Opiskelu ja kotiäitiys ja yksinhuoltajuuskin vielä :)

  • Viestiketjun aloittaja villetön minttu
  • Ensimmäinen viesti
villetön minttu
Mites te muut? Itse yritän tässä väsätä lopputyötä ja se tarkoittaa sitä, että kahden lapsen kanssa minulla on 1-2 tuntia päivällä aikaa sitä tehdä (päikkärit). Illalla ennen nukkumaanmenoa minulla on n.tunti ns. omaa aikaa ja tästä haluan pitää kiinni.

Vaan missäs välissä pitäisi siivota??? Kuopus on 10 kk ja konttaa, kävelee ja kiipeilee ja kaikki paikat on koluttava. Tiskikone on ehdoton lemppari jota ei siis voi edes avata silloin kun vauva on hereillä :). Alkaa olla aika kaaos tämä kämppä! Viime imuroinnista on niin paljon aikaa, että en edes muista, koska se on tapahtunut (ja sen kyllä huomaa!).

Lopputyö on nyt syksyn aikana PAKKO tehdä, mutta mä olen sitten vaan yrittänyt muuttaa omaa suhtautumistani tähän kaaokseen... Elättelen toiveita, että "väliaikaista kaikki on vaan". Vai miten se oli :D
 
ap
No kävin minäkin välillä töissä ja rankkaa on sekin... Etenkin kun ne kaikki kotihommat pitää sitten tehdä sen päivän työpäivän lisäksi... Tai siis vielä rankempaa se olisi jos nyt miettii. Pitäisi tinkiä taas yöunista, että saisi jotain tehtyä :D
 
opiskeleva yh täälläkin :wave: ! teen parhaillaan opinnäytetyötä ja onneksi mulla on siinä pari, ite en sais kyllä varmaan puoliakaan siitä aikaseks mitä yhessä ollaan tehty.. mun tyttö on päiväkodissa ja koska mulla on opinnot niin loppusuoralla ei koulua oo joka päivä, joten se mahdollistaa opparin teon päiväsaikaan.. ja iltasin tehään monesti täällä meillä yhessä kaverin kanssa niin että pikku neiti on menny nukkumaan.. jospa se joskus sitten valmistuu =)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja mamipöö:
opiskeleva yh täälläkin :wave: ! teen parhaillaan opinnäytetyötä ja onneksi mulla on siinä pari, ite en sais kyllä varmaan puoliakaan siitä aikaseks mitä yhessä ollaan tehty.. mun tyttö on päiväkodissa ja koska mulla on opinnot niin loppusuoralla ei koulua oo joka päivä, joten se mahdollistaa opparin teon päiväsaikaan.. ja iltasin tehään monesti täällä meillä yhessä kaverin kanssa niin että pikku neiti on menny nukkumaan.. jospa se joskus sitten valmistuu =)
Joo mä oon kanssa miettinyt yhden kaverini kanssa, että olisiko sittenkin pitänyt tehdä yhdessä, että oltais voitu potkia toisiamme :D Molemmat on kuitenkin tehnyt jo sen verran hommia omansa eteen, ettei enää viitsitä yhdistää. Mulla vaan on toi, että en viitti tota pikkuista pistää hoitoon vielä... On niiiin pieni. Pakko yrittää yhdistää nää hommat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten ihmeessä pärjäätte rahallisesti
hyvin pärjätään mekin.. enkä oo ees lainaa ottanu.. tuloina siis opintoraha, asumislisä, lapsilisä ja elarit(jotka on kyllä minimit ).. mut siis niillä mennään, tiukkaa on juu, mut ei me nälkää olla vielä nähty.. kesän olin töissä ja pistin säästöön kaiken mahollisen.. lainaa nostan sit jos on ihan pakko
=)
 

Yhteistyössä