntyneestä pojastamme, josta tulee ensi viikolla isoveli (olen tässä yliaikasena odottelmassa maanantain sairaalaan menoa...
  12. pallomaha

    Xylitol

    Meillä 1,2 vuotiaan pojan hampien pesu välillä vähän onnetonta. Joten olen yrittänyt täydentää hampaiden hoitoa antamalla muumi xylitol purkkaa. Ne on aika lempeän makuisia ja poitsu tykkää kovin. Yllättävän hyvin oppi niitä pureskelemaan, vaikkei hampaitakaan ole vielä kuin 6
  13. pallomaha

    Hampaiden harjaus?

    Meillä poika ei niinkään protestoi tuota harjaamista vastaan, mutta silti se varsinainen puhdistustyö tuppaa mennä enempi tai vähmpi leikiksi. En oikein aina luota, että hampaat puhdistuvat kunnolla. Poika vielä ei millään meinaa äitin tai isin autaa, vaan itse pitää venkoilla harjan kanssa...
  14. pallomaha

    Matkailu ja odotus

    Ei muuta ku rohkeasti matkaan vaan! Itse olin Kreetalla viime keväänä rv. 29. Muuten ei ollut mitään ongelmia, ainoastaan lentokoneen pitkät vessajonot... :)
  15. pallomaha

    kuinka monet päikkärit teidän 1v nukkuu?

    Meillä jonkinlainen siirtymävaihe menossa. Poika siiirtymässä yksiin päiväuniin, ja se olisi itsestänikin oikein hyvä. Meillä meinaan noi toiset unet tahtoo tehdä sen, että yöunille käynti venyy sitten entistä myöhemmäksi.Mutta toisina päivinä poika ei vain pärjää yksillä unilla. Nukahtaa vaikka...
  16. pallomaha

    tänään siirrymme tänne

    Jo viikonloppuna juhlimme hieman ennakkoon pojan 1-vuotis juhlia. Mutta tänään sitten siirryn virallisesti taaperoväkeen vauva puolelta... eipä tuo pikku vipeltäjä ole pitkään aikaan vauvalta enää tuntunutkaan. Ja kohtahan meillä on taas uusi vauva (2 kk enää :) :heart: :)
  17. pallomaha

    Yksinhuoltaja avioliitossa

    No juu, täytyy myöntää, että väliin on tälläinen tunne. Ennen lapsen hankintaa oli jo kyllä puhettakin, että päävastuu tulee olemaan minulla. Miehen työn laatu on sellainen. eli ei mitään työaikoja tyyliin kello 8-16 ja paljon myös reissun päällä. Niin, tavallaanhan mun on siis pitänyt jo olla...
  18. pallomaha

    Pettäjän ulkonäkö

    No ei tähän pelkästään ulkonäkö voi olla syy, sitä en usko. On niitä, jotka pettää itsetunnon takia, niitä joilla pettäminen vaan kuuluu luonteeseen, niitä jotka muutoin vain hairahtaa jne... Nyt menee kyllä hieman asian vierestä, mutta olen kyllä kuullut pariin otteeseen miehen suusta...
  19. pallomaha

    Oletteko yhteydessä ex:iinne?

    \ No eipä kai ainankaan mitään vakavampaa suhdetta. En tiedä. Hassua myös, että tää kyseinen ihminen oli hyvin katkera, jos satuin joskus kertomaan,että olin jotain nuoruuden heilaa nähnyt ja jutellut.... hänen mielestään ei ollut enää mitään syytä edes jutella. Sit on kuitenkin itse nyt...
  20. pallomaha

    Oletteko yhteydessä ex:iinne?

    Mun ex on viellä yli 4 vuoden takaisen eron jälkeen katkera ja arvaamaton, joten mieluusti sitten en pidä mitään yhteyttä. ei ole yhteistä lasta, mutta ns yhteinen lemmikki (hänen mielestään). Välillä jos kaupungilla törmätään, niin yrittää tän lemmikin varjolla sitten nähdä "olisi kiva nähdä...

Yhteistyössä