Hakutulokset

  1. M

    Jaa, minä tahvo en tiennyt et Influenssarokotteen saa ILMASEKS pikkulapsetkin :O

    me käytiin piikillä tänään :wave:
  2. M

    Tuleeko yh toimeen kotihoidontuella?

    mie pärjään yh:na opintotuella. ja se on karua se kun vertaa siihen äippäraha-aikaan, vaikka minimin vain sain. =) nii enkä saa sossusta mitään, paitti elarit, vai mistä ne nyt tuleekaan, ku ex ei niitä maksa..
  3. M

    Missä iässä teillä on alkanu lapset nukkumaan koko yön heräämättä?

    1v9kk oli, kun alkoi nukkua täysiä unia.. nyt neiti on 2v4kk ja ollaan taas vaiheessa, jossa täydet yöt on vajaita harvinaisempia.. jei..
  4. M

    totuudenhetki ohjelmasta..

    niille on ennakkoon esitetty jotain 50 kysymystä jollon ovat tehneet samalla valheenpaljastuskokeen.. nyt esittäävät niistä kysymyksistä mehevimmät.. tai näin oon ymmärtäny.. :) ja sit se, onko ne vastaukset oikein vai väärin, perustuu kait siihen mitä ne on siinä ekassa kyselyssä vastanneet..
  5. M

    Onnistuisiko teillä/mitä sanoisit?

    mää oisin kyllä kilahtanu, kun just oikeesti sain tänään viimein aikaseks siivota kunnolla :ashamed: mut onneks ei oo sirkkeliä.. eikä miestä, joka sitä ees käyttäs :D
  6. M

    mitäs teidän lauantai-iltaan kuuluu?

    kattelen telkkaria ja juon pari siideriä.. ihan sen kunniaks kun sain aikaseks vihdoinkin siivota oikein kunnolla, hyvä mie :D !!
  7. M

    Suomen pelkokerroin tehtävä =(

    joo, oli aika :x
  8. M

    G: Mitä lasissa tänä iltana?

    omppu upcider =)
  9. M

    Kuka saa perhetyöntekijän ?

    perhetyöntekijän voi saada joissain kaupungeissa myös neuvolasta ja silloin lastensuojelu ei liity kuvioon mitenkään..
  10. M

    Mitäs lasissa?

    wettä..
  11. M

    Koska olet viimeksi ollut baarissa?

    tasan kaks viikkoo sitten
  12. M

    G: Lempisuklaasi?

    :wave:
  13. M

    Miltä ikäisenä sulta on vielä kysytty papereita?

    kysellään vielä välillä, ikää kohta 25. pahin oli kuitenki se, kun viime syksynä menin hakemaan kirjastokorttia ja täti tarjos mulle sellasta kaavaketta johon pitää ottaa nimmarit vanhemmilta.. :D
  14. M

    Opiskelu ja kotiäitiys ja yksinhuoltajuuskin vielä :)

    hyvin pärjätään mekin.. enkä oo ees lainaa ottanu.. tuloina siis opintoraha, asumislisä, lapsilisä ja elarit(jotka on kyllä minimit ).. mut siis niillä mennään, tiukkaa on juu, mut ei me nälkää olla vielä nähty.. kesän olin töissä ja pistin säästöön kaiken mahollisen.. lainaa nostan sit jos on...
  15. M

    kuka meinaa syödä tänään karkkia:)?

    mie kans!!! ostin ison pussin päivällä ja söin siitä jo osan, illalla loput :snotty:
  16. M

    laitetaan kans... G:yhden lapsen äidit pinoon??

    :wave: useampikin haaveissa, mies vaan puuttuu =)
  17. M

    Opiskelu ja kotiäitiys ja yksinhuoltajuuskin vielä :)

    opiskeleva yh täälläkin :wave: ! teen parhaillaan opinnäytetyötä ja onneksi mulla on siinä pari, ite en sais kyllä varmaan puoliakaan siitä aikaseks mitä yhessä ollaan tehty.. mun tyttö on päiväkodissa ja koska mulla on opinnot niin loppusuoralla ei koulua oo joka päivä, joten se mahdollistaa...
  18. M

    muistatko asennon millä saitte vauvan alulle

    :o minen tiiä ees tarkasti sitä kertaa jollon se alkunsa sai.. saatikka sitten asentoa :D
  19. M

    Mitä lasissa?:)

    just join loppuun kopparbergin vadelmasiiderin.. ja oli muuten pahaa.. ihan liian makiaa miun makkuun!

Yhteistyössä